IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
    [ATTACH=CONFIG]n3932683[/ATTACH]
    Герасиме, това са МЕЧТИТЕ на укродебилите. Между желано и действително, обаче, има ОГРОМНА разлика.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
      Възможностите са много - всичко зависи от цената, но добре, че една не малка част от топлофикациите ни си запазиха (май само без тази в София) оставиха и горелките си за мазут.

      Що, мазутът да не би при теб да идва от Луната (безплатно)?

      Не си ни казал от коя рафинерия го вземаш, за да се възползваме и то - само ако е демократичен (мазут)!
      Или пак на Путин искаш да плащаме? Не съм съгласен!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        НИКОГА не е била. Не и на практика. Думите са едно, делата - СЪВСЕМ друго.
        Ейй, ма...му стара и живота деебиш! Не бех вервал, че некога ще съм на едно мнение и ще гласувам, че харесвам постнига на ,,червен"...!
        Да, така е! Уви, прав си! Германия НЕ Е приятелски настроена спрямо Украйна държава. Нееднозначната политика на Германия по въпроса за предоставяне на военнотехническа помощ за Украйна е красноречиво доказателство(макар, че следва да се признае, че Германия осигурява финансиране, хуманитарна помощ и медикаменти за Украйна), но това е крайно недостатъчно. Националсоциалистическа Германия също не е била приятел на украинците и в хода на германо-съветската война(1941-1945г.), като част от Втората световна война.

        Коментар


        • Изглежда по лесно, и това което мислиш за сгъстен водород не стават такива съдове които са сгъстен метан. Съдовете за водород са много по скъпи, те са многослойни, в обикновен стоманен съд водорода ще разбие метала, атомите му влизат в решетката на метала и като се повиши температурата на съда пък я напускат, но преди това я напрягат и стареенето на стоманата е с много висока скорост, по точно не е стареене - напукване.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Jay Gould, не е ли по добре в България да минем на пропанбутан, а останалите дестилати на нефта да се изнасят. Вместо да се занимава въобще България с природен газ, той може да се замести с пропанбутан - LPG. Виж за автомобилите как е - мрежата за зареждане е толкова добра, че спокойно се пътува с автомобил на дълги разтояния дори с малък съд - бутилка както им викаме без проблем. Той не е по скъп от природния газ и изгаря доста чисто.
            Възможностите са много - всичко зависи от цената, но добре, че една не малка част от топлофикациите ни си запазиха (май само без тази в София) оставиха и горелките си за мазут.

            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

            Коментар


            • "Двата газовоза" , за които Кирчо П. говори са за 6 млн. куб.м. газ, което през този сезон (летен) е дневната консумация на газ за България.

              Освен това САМО 20 % от първия транспорт са били договаряни за България - от фирмата, близка до Кирчо П., базирана в Швейцария... Останалите 80 % са на други фирми и от Турция (или Гърция) - ще отидат по направление...

              Добре е, че имаме няколко летни месеци...

              Все пак се вижда, че отрезвяването няма да настъпи скоро... Може би в късна есен? Кирчо П. дали ще е тук?

              Коментар


              • Jay Gould, не е ли по добре в България да минем на пропанбутан, а останалите дестилати на нефта да се изнасят. Вместо да се занимава въобще България с природен газ, той може да се замести с пропанбутан - LPG. Виж за автомобилите как е - мрежата за зареждане е толкова добра, че спокойно се пътува с автомобил на дълги разтояния дори с малък съд - бутилка както им викаме без проблем. Той не е по скъп от природния газ и изгаря доста чисто.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Продажното правителство на просто киро и кокорчо ПАДА .
                  Слави вади всички негови отвсякъде . Свърши се . Нови избори .
                  Прекратяваме всички тегления на нови милиарди , послушни безгръбначни действия на господарите им от Европейския съюз и ангосаксите .
                  Заемаме абсолютно неутрална позиция в конфликта Русия - Украйна .
                  А много гоблени и тролове ще се върнат в подземията от където изпълзяха последните месеци .
                  Last edited by FMZK; 08.06.2022, 18:26.

                  Коментар


                  • Корабните компании в трите най-големи морски държави в Европейския съюз - Гърция, Кипър и Малта, са удвоили количеството руски петрол (58 милиона барела руски петрол през месец май), което транспортират след инвазията в Украйна. ЕС и Обединеното Kралство планират да възпрепятстват практиката, като не позволяват на танкери, превозващи руски петрол, да сключват застраховка. Въпреки скочилия износ на петрол от Русия, печалбите са паднали с милиарди ($ 9 млрд.), заради отстъпките, които тя е принудена да прави, от цената на петрола си. В момента доходите от петрол и газ скочиха отново, както в 90-те и съставляват над 70 % от руския износ.
                    Last edited by Jay Gould; 08.06.2022, 16:17.
                    http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

                      Бързак, проблемът не е форумът. Проблемът е, че неграмотниците тип Кирчо Харварда се добраха/бяха добутани до реални властови лостове. И не говорим конкретно за нашия дебил, а за целия колективен Запад. Един два пъти съм попадал (по невнимание) в компания на европейски докторанти, научни кадри, възпитаници на гранд еколета и прочие кандидат елит и съм потресен. Повече акъл има в гумаджиите на Шипченски проход. Никакъв, ама никакъв начин няма да се отрезвят. Независимо от бруталните резултати.
                      Образованието и науката бяха разделени на две в края на 60-те години на Запад.Малка тесен кръг от елитни затворени учебни заведения в сянка където се преподава истинската наука и се реализират истинските иновации и ширпотреба за програмиране на стадото.Ставащото сега в света е следствие на тези тенденции.Движението на хипитата е водораздела след който масите бяха изолирани от познанието .Още тогава Кисинджър и Дейвид Рокфелер в зората на създаването на Римския Клуб бяха наясно че в близките 50 години ще има съкращавени и преструктуриране на стадото и не е необходимо то да се просвещава прекалено много..........Първо обаче трябваше да падне СССР за да сработят плановете на глобалистите.....
                      Last edited by Hermes73; 08.06.2022, 16:14.

                      Коментар


                      • Click image for larger version

Name:	FUuOhGFUcAYEWnJ.jpg
Views:	1
Size:	86.9 КБ
ID:	3932683

                        Коментар


                        • Китай СА най-големият клиент на Газпром - 10 млрд куб. метра газ годишно, които ще станат над 40 млрд. след разширението...

                          След 2014 (и в момента тече газ, независимо от "санкциите") и ще тече в следващите 30 години (след 2014), за да получи Китай 400 млрд. куб. м газ..., (ДОГОВОРЪТ ТЕЧЕ!)

                          Има хора в тоя форум, които не знаят как се изпълнява предварително сключен договор...

                          https://www.investor.bg/energetika/5...ki-gaz-345225/

                          Коментар


                          • Близо 3/4 от целия втечнен природен газ в САЩ е отишъл в Европа тази година. Доставките сега съставляват почти половината от вноса на LNG, a ЕС изпревари Азия като основен пазар за американски газ. САЩ са увеличили общото си производство на втечнен природен газ с 18% за последните няколко месеца. В момента Индия купува с голяма отстъпка руски втечнен природен газ, тъй като дори Китай избягва доставките (PetroChina Company Limited в петък излезе с изявление).
                            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                              Има принципна разлика между петролния и газовия танкер. Петролния е температурно неутрален. Газовоза трябва да подържа постояна темпертура на товара си.
                              Това става за сметка на разход на енергия. Най често за сметка на самия товар. Поради тази причина, колкото повече го разхождат танкера Газовоз толкоз повече намалява товара му, и едновремено с това се оскъпява. Освен това корпуса на танкера се охлажда непрекъснато и ако остане твърде дълго неразтоварен ще започне да се обледенява. Попадал съм на информация че немогат да плават повече от 15 дни, което очевидно не е съвсем вярно. По-скоро 15 дни е някакъв препоръчителен срок. Но така или иначе газовоза едва ли може да се държи твърде дълго неразтоварен.
                              Така че търогвията с втечнен газ наистина дава възможности за спекулации като с петрола, но не чак толкоз безобразни.
                              Прав си и е така! Точно затова споменах в другата тема, че България трябваше отдавна да направи, освен връзки с Гърция и Турция (и Хърватска) своя при това много евтина връзка и логистика за сгъстен газ. Черно море е малко и се прекосява за часове. A CNG танкерите са добри за кратки разстояния, по-изгодни и печеливши от тези за втечнен, за кратки до 2000 мили маршрути. За разлика от транспорта на втечнен природен газ (LNG), транспортът на CNG има 100% гъвкавост при смяна на порта за зареждане и разтоварване на газ без никакво забавяне. Капиталовите разходи за сгъстен газ са много по-ниски от общите капиталови разходи, необходими за транспорта на втечнен природен газ. CNG превозвачът може да действа като съд за съхранение, за да поеме колебанията в търсенето и производството и по мрежата. Графикът за доставка на CNG превозвачите може да бъде удължен и променен без загуба на товар, за разлика от превозвачите за LNG, при които загубата се увеличаване с времето за пътуване. CNG са подходящи за плаващо съхранение, тъй като няма загуба на товар с времето. Туркменистан и Казахстан могат да изнасят CNG за Западна Европа през Турция, Грузия, Армения, Азербайджан и Каспийско море. Танкерите може да се ползват за разлика от тези за LNG и за почти всякакъв друг газ, включително водород.
                              Last edited by Jay Gould; 08.06.2022, 15:29.
                              http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                                Не гледам телевизия, а тия дни и ми се гледаха филми, а не новини и не следя нон-стоп. А и по ТВ всичко идва с поне ден-два, че и седмица закъснение. Журналистите са последните, които научават нещо. Аз си знаех, че има танкери и още преди дни ви писах за последните 3 насочени към острова. Единият, ако не тоя, значи предния или по-предния идваше от САЩ. Обачееееееее.... това се опитвах да ви обясня още преди 3-4 дни. Пристанището откъдето идва, не винаги означава, че е натоварен там. Един от корабите например идваше от Хърватска. А там газ няма, но дори да идва от Катар, вярвай ми възможно е дори газта да е норвежка, точно както със случая с американски петрол, разтоварен в Норвегия, която пък обратно го изнася, за който бях писал.
                                Има принципна разлика между петролния и газовия танкер. Петролния е температурно неутрален. Газовоза трябва да подържа постояна темпертура на товара си.
                                Това става за сметка на разход на енергия. Най често за сметка на самия товар. Поради тази причина, колкото повече го разхождат танкера Газовоз толкоз повече намалява товара му, и едновремено с това се оскъпява. Освен това корпуса на танкера се охлажда непрекъснато и ако остане твърде дълго неразтоварен ще започне да се обледенява. Попадал съм на информация че немогат да плават повече от 15 дни, което очевидно не е съвсем вярно. По-скоро 15 дни е някакъв препоръчителен срок. Но така или иначе газовоза едва ли може да се държи твърде дълго неразтоварен.
                                Така че търогвията с втечнен газ наистина дава възможности за спекулации като с петрола, но не чак толкоз безобразни.

                                Коментар

                                Working...
                                X