Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеВъзможностите са много - всичко зависи от цената, но добре, че една не малка част от топлофикациите ни си запазиха (май само без тази в София) оставиха и горелките си за мазут.
Що, мазутът да не би при теб да идва от Луната (безплатно)?
Не си ни казал от коя рафинерия го вземаш, за да се възползваме и то - само ако е демократичен (мазут)!
Или пак на Путин искаш да плащаме? Не съм съгласен!
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
НИКОГА не е била. Не и на практика. Думите са едно, делата - СЪВСЕМ друго.
Да, така е! Уви, прав си! Германия НЕ Е приятелски настроена спрямо Украйна държава. Нееднозначната политика на Германия по въпроса за предоставяне на военнотехническа помощ за Украйна е красноречиво доказателство(макар, че следва да се признае, че Германия осигурява финансиране, хуманитарна помощ и медикаменти за Украйна), но това е крайно недостатъчно. Националсоциалистическа Германия също не е била приятел на украинците и в хода на германо-съветската война(1941-1945г.), като част от Втората световна война.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Изглежда по лесно, и това което мислиш за сгъстен водород не стават такива съдове които са сгъстен метан. Съдовете за водород са много по скъпи, те са многослойни, в обикновен стоманен съд водорода ще разбие метала, атомите му влизат в решетката на метала и като се повиши температурата на съда пък я напускат, но преди това я напрягат и стареенето на стоманата е с много висока скорост, по точно не е стареене - напукване.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеJay Gould, не е ли по добре в България да минем на пропанбутан, а останалите дестилати на нефта да се изнасят. Вместо да се занимава въобще България с природен газ, той може да се замести с пропанбутан - LPG. Виж за автомобилите как е - мрежата за зареждане е толкова добра, че спокойно се пътува с автомобил на дълги разтояния дори с малък съд - бутилка както им викаме без проблем. Той не е по скъп от природния газ и изгаря доста чисто.
http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
"Двата газовоза" , за които Кирчо П. говори са за 6 млн. куб.м. газ, което през този сезон (летен) е дневната консумация на газ за България.
Освен това САМО 20 % от първия транспорт са били договаряни за България - от фирмата, близка до Кирчо П., базирана в Швейцария... Останалите 80 % са на други фирми и от Турция (или Гърция) - ще отидат по направление...
Добре е, че имаме няколко летни месеци...
Все пак се вижда, че отрезвяването няма да настъпи скоро... Може би в късна есен? Кирчо П. дали ще е тук?
- 1 like
Коментар
-
Jay Gould, не е ли по добре в България да минем на пропанбутан, а останалите дестилати на нефта да се изнасят. Вместо да се занимава въобще България с природен газ, той може да се замести с пропанбутан - LPG. Виж за автомобилите как е - мрежата за зареждане е толкова добра, че спокойно се пътува с автомобил на дълги разтояния дори с малък съд - бутилка както им викаме без проблем. Той не е по скъп от природния газ и изгаря доста чисто.D.Y.F-091066
Коментар
-
Продажното правителство на просто киро и кокорчо ПАДА .
Слави вади всички негови отвсякъде . Свърши се . Нови избори .
Прекратяваме всички тегления на нови милиарди , послушни безгръбначни действия на господарите им от Европейския съюз и ангосаксите .
Заемаме абсолютно неутрална позиция в конфликта Русия - Украйна .
А много гоблени и тролове ще се върнат в подземията от където изпълзяха последните месеци .Last edited by FMZK; 08.06.2022, 18:26.
- 1 like
Коментар
-
Корабните компании в трите най-големи морски държави в Европейския съюз - Гърция, Кипър и Малта, са удвоили количеството руски петрол (58 милиона барела руски петрол през месец май), което транспортират след инвазията в Украйна. ЕС и Обединеното Kралство планират да възпрепятстват практиката, като не позволяват на танкери, превозващи руски петрол, да сключват застраховка. Въпреки скочилия износ на петрол от Русия, печалбите са паднали с милиарди ($ 9 млрд.), заради отстъпките, които тя е принудена да прави, от цената на петрола си. В момента доходите от петрол и газ скочиха отново, както в 90-те и съставляват над 70 % от руския износ.Last edited by Jay Gould; 08.06.2022, 16:17.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
Бързак, проблемът не е форумът. Проблемът е, че неграмотниците тип Кирчо Харварда се добраха/бяха добутани до реални властови лостове. И не говорим конкретно за нашия дебил, а за целия колективен Запад. Един два пъти съм попадал (по невнимание) в компания на европейски докторанти, научни кадри, възпитаници на гранд еколета и прочие кандидат елит и съм потресен. Повече акъл има в гумаджиите на Шипченски проход. Никакъв, ама никакъв начин няма да се отрезвят. Независимо от бруталните резултати.Last edited by Hermes73; 08.06.2022, 16:14.
Коментар
-
Китай СА най-големият клиент на Газпром - 10 млрд куб. метра газ годишно, които ще станат над 40 млрд. след разширението...
След 2014 (и в момента тече газ, независимо от "санкциите") и ще тече в следващите 30 години (след 2014), за да получи Китай 400 млрд. куб. м газ..., (ДОГОВОРЪТ ТЕЧЕ!)
Има хора в тоя форум, които не знаят как се изпълнява предварително сключен договор...
https://www.investor.bg/energetika/5...ki-gaz-345225/
- 1 like
Коментар
-
Близо 3/4 от целия втечнен природен газ в САЩ е отишъл в Европа тази година. Доставките сега съставляват почти половината от вноса на LNG, a ЕС изпревари Азия като основен пазар за американски газ. САЩ са увеличили общото си производство на втечнен природен газ с 18% за последните няколко месеца. В момента Индия купува с голяма отстъпка руски втечнен природен газ, тъй като дори Китай избягва доставките (PetroChina Company Limited в петък излезе с изявление).http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеИма принципна разлика между петролния и газовия танкер. Петролния е температурно неутрален. Газовоза трябва да подържа постояна темпертура на товара си.
Това става за сметка на разход на енергия. Най често за сметка на самия товар. Поради тази причина, колкото повече го разхождат танкера Газовоз толкоз повече намалява товара му, и едновремено с това се оскъпява. Освен това корпуса на танкера се охлажда непрекъснато и ако остане твърде дълго неразтоварен ще започне да се обледенява. Попадал съм на информация че немогат да плават повече от 15 дни, което очевидно не е съвсем вярно. По-скоро 15 дни е някакъв препоръчителен срок. Но така или иначе газовоза едва ли може да се държи твърде дълго неразтоварен.
Така че търогвията с втечнен газ наистина дава възможности за спекулации като с петрола, но не чак толкоз безобразни.Last edited by Jay Gould; 08.06.2022, 15:29.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеНе гледам телевизия, а тия дни и ми се гледаха филми, а не новини и не следя нон-стоп. А и по ТВ всичко идва с поне ден-два, че и седмица закъснение. Журналистите са последните, които научават нещо. Аз си знаех, че има танкери и още преди дни ви писах за последните 3 насочени към острова. Единият, ако не тоя, значи предния или по-предния идваше от САЩ. Обачееееееее.... това се опитвах да ви обясня още преди 3-4 дни. Пристанището откъдето идва, не винаги означава, че е натоварен там. Един от корабите например идваше от Хърватска. А там газ няма, но дори да идва от Катар, вярвай ми възможно е дори газта да е норвежка, точно както със случая с американски петрол, разтоварен в Норвегия, която пък обратно го изнася, за който бях писал.
Това става за сметка на разход на енергия. Най често за сметка на самия товар. Поради тази причина, колкото повече го разхождат танкера Газовоз толкоз повече намалява товара му, и едновремено с това се оскъпява. Освен това корпуса на танкера се охлажда непрекъснато и ако остане твърде дълго неразтоварен ще започне да се обледенява. Попадал съм на информация че немогат да плават повече от 15 дни, което очевидно не е съвсем вярно. По-скоро 15 дни е някакъв препоръчителен срок. Но така или иначе газовоза едва ли може да се държи твърде дълго неразтоварен.
Така че търогвията с втечнен газ наистина дава възможности за спекулации като с петрола, но не чак толкоз безобразни.
Коментар
Коментар