IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще има ли война Украйна - Русия / Конфликтът Хамас-Израел

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Click image for larger version

Name:	FjBGrIrX0AIvvFR.jpg
Views:	1
Size:	93.0 КБ
ID:	3997885

    Last edited by Gerasim_Burgaski; 03.12.2022, 20:26.

    Коментар


    • https://www.dnes.bg/stranata/2016/07...-remont.310359

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        нали не очакваш да ти кажат ще изнасяме оръдия- ще ти кажат че ще изнасяме пищови
        Оръдия може ,но Абрамсите са 1,5 пъти по-тежки от Т-72 .Ще издържат ли мостовете ,каква тяга имат Сименсите на Никито Василев, ако въобще ще доставят танкове на Украйна през калпавата инфраструктура на България?

        Коментар



        • В администрации Кличко проходят обыски

          МОСКВА, 3 дек — РИА Новости. Сотрудники украинского Госбюро расследований сообщили об обысках в зданиях Киевгорсовета, возглавляемого мэром столицы Виталием Кличко.

          Плъховете се самоизяждат???

          Коментар


          • нали не очакваш да ти кажат ще изнасяме оръдия- ще ти кажат че ще изнасяме пищови

            Коментар


            • A be dnes чета че оон-ето се радва много че шяло да има амоняк в одеското пристанище- основа за торове

              Коментар


              • Мы даже не считаем тела: украинский боевик описал ужасы их положения в Артёмовске

                03.12.2022 - 14:27

                Один из украинских боевиков в интервью британскому Дейли Экспресс рассказал об ужасной ситуации в Артемовске.

                Главарь неонацистского батальона «Свобода» Петр Кузык, «чье подразделение является одним из тех, кто удерживает Бахмут, сказал, что его солдаты остаются в окопах, полных трупов, сражаются в очень холодных условиях и по колено в воде против атак России».

                На вопрос новостного агентства, насколько велики их потери в живой силе, он ответил: «Они колоссальны. Мы даже не считаем тела».

                Коментар


                • Урсула отново раздава перли:

                  „Споразумението на ЕС за ограничаване на цените на петрола ще намали значително приходите на Русия. Това ще ни помогне да стабилизираме световните цени на енергията, което ще бъде от полза за развиващите се икономики по света.“

                  Ахахаххааха , хахахаххахахаха


                  А междувременно : Русия е купила повече от сто танкера, за да продава петрол и да го доставя до Индия, Китай и Турция на фона на западните санкции: съобщава Financial Times .



                  Коментар


                  • Като стане готово трасето през Ботевград ще мине Ориент Експрес иначе ще паднат тунелите в Искърското дефиле.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      hahahaha
                      https://www.24chasa.bg/bulgaria/article/13217130
                      https://www.moew.government.bg/stati...S_1-1-2012.pdf

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от danchomentata Разгледай мнение

                        Работата с тележките е резултат от втората световна .А ,преди няколко дни дерайлира наш трен, може би наште партизани са тренирали.
                        hahahaha

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от danchomentata Разгледай мнение

                          Работата с тележките е резултат от втората световна .А ,преди няколко дни дерайлира наш трен, може би наште партизани са тренирали.
                          Който иска, намира начин. Който не иска, търси оправдания.

                          Коментар


                          • danchomentata, нашите партизани 30 години са тренирали, железните пътища са в лошо състояние, влаковете са сбиршайн. Понеже явно се оказава че да имаш добра железница е скъпо по западни стандарти, нещо като атомна централа да ти я направят от западна компания по едно време четох че офертната цена била 50 милиарда. Той реактора за да ги изкара тези пари трябва да произвежда ток по 60 евроцента. Не знам как е с влаковете, но в САЩ също нямат и влаковете им стари, дори не са успели да го докарат до електрифицирани железни пътища.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                              Процесс изменения ширины происходит за пять этапов. Если прежде международные грузовые и пассажирские перевозки по линиям разной колеи были возможны только с заменой тележек, то технология Talgo даёт возможность ускорить пересечение границ. С момента создания технологии осуществлено множество автоматических изменений ширины. Применима к отдельным колёсам, грузовым колёсным тележкам и тяговым колёсным тележкам для следующих видов колеи — метровая, стандартная, русская и испанская.

                              СССР никогда не интересовался патентом на данную технологию,
                              якобы потому что в СССР / РФ имелись собственные проекты универсальных тележек,
                              впрочем, так никогда и не осуществлённые.
                              Работата с тележките е резултат от втората световна .А ,преди няколко дни дерайлира наш трен, може би наште партизани са тренирали.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от danchomentata Разгледай мнение
                                Процесс изменения ширины происходит за пять этапов. Если прежде международные грузовые и пассажирские перевозки по линиям разной колеи были возможны только с заменой тележек, то технология Talgo даёт возможность ускорить пересечение границ. С момента создания технологии осуществлено множество автоматических изменений ширины. Применима к отдельным колёсам, грузовым колёсным тележкам и тяговым колёсным тележкам для следующих видов колеи — метровая, стандартная, русская и испанская.

                                СССР никогда не интересовался патентом на данную технологию,
                                якобы потому что в СССР / РФ имелись собственные проекты универсальных тележек,
                                впрочем, так никогда и не осуществлённые.

                                Коментар

                                Working...
                                X