На не знам си колко км от вашингтон
НОВИЯТ АМЕРИКАНСКИ САМОЛЕТОНОСАЧ Е ЧУДО НА ТЕХНОЛОГИИТЕ, НО ИМА СМУЩАВАЩ ПРОБЛЕМ С ТОАЛЕТНИТЕ

USS Gerald R. Ford, най-новият американски самолетоносач, се смята за чудо на технологиите. Той разполага с ядрени реактори, които му позволяват да работи непрекъснато в продължение на 25 години, мощни електромагнити, които изстрелват самолети на палубата, най-модерните отбранителни системи и често запушени тоалетни, които трябва да бъдат отпушени с киселина.
Според Foxtrot Alpha отпушването на тоалетните на кораба на стойност 13 милиарда долара струва 400 000 долара. Информацията за системата, подобна на тази за търговски самолети, се появява в скорошен доклад на Правителствената служба за отчетност (GAO).
Поради дефектна канализационна система, цената на програмата за самолетоносачи клас Ford се е увеличила до 123 млрд. Долара от 77,3 млрд. Долара.
Основният проблем са прекалено тесните тръби и канали и сутрин, когато много моряци отиват до тоалетната, системата не се справя. Дизайнерите не са мислили по този въпрос.
USS Gerald R. Ford има екипаж от 4539 души.
Но технологиите подлудяват американския президент Доналд Тръмп. Той каза, че моряците трябва да са „Айнщайн“, за да ги експлоатират: „Трябва да отида в MIT (т.е. - Масачузетския технологичен институт), за да видя как работят тези системи“.
НОВИЯТ АМЕРИКАНСКИ САМОЛЕТОНОСАЧ Е ЧУДО НА ТЕХНОЛОГИИТЕ, НО ИМА СМУЩАВАЩ ПРОБЛЕМ С ТОАЛЕТНИТЕ

USS Gerald R. Ford, най-новият американски самолетоносач, се смята за чудо на технологиите. Той разполага с ядрени реактори, които му позволяват да работи непрекъснато в продължение на 25 години, мощни електромагнити, които изстрелват самолети на палубата, най-модерните отбранителни системи и често запушени тоалетни, които трябва да бъдат отпушени с киселина.
Според Foxtrot Alpha отпушването на тоалетните на кораба на стойност 13 милиарда долара струва 400 000 долара. Информацията за системата, подобна на тази за търговски самолети, се появява в скорошен доклад на Правителствената служба за отчетност (GAO).
Поради дефектна канализационна система, цената на програмата за самолетоносачи клас Ford се е увеличила до 123 млрд. Долара от 77,3 млрд. Долара.
Основният проблем са прекалено тесните тръби и канали и сутрин, когато много моряци отиват до тоалетната, системата не се справя. Дизайнерите не са мислили по този въпрос.
USS Gerald R. Ford има екипаж от 4539 души.
Но технологиите подлудяват американския президент Доналд Тръмп. Той каза, че моряците трябва да са „Айнщайн“, за да ги експлоатират: „Трябва да отида в MIT (т.е. - Масачузетския технологичен институт), за да видя как работят тези системи“.
Коментар