Първоначално изпратено от barbaron
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политика (Архив до 21.11.2015)
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от Бат Минко Разгледай мнениеТи па откъде знаеш че са западни.Човека мое да кара хюндай тойота субару?
Основната ми мисъл беше, че идиотите в парламента, гербери и деформатори, пак искат да прокарат някаква идиотия, като задължителното каране на фарове и през лятото, само дето новата идиотия ще струва по-скъпо отколкото предната.
А тъпанарите излизат и гласуват за тия идиоти, а после псуват, когато ги глобяват за щяло и нещяло. И пак ги избират, тъпите български мазохисти.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от OMG Разгледай мнениеКлета и кисела баба позитания, на някои места се зззбогува и с третото място
Офф, много гербер, много нещо ....
Коментар
-
Първоначално изпратено от Manyface God" Разгледай мнениеА?? Виж тии.. Не беше ли русофил ти бе, гигов(нещастник)?????
Как така ще караш хубави коли, като си русофил?? Те нямат хубави, значи караш западни!!
Ааааааа, така не става, на обикновено лицемерие отива твоята работа...
Сега да не излезе, че и телевизора ти е западен?
Коментар
-
Евростат: Безработицата в България е отчела един от най-силните годишни спадове в ЕС
http://www.focus-news.net/news/2015/...dove-v-es.html
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеГигов, в този случай не си прав. Разликата между летни и зимни гуми не идва само от това дали се кара на сняг или не. Има много съществени различия в поведението на гумата при различни температури. При ниска температура лятната гума става като твърдата пластмасова "гума" на детските камиончета. Със същия успех можеш направо да си сложиш пластмаса вместо гума. Същото се отнася и за зимните гуми през лятото - те пък се размекват и почват да "лепнат", в резултат се износват много бързо. Поради тези причини при нашия климат се налага ползването на летни и зимни гуми. Даже си има критерий кога да се извърши смяната и той няма нищо общо с наличието на сняг. Критерият е "когато температурата на пътната настилка се задържи трайно под +5C, се поставят зимните гуми".
Като гледам си много отворен.
Имам алфа 156 с стари гуми на 15к км летни гудиър.
Давам ти да ми купиш каквито искаш НОВИ ЗИМНИ ГУМИ същия размер като моите летни,
Тестваме спирачен път на 3-4градуса - само да не е замръзнало - сухо, мокро каквото искаш - само не кал и лед.
Ако спра по добре с летните си ми остават зимните, ако ти спреш по добре ти давам ключовете от колата.
Навитак ли си?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнениеЗащото си профан.
Нямало разлика между зимно и лятно ползване на автомобила.... По-голяма тъпня по този повод не съм чувал. Профан.
Едно и също ли е да отвориш вратата на автомобила лятно време и зимно, след като ледът е залепил вратите към уплътненията. В началото на зимата аз обработвам уплътненията на колите си със силиконова смазка.
Едно и също ли е да се качиш и да потегли лятно време и да чистиш 10 минути стъклата през зимата?
Едно и също ли е да стартираш двигателя при температура +20 градуса и при -15?
Едно и също ли е лятно време да запалиш и да потеглиш или зимно време да потеглиш едва-едва защото студеното ти стъкло се изпотява?
Един и същ ли е разхода на гориво лете и зиме, особено ако караш на близко разстояние 2-3 км, когато двигателят едва успява да загрее?
Едни и същи умения ли са нужни да караш по сух път на дневна светлина или по заледен път в сумрачна сутрин или вечер?
Само пълен профан може да твърди такива идиотии.
А бе ти изобщо караш ли кола?
Аз стъкла не чистя, не мажа с грес уплътненията на колите си и стъклата ми не се изпотяват. Ти си прави изводите какво карам и къде го съхранявам. Всъщност, всичкото това изброено от теб, не го твърдя никъде. Забравил си да изброиш антифриза, течността за чистачки, веригите, четки, метли, лопати, налягането в гумите и какво ли още не, свързано със зимата, но не ти правя забележки по случая. По-добре е, свидливи индивиди, който се стискат за гуми, колите им да стоят в двора на село.
За мен количеството автомобили което виждам през зимата и през лятото е едно и също и това е. Не живея на село.
Тези, които зимата домуват, се компенсират с тези, които лятото отсъстват. Понятно, фатмак... Айде , да не ти развалям утрешния празник, събирай сили, идва Хелоуийн!!The strongest stand last.
Коментар
-
Искаме политиците да кажат: ЗАЩО БЪЛГАРИЯ - НАЙ-БЕДНАТА СТРАНА е с най високи цени ?
От години мине не мине време и сме сюрпризирани с "радостна" новина - цената на тока, водата газа …ще поскъпне. Комисията за енергийно и водно регулиране отново започва със стария си номер, като за "добра новина" представя поскъпване не с 35, а с 20 % например. Този театър или по-скоро медиен цирк, разиграван вече години, ни се поднася всеки път като раздута сервитьорска сметка. Може да се лишиш от ресторант, а от ток, вода не можеш и от този вид кражба не можеш да се спасиш Цените на водата в София поскъпвали защото - забележете - "През годината е консумира по-малко вода, за това компаниите се налага да качат цените, за да защитят печалбите си!". Смях щеше да предизвика обяснението за поскъпване, ако не е нов удар срещу икономиката. Иди, че пести - както каза мой познат. Вместо да се стимулира пестенето на вода и електроенергия в България всяка икономии води само до едно - Покачване на цените!
Комисия за енергийно и водно регулиране предлага от … цената на да се повиши с …% - мотиви за поскъпването се сочат по-високите котировки на петрола и мазута на международните пазари?!
Преди години, в разговор с мой познат работещ в енергетиката, той ми каза по повод икономиите на домакинства, предприятия и енергийната ефективност -
"Колкото и да пестите, колкото и изолации, дограми енерго-спестяващи крушки да слагате, няма да може да свалите разходите си по една много проста причина - Колкото по-малко ток се консумира, толкова моята компания в тайни споразумения с Държавната комисия за енергийно и водно регулиране ще ви качи цената, така, че да се запази печалбата за "тези на които тя се полага. Ще спестите за някой и друг месец, може би година, но после ще качат цените, ще плащате пак същата сума за електроенергия, но ще сте на минус и с разходите по енергоспестяването! Системата е направена нарочно така, че са се смуче колкото се може повече печалба, а за потребителите да не остава нищо!"
Всеки българин, беден или богат, работник, служител, индустриалец, търговец и какъв да е предприемач е оскубван и рекетиран най-брутално и нагло от самата държава в лицето на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, Комисията за регулиране на съобщенията и други паразитни образувания и тумори в България! Всички тези монополи, раздадени на този или онзи свързан с политиците ни "бизнес" са с една цел - Брутален, нагъл и убиващ българина и неговата икономика грабеж, обричащ на гибел всяка идея за реален, а не "статистически" растеж на БВП, потреблението и жизнения стандарт.
Никой от политиците така и не обясни защо в България цените на електроенергията за бита и за бизнеса постоянно се качват и са по-високи от тези не само във Финландия?! Това не е тяхна работа ли? Нима правителство, омбудсман и парламент, не могат да зададат логичния въпрос - защо се иска качване на цените на електроенергия и вода? Не само електроенергия, отопление, вода, мобилни и стационарни услуги в България са много по-скъпи от другите страни, но ако вземем дори една паста за зъби - то; Паста "Колгейт" в не само в Торонто струва двойно по-малко отколкото у нас. Странно нали? Месо - В центъра на Атина (Гърция), килограм първокачествени пържоли с кост струваха 5 лева докато техни доста по-рахитични подобия в Пикадили Варна струва 9 Лева. Мляко - Москва 50 стотинки, тук - идете и вижте над 2 лева. В момента килограм хубави ябълки в Москва струват около 50 стотинки, а тук 2 лева (В страна която ги произвежда) може да се убедите в първия квартален магазин. Пак за Москва - бирата е 60 стотинки, хлябът е 0.70- 1 лев, но е направен от брашно, а ако пък пише ръжен, наистина е такъв..
Шевролет Aveo тук сега е 20 990 лв., в Москва струва 6 000 долара.
И говорим за Москва - Един от най-скъпите градове в света !
За скъпотията в бедната ни страна дори не може да упрекнем данък корупция, въпреки, че и той е калкулиран в цените на стоките които купуваме и ползваме. Тук не става толкова дума за свободен пазар, конкуренция или икономически свободи, колкото до държавен грабеж налаган и на бизнеса и на потребителя. Много е просто - Един супермаркет в Русия или Финландия, на квадратен метър площ, ще заплаща много по-малко пари за отопление и осветление от един подобен магазин в България. Един производител или търговец там няма да калкулира такива разходи върху стоката си каквито ще се наложи да калкулира тук. Един доставчик на стока, няма да плати в Люксембург например толкова за дизелово гориво колкото в България.
Дизела В САЩ 0.73 цента, България 1.84 лева! Да махнем обаче САЩ, да се приберем в Европа да попитаме защо в Люксембург(Най-богатата европейска страна дизеловото гориво струва по-малко отколкото в България? Та нали и те и ние сме членове на ЕС така, че акцизите калкулирани в цената, както и надценките би следвало да поне са едни и също, ако не и обратното (Като сме най-бедната и изостанала икономически страна в Европа тук те да са по-ниски). Кой би дал задоволителен отговор на този въпрос?
Всеки опит за бизнес, разкриване на ново и по-високо платено работно място, всяка отвоювана по-висока заплата, която ще значи и увеличено потребление се удрят жестоко един или няколко пъти годишно с нови и неоправдано високи сметки за елементарни услуги предлагани в развитите индустриално и икономически държави. Дори без известяване!
Всеки опит за калкулация на някакви що годе конкурентни цени в търговията и с още по-голяма сила в индустрията, се сблъсква с промените на горе в цените на електроенергия, газ, отопление и други. Всеки опит на българина да спести пари или да увеличи потреблението си се сблъсква като стена с месечните сметки. А българинът наистина няма с какво да купува! Дори да е започнал да получава последните години малко по-висока заплата (Заради кризата заплатите в частния сектор се свиха почти двойно) или пенсия, то качените в пъти последното десетилетие цени на ток, вода, топлина, телефон и др. изяждат огромна част от парите му които неговия съгражданин в другите страни ползва за закупуване на стоки и услуги. Няма как да има пари за потребление, ако те са предварително откраднати, чрез надути неоправдано в пъти сметки. Дори за храна няма пари, ако един човек получаващ 300 лева заплата е принуден да плати 120 лева ток, за да не се разболяват децата му зимата. Няма как да има пари за кино, за облекла, за уреди или дори за здравословно хранене, ако е принуден всеки ден да си купува хляб замесен от неизвестна субстанция, фалшиво сирене или месо с неизвестно какъв срок на годност, ако във всичко това са калкулирани цени определени от разните държавни комисии, който освен тлъстите си заплати явно имат и други източници на доходи - защото друго обяснение няма при тези вечно покачващи се, анти-пазарни цени. Спомнете си колко пъти се е случило в тази страна, последните демократични години, след като уж минахме на пазарен принцип? Колко пъти чухте, че цените се качват поради - Високите цени на петрола, по-високите цени на електроенергия, по-високи цени на долара (Който от 2000 година насам все пада), или друга изсмукана от нечия лъжлива уста дивотия?
Как така нито веднъж при спада на цените в международен план (Нали внасяме и петрол и горива?), нито веднъж не спаднаха цените на електроенергия, заедно с нея цените на водата, на парното, на горивата - и покрай тях на всичко друго в което се калкулират тези все по-високи и по-високи, от месец на месец и от година на година цени? Ако световните цени определят пазара, защо у нас са в пъти високи, докато в пъти доходите ни са ниски в ЕС Чухме за някакъв закон за прекратяване неизгодните договори с американските централи. Пълно затъмнение и докога ще чакаме евро чиновниците да кажат, че е недопустима държавна помощ и защо нямаме суверенитет да си го решим, а си унищожаваме възможностите за добруване на българите.
Пазарен принцип ли? Трънки! Това си е грабеж над най-бедната и поставяна в изостаналост страна в Европа.
http://zaw12929.blog.bg/politika/201...a-e-s-.1403246
Коментар
-
Първоначално изпратено от Dury Разгледай мнениеВъпреки,че темата е политика,то и данъците са си политика,де да се изкажа и аз
Такса смет не трябва да бъде вързана с данък сгради или друго.В Женева,например торбите за боклук / специални и това е такса смет / се продават навсякъде.Купуваш торби колкото смет имаш.Точка ! Но хванат ли те да си изхвърляш боклук в други торби или на друго нерегламентирано място,жална ти майка,това е чистия вид на такса смет.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Dury Разгледай мнениеВъпреки,че темата е политика,то и данъците са си политика,де да се изкажа и аз
Такса смет не трябва да бъде вързана с данък сгради или друго.В Женева,например торбите за боклук / специални и това е такса смет / се продават навсякъде.Купуваш торби колкото смет имаш.Точка ! Но хванат ли те да си изхвърляш боклук в други торби или на друго нерегламентирано място,жална ти майка,това е чистия вид на такса смет.А ходи хвани некой.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Manyface God" Разгледай мнениеАз разлика не виждам между лято и зима по "ползване на коли"...
В какво село трябва да е заврян автора на фразата, за да я изобрети?!!
Нямало разлика между зимно и лятно ползване на автомобила.... По-голяма тъпня по този повод не съм чувал. Профан.
Едно и също ли е да отвориш вратата на автомобила лятно време и зимно, след като ледът е залепил вратите към уплътненията. В началото на зимата аз обработвам уплътненията на колите си със силиконова смазка.
Едно и също ли е да се качиш и да потегли лятно време и да чистиш 10 минути стъклата през зимата?
Едно и също ли е да стартираш двигателя при температура +20 градуса и при -15?
Едно и също ли е лятно време да запалиш и да потеглиш или зимно време да потеглиш едва-едва защото студеното ти стъкло се изпотява?
Един и същ ли е разхода на гориво лете и зиме, особено ако караш на близко разстояние 2-3 км, когато двигателят едва успява да загрее?
Едни и същи умения ли са нужни да караш по сух път на дневна светлина или по заледен път в сумрачна сутрин или вечер?
Само пълен профан може да твърди такива идиотии.
А бе ти изобщо караш ли кола?Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaronМного глупости съм чел, но твоите чупят рекорди.
Наистина, Дон Карлос е прав http://www.investor.bg/forum/showthr...post1059894351
Единственото нещо, което беше на ниво преди 1989 е ОБРАЗОВАНИЕТО.
Затова и стотици хиляди българи бързо си намериха мястото в цивилизования свят, много от тях в елитни фирми.
Затова и президентът на банката, за която работех, каза (на мен и съпругата ми):
"В България всичко трябва да се промени, но не и образованието"
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4ervenasgan Разгледай мнение
Значи, според теб баймангау от филипофци и столипиново излизва тротоара и околностите на коптора си, обаче някои жители на бояна стоят заринати в боклуци?
ОбъркАл си се нещо.
За имотния данък си прав, но по-справедливо би било да се обвърже с брой членове на семейство.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Сините камъни Разгледай мнениеТемата за сперматозоидите се поддържа активно от безработните риълТчета на %
Коментар
Коментар