If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И пак ще кажа мнението си - ако вземат Лот2, акцията може и да достигне 78-80 лева, но говоря за няколко акции, а после ще има като обикновено - шшшууу-ууссссс надоле.
Налага се корекция по отношение на Факушка.Както се казва:"Мама малко сбъркала".Пийнала си е била като е посочила 78.Еротичното число е 69.Сапът на Ташунко остава.
И какво ли ще стане като стигнем до еротичната част на стр.69?Всъщност,вече беше коментирано неотдавна.
В голяма грешка си. Местната кариера се моли на който се сети да вземе някой чужденец лота, та да може да шитне камъка на по 6 кинта кубика вместо да го дава на Трейс на 2.5 примерно
Второ, българският подизпълнител има голяма полза от чужденец. Него и да го съдиш можеш и чрез държавата да го тормозиш. Я съди Васил Божков да те видя Т.е. чакаш пари, когато ти пуснат и колкото ти пуснат. Малко като с държавата
Коментар
Scrooge McDuck
Проблема е на другите, не на трейса. Не става да дойдеш от майната си, да искаш половината от парите печалба и български подизпълнители да свършат цялата работа за другата половина. На това разчитаха мапа ченгиз, на това разчитат разни щрабаци и пр., затова са им високи цените - никоя местна кариера, асфалтова база, транспорт не ще чужденците да им извиват ръцете, пък и с трейса имат дългосрочен бизнес.
Нямам акции!
Трейс намеква за ревизия на цената за Лот 2 на Тракия
"Обединение Магистрали Трейс", което наскоро спечели търга за Лот 2 на магистрала "Тракия" с най-ниска оферта от 137.868 млн. лева, заяви, че е определило тази цена при положение, че работата започне веднага. Срещу избора на "Трейс" обаче вече има две жалби в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) и сключването на договор може да се отложи за неопределено време. Това ще направи цената ни "неактуална", каза във вторник шефът на "Трейс груп холд" Николай Михайлов. От ръководството на пътната агенция бяха категорични, че при подписан контракт "Трейс" няма право да променя цената.
В момента е криза, материалите са евтини, но не се знае какво ще стане след година, каза Михайлов. Той присъства на среща на регионалния министър Росен Плевнелиев с представители на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ).
"Обединение Магистрали Трейс"("Трейс груп холд", "Пи Ес Ай", "СК 13 Пътстрой" АД, "Виа строй инженеринг" и "Пътно строителство" АД) спечели търга за строежа на отсечката Стара Загора – Нова Загора с цена от 137.868 млн. лева или 2.2 млн. евро за километър при предвидени в бюджета на пътната агенция 3 млн. евро. Цената им се различаваше със 110 млн. лева от втората най-ниска предложена оферта - 247.608 млн. лв от гръцката "Терна".
Именно "Терна" обжалва избора на 'Трейс" от Агенция "Пътна инфраструктура" в КЗК, а антимонополният орган е започнал разследване във вторник. Все още няма стартирало производство по втората жалба срещу "Трейс" – на австрийците от "Щрабаг". Тяхната оферта не бе допусната до отваряне на ценовото предложение. "Щрабаг" обжалва и решението на пътната агенция за отстраняването им, но КЗК сметна оплакването за несъстоятелно.
В срок от седем работни дни КЗК трябва да се произнесе по искането на "Терна" за блокиране на обществената поръчка. "Трейс" от своя страна могат също могат да обжалват спирането, а всички постановления на КЗК могат да се обжалват пред Върховния административен съд (ВАС), който няма установен срок, в който да се произнесе.
Михайлов обясни ниската цена със заложената ниска печалба – 4% до 6%, с факта, че са строили Лот 1 на "Тракия" (Оризово – Стара Загора) и имат изградена предварителна организация. Другият фактор са заплатите в българските фирми, които са по-ниски от тези в чуждестранните.
"Представете си каква е заплатата на един австрийски мениджър, например, и на един българин на същата позиция. В същото време чуждите компании не могат да дойдат тук и да наемат българи на отговорни позиции, защото тепърва трябва да ги обучават и да формират екип", каза още Михайлов.
Изпълнителният директор на "Трейс" Цветелин Цонев заяви, че фирмата му ще участва в търговете за строителството на Лот 3 и 4 на "Тракия" и че имат капацитета да се справят с всички отсечки. По техни изчисления цената за строителството на Лот 3 (Нова Загора – Ямбол) е близка до тази определена от пътната агенция – 3 млн. евро на км. за 34.3-километровата отсечка.
Фирмата на бизнесмена Николай Михайлов строи отсечка от метрото (72.58 млн. евро), част от водния цикъл на София (10 млн. евро), пречиствателна станция в Троян (5.9 млн. лв.), ремонтира столични улици и т.н.. "Трейс" построи Лот 1 (Оризово - Стара Загора) от магистрала "Тракия" срещу 2.6 млн. евро за километър.
Имам предложение...Едно залогче за цената на ЛОТ3.
Който е най - далече от цената отива в една нова сладкарница на "Графа" и купува на останалите по кутия италиански сладолед ...
Само с дърляне не става и малко спекула трябва !!!
Обаче как ти се вижда маг. на 2,2 млн евро и на 3, 4 млн. евро, при условие, че подалият най-ниска цена печели. Настръхват само тези, дето са искали да избиват огромни загуби и онези, които желаят огромни печалби. Познай от 3 пъти кой печели
от Лот-а?
Първоначално изпратено от znayko
Тя че ще участва ще участва. Смешното е, че заявяват, че нормалната цена е 3 млн. евро на километър. За лот, който е съседен на спечеления от тях със супер ниска цена. Кое му е различното, за да има такава драстична разлика? Отговорът е повече от очеваден. На Трейс сега им трябва обект, от който да избият гигантската загуба от безумно ниската цена дадена за този. Второ, за всеки е ясно, че както те, така и останалите работят с подизпълнители. Пита се в задачата кой ще работи с Трейс, ако на съседния лот му дават по-добри пари Естествено, че никой. Играта на Трейс сега ще е да спечелят останалите лотове и да извият ръцете на подизпълнителите, които при липсата на работа в региона да се съгласят да работят на нула или дори на загуба, само и само да не стоят... Сигурното обаче е че няма да стане. Европейците са настръхнали. ББ не си спазва обещанията и не пуска чужди играчи на българския пазар. Това онези, от които трябва да вземем пари, за да се измъкнем от кризата няма да го търпят. Да не говорим, че и те са наясно, че за тези пари този обект е невъзможно да се направи. При строителството на лота от Оризово до Ст. Загора Михайлов пробва всички класически магарии на прехода. То не бяха археологически разкопки, то не бяха граждански протести и времето бе удължено и парите качени двойно. Днес обаче това е малко вероятно да мине незабелязано. Парите не са малко и са европейски, а ОЛАФ си гледат работата. С две думи яко да им е д@пе на Трейс. Може би единствени те не разбраха, че времената се промениха и поне в момента правилата се задават от Брюксел
Коментар