Абе, шефове винаги има много , НО някой трябва да свърши работата. ;-) Така, че работа за МОСТС ще има много . ;-)
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мостстрой АД (5MY / MOSTS)
Collapse
X
-
Десислава
„Всеобщата еуфория, обхванала пазара след приключването на IPO-то на Химимпорт, повлече и акциите на Мостстрой. За главоломното им поскъпване от последните два дни обаче има и друга причина – наближаващият срок за отваряне на офертите на кандидатите за изпълнители на проекта Дунав мост 2. Очевидно инвеститорите смятат, че шансовете за успех на консорциума, в който участва Мостстрой, са големи. В същото време обаче печалбите, изразяващи се в трицифрени проценти, силно изкушават мнозина инвеститори, което предизвика сериозна съпротива при нивата около 400 лв. за акция. Публикуването на новината за избрания изпълнител ще разсее съмненията на по-скептично настроените инвеститори и ще позволи цената да продължи да расте. В случай че консорциумът с участието на Мостстрой спечели поръчката, очаквам неколкократно увеличение на годишните приходи от продажби и съответно и на печалбата на дружеството, което оправдава значителното покачване на цената на акциите му“, коментира за Investor.bg Никола Цокев, брокер в ТБ Българска Пощенска Банка.
В понеделник се очаква да бъдат обявени резултатите от търга за изграждането на Дунав мост 2. Мостстрой участва в консорциум с Главболгарстрой и френската Vinci. Останалите участници са испанската група FCC, немският консорциум Zublin (австрийската Alpine Mayreder и френската Eiffel), френският Bouygues (Трансстрой Варна и италианската Rizzani de Eccher) и този между немската компания Hochtief и испанската OHL. Общата стойност на проекта е 236 млн. евро, от които 226 млн. евро са за строителни работи и 10 млн. евро за предпроектни проучвания, проектиране и консултантска помощ.
В началото на месеца Мостстрой учреди ново дъщерно дружество
Коментар
-
Който и да спечели поръчката за Дунав мост -2 МОСТС ще участва, защото те са специализирани в строителството на мостовите конструкции с традиции, имат и базите и специалистите.;-) Без конкуренция са в БГ, така че много работа за МОСТС, като добави м магистралите "Марица", "Хемус", околовръстната дъга на София, метрото, моста при Оряхово, абе НЕМА какво да си говорим........... :-)
Коментар
-
Десислава
дали наистина Мостстрой ще участва в изграждането на Дунав мост-2
Коментар
-
Първоначално изпратено от FordЧовек почва да си мисли, че толкова мостове и магисрали ще има в България в бъдеще. Големи строежи, голямо нещо. Направо ще станем като Дубай или Токио тогава. Колкото до цената, про толкова малък free float цената лесно се манипулира.
Коментар
-
bravo na MOSTS!
bezumie e za niakoi, zashtoto niamat akciiki.
vidiahte li posrednici kak biaha naredili poruchki ot 350 do 400. dori capman niamaha, koito investirat v MOSTS mai 20% ot riskovia si fond. t.e. i posrednici, i kobosi pulniat na >350.
Otnosno free float-a, ako ne se luja e mejdu 10 i 20%, taka che na niakoi im e greshna informaciata (koito smiatat, che niama free float). Niakoi moje li da proveri kakuv e tochno?
Chestito na investiralite (mersi!). Az pone ne vijdam drugi drujestva, osven MOSTS, HDPAT, koito da imat takava perspektiva. Ne samo pari ot EU, i turgove ot nasheto pravitelstvo...... tova e infrastruktura, bez neia ne moje!!! Da ne govorim, che moje da se napravi holding ot dvete drujestva, da ne govorim, che, primerno, gi ochakva split.
Коментар
-
Ford, растеж от 10% е по-характерен за...ситуирани инфраструктури.
А когато такива липсват?!
Наистина, на места е като неразорана целина
И, имаме ли нужда от мост над Дунава, имаме и ще го имаме срещу 270млн.евра.
И от колко още ще имаме нужда, за да отговорим на новите потребности на логистиката на масата нови фирми...
Ще видиш, след 3-4 години по какви пътища и мостове ще се движиш, дето не си ги и сънувал
Коментар
-
Десислава
Ники,доколкото си спомням миналата година когато ХДПАТ почна да се движи нагоре,ти доста често пишеше за него.Не се обиждай,само наблюдения
Коментар
Коментар