IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Абе, шефове винаги има много , НО някой трябва да свърши работата. ;-) Така, че работа за МОСТС ще има много . ;-)

    Коментар


    • „Всеобщата еуфория, обхванала пазара след приключването на IPO-то на Химимпорт, повлече и акциите на Мостстрой. За главоломното им поскъпване от последните два дни обаче има и друга причина – наближаващият срок за отваряне на офертите на кандидатите за изпълнители на проекта Дунав мост 2. Очевидно инвеститорите смятат, че шансовете за успех на консорциума, в който участва Мостстрой, са големи. В същото време обаче печалбите, изразяващи се в трицифрени проценти, силно изкушават мнозина инвеститори, което предизвика сериозна съпротива при нивата около 400 лв. за акция. Публикуването на новината за избрания изпълнител ще разсее съмненията на по-скептично настроените инвеститори и ще позволи цената да продължи да расте. В случай че консорциумът с участието на Мостстрой спечели поръчката, очаквам неколкократно увеличение на годишните приходи от продажби и съответно и на печалбата на дружеството, което оправдава значителното покачване на цената на акциите му“, коментира за Investor.bg Никола Цокев, брокер в ТБ Българска Пощенска Банка.

      В понеделник се очаква да бъдат обявени резултатите от търга за изграждането на Дунав мост 2. Мостстрой участва в консорциум с Главболгарстрой и френската Vinci. Останалите участници са испанската група FCC, немският консорциум Zublin (австрийската Alpine Mayreder и френската Eiffel), френският Bouygues (Трансстрой Варна и италианската Rizzani de Eccher) и този между немската компания Hochtief и испанската OHL. Общата стойност на проекта е 236 млн. евро, от които 226 млн. евро са за строителни работи и 10 млн. евро за предпроектни проучвания, проектиране и консултантска помощ.

      В началото на месеца Мостстрой учреди ново дъщерно дружество

      Коментар


      • Който и да спечели поръчката за Дунав мост -2 МОСТС ще участва, защото те са специализирани в строителството на мостовите конструкции с традиции, имат и базите и специалистите.;-) Без конкуренция са в БГ, така че много работа за МОСТС, като добави м магистралите "Марица", "Хемус", околовръстната дъга на София, метрото, моста при Оряхово, абе НЕМА какво да си говорим........... :-)

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Десислава
          дали наистина Мостстрой ще участва в изграждането на Дунав мост-2
          Това ще разберем със сигурност другата седмица

          Коментар


          • дали наистина Мостстрой ще участва в изграждането на Дунав мост-2

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Ford
              Човек почва да си мисли, че толкова мостове и магисрали ще има в България в бъдеще. Големи строежи, голямо нещо. Направо ще станем като Дубай или Токио тогава. Колкото до цената, про толкова малък free float цената лесно се манипулира.
              Абе маце, ти наясно ли си, че цената на Дунав мост 2 е колкото годишните приходи на Мостстрой, умножени по 20 ? Не става дума за много мостове, просто става дума за много пари

              Коментар


              • Съни, те и за 5-цата за ХДПАТ не вярваха, ама ще гледаме , да видим, както казват арабите. :-)

                Коментар


                • 6te gi darja akciikite,
                  pone 1 godina...

                  Коментар


                  • bravo na MOSTS!

                    bezumie e za niakoi, zashtoto niamat akciiki.

                    vidiahte li posrednici kak biaha naredili poruchki ot 350 do 400. dori capman niamaha, koito investirat v MOSTS mai 20% ot riskovia si fond. t.e. i posrednici, i kobosi pulniat na >350.

                    Otnosno free float-a, ako ne se luja e mejdu 10 i 20%, taka che na niakoi im e greshna informaciata (koito smiatat, che niama free float). Niakoi moje li da proveri kakuv e tochno?

                    Chestito na investiralite (mersi!). Az pone ne vijdam drugi drujestva, osven MOSTS, HDPAT, koito da imat takava perspektiva. Ne samo pari ot EU, i turgove ot nasheto pravitelstvo...... tova e infrastruktura, bez neia ne moje!!! Da ne govorim, che moje da se napravi holding ot dvete drujestva, da ne govorim, che, primerno, gi ochakva split.

                    Коментар


                    • Ford, растеж от 10% е по-характерен за...ситуирани инфраструктури.
                      А когато такива липсват?!
                      Наистина, на места е като неразорана целина
                      И, имаме ли нужда от мост над Дунава, имаме и ще го имаме срещу 270млн.евра.
                      И от колко още ще имаме нужда, за да отговорим на новите потребности на логистиката на масата нови фирми...
                      Ще видиш, след 3-4 години по какви пътища и мостове ще се движиш, дето не си ги и сънувал

                      Коментар


                      • Ford, за каква политика говориш при МОСТС, та специалистите от моста , само те ги умеят тея работи ! :-) Имат си и базите и хората да строят виадуктите, а те са много трудни и спецефични за изпълнение, и скъпи съоражения. ;-)

                        Коментар


                        • На мен не ми харества политическата зависимост на това предприятие. Иначе е ясно, че строителството е във възходяща фаза, с прогнозен растеж от поне 10 % годишно.

                          Коментар


                          • Ники,доколкото си спомням миналата година когато ХДПАТ почна да се движи нагоре,ти доста често пишеше за него.Не се обиждай,само наблюдения

                            Коментар


                            • Ники, поне ти си техничар, защо така ? :-)

                              Фундамента и техниката показват ЯКО нагоре ! ;-)

                              Коментар


                              • ...ами точно- голяма волатилност поради малкия фри флот

                                И още по-точно- големи магистрали и големи мостове предстоят.
                                Нещо като неразораната целина.
                                Просто, има какво да се строи.Тепърва има...и то много...

                                Коментар

                                Working...
                                X