IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Да бе, да се чуди човек как това невероятно дружество остава все още ....толкова недооценено

    Коментар


    • Ще се сетят те за релсите investorr, ама късно, както се получава в повечето случаи.;-)

      Коментар


      • Пак забравяте "Релс Ремонт" ЕООД..

        Коментар


        • И португалци и испанци - всички един дол дренки. Ей окрадаха я тая Европа и БГ дошли да крадат ... Нямат те честни министри като Серж и Овчаров там е проблема ... От днес предлагам португалците да си крадат в Португалия, а в България магистралите да ги оставят на Божков да ги построи честно и евтино ... Така и за нас ще има МОСТ по 6 бонки и ХДПАТ по 40 000 ... Наздраве!

          Първоначално изпратено от Пепи
          Аз мисля, че до края на тази седмица трябваше да чакаме португалците да се наумуват за магистрала "Тракия". ;-) Колкото и да ги чакаме те са дошли само да гушат , а не да извадят пари и да работят. :-) Следващата седмица е време майстора да запретва ръкави и да я почваме, още повече, че не е нужно търг и конкурс, когато държавата участва при смесено финансиране. :-)
          изразеното мнение не представлява препоръка за покупка или продажба на ЦК.

          Коментар


          • Аз мисля, че до края на тази седмица трябваше да чакаме португалците да се наумуват за магистрала "Тракия". ;-) Колкото и да ги чакаме те са дошли само да гушат , а не да извадят пари и да работят. :-) Следващата седмица е време майстора да запретва ръкави и да я почваме, още повече, че не е нужно търг и конкурс, когато държавата участва при смесено финансиране. :-)

            Коментар


            • Скъпо ще ви струват тези мечти по 600 лв парчето.
              А TRANB не само мечтаят, а получават поръчки по 15 милиона.

              Първоначално изпратено от Пепи
              Шефе и когато има смесено финансиране с държавата, НАПРАВО ЗАПОЧВАМЕ РАБОТА, без да се моткаме. :-) Ех магистрали, ех кефффф. :-)
              изразеното мнение не представлява препоръка за покупка или продажба на ЦК.

              Коментар


              • Абе, тук при майстора НЕМА лабаво, а и бабки няма от където да си купите след това, та просто ви се чудя........... :-)

                Коментар


                • Шефе и когато има смесено финансиране с държавата, НАПРАВО ЗАПОЧВАМЕ РАБОТА, без да се моткаме. :-) Ех магистрали, ех кефффф. :-)

                  Коментар


                  • каква бясна търговия става с този мост.Като комай намери равновесна цена за моммента а оттук засега накъде дайте идея

                    Коментар


                    • Абе, няма какво да ги чакаме тези португалци, работата и сами можем да си я свършим. ;-)

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Abritus
                        Навсякаде по вестниците пиши, че MOSTS са фаворити за строежа на мостовете на магистралите, но тези магистрали ще бъдат строени с пари от европейските фондове, а никой от Европа няма да даде пари без да е проведен търг. Както видяхме досега никой по-голям инфраструкторен проект досега не е спечелен на търг от българска фирма. Всички вярвахме, че ще строим Дунав мост 2, но истината излезе друга, боя се че и за магистралите може да стане така. Все пак успех!!!

                        PS: Продадох всичките си акции на MOSTS, но пожелавам успех на смелите.
                        ..., не си чел внимателно. По вестниците писаха също, че ако се разпърди работата с португалците, държавата ще финансира Тракия.

                        Коментар


                        • Разбра се, че тези португалци НЯМА да свършат работа, дошли са само да вземат парите и 20 години още да и пълним гушата. Време е майстора МОСТС да почва работа по магистрала "Тракия", за да може след 2г. да режем лентата и да пътуваме с кеф до морето. :-)

                          Коментар


                          • Ами тая работа не е като оная, затова Майстор МОСТС е фаворит при строителството на мостовете. :-)

                            Коментар


                            • Навсякаде по вестниците пиши, че MOSTS са фаворити за строежа на мостовете на магистралите, но тези магистрали ще бъдат строени с пари от европейските фондове, а никой от Европа няма да даде пари без да е проведен търг. Както видяхме досега никой по-голям инфраструкторен проект досега не е спечелен на търг от българска фирма. Всички вярвахме, че ще строим Дунав мост 2, но истината излезе друга, боя се че и за магистралите може да стане така. Все пак успех!!!

                              PS: Продадох всичките си акции на MOSTS, но пожелавам успех на смелите.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Investorrr
                                Навсякъде се споменава консорциум между Главбулгарстрой и Мостстрой, не се чува за Пътищата, явно могат и без тях, но как да е..и ти си прав че ХДПАТ е добро дружество, но НЕ и по-добро..моите уважения..
                                И аз не знам защо не споменават ХДПАТ, но според мен е умишлено. Някъде четох израза "холдинга около Мостстрой"
                                А ето и още един пример - преди продажбата на Пътища и съоръжения навсякъде се пишеше, че според източници близки до преоцедурата Главбулгарстрой щели да купят дружеството. А накрая участниците в процедурата бяхя Елаците и ХДПАТ

                                Коментар

                                Working...
                                X