IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Инвесторр, привет, едно мога да кажа със сигурност за Майстора МОСТС, който ги умее най-добре тези работи- под 1000лв, нихт! :-)

    Коментар


    • Столичната община предвижда да ремонтира отново булевард "Брюксел". Булевардът е включен в четиригодишна програма на общината за решаване на транспортните проблеми на града, представена от главния архитект Петър Диков пред Столичния общински съвет на семинар в Банско.


      Според Диков трябва да се ремонтира хидроизолационната система на булеварда, за да не се налага подновяването на асфалта всяка година.

      Ремонтът на булевард "Брюксел" е включен в частта "Спешни ремонти" на програмата. В тази част са ремонтите на 11 обекта, сред които са надлезите на "Цариградско шосе" и мостът на булевард "Сливница" и улица "Раковски". Ремонтите по тази част на програмата са на стойност 12 милиона лева.


      Четиригодишната програма е на обща стойност 1,5 милиарда лева. От тях общинското финансиране е 830 милиона лева, а останалите пари се предвижда да бъдат осигурени от държавния бюджет по европейските фондове и чрез публично-частно партньорство.

      Целта на програмата е да се решат проблемите със задръстванията в София.


      В програмата са включени строителството на нови градски артерии, на северната и западната дъга на Околовръстния път, реконструкцията и разширението на съществуващите главни артерии, обекти на градския транспорт и ремонт и рехабилитация на градски улици, както и строителство на инженерна инфраструктура.


      Сред предложението за строителство е пробивът "Тодор Каблешков", който според арх. Диков трябва да бъде обявен за обект от национално значение.

      Предложено е и изграждането на нов релсов път в квартал Овча купел и ново трамвайно трасе по продължението на улица "Шипчески проход", ремонт на булевард "Монтевидео", на булевард "Драган Цанков" - от "Евлоги Георгиев"
      до алея "Яворов", както и строителството на пробивите "Житница" и "Пенчо Славейков".

      Пепи да каже кой ги умее тези неща най-добре.....

      Коментар


      • Първоначално изпратено от XY
        Браво, браво и още ще има

        a dano:-)

        Коментар


        • Браво, браво и още ще има
          Мнението не е препоръка за сделки!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от XY
            ХАХААХХААХ

            Пичът ударил накое левче от Емката и са му се разтреперили ръчичките
            e hiliadolev4eta ako triabva da sme po to4ni:-)to da be6e samo tuk

            Коментар


            • ХАХААХХААХ

              Пичът ударил накое левче от Емката и са му се разтреперили ръчичките
              Мнението не е препоръка за сделки!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ibobbo
                Първоначално изпратено от prirodno kuh
                dneska bik4etata napred s rogata ve4e probihme 28.00
                tuka 28 otdavna go probihme

                ot valnenie sam sbarkal temataaaaa za EMKA[/quote]

                Коментар


                • Първоначално изпратено от prirodno kuh
                  dneska bik4etata napred s rogata ve4e probihme 28.00
                  tuka 28 otdavna go probihme
                  Simply attempt to be fearful when others are greedy and to be greedy only when others are fearful

                  Коментар


                  • dneska bik4etata napred s rogata ve4e probihme 28.00

                    Коментар


                    • 10Х , Пепи!
                      Връщам ти жеста с ей това интервю:-)-

                      Веселин Георгиев, директор на Фонд “Републиканска пътна инфраструктура” пред “Монитор”: Пускаме три магистрали до края на 2009 година
                      Не по-малко от 5000 км шосета се нуждаят от ремонт
                      Павлина Живкова

                      Веселин Георгиев
                      - Г-н Георгиев, колко километра автомагистрали ще бъдат построени в страната ни до края на годината?
                      - До края на тази година ще завършим още 42 километра магистрали или общо въведени в експлоатация през 2006 г. ще бъдат 92 километра. Те са ситуирани по следния начин: 17 км от магистрала "Тракия" (участъкът Оризово-Чирпан, който беше въведен в експлоатация на 30 юни), 35 км автомагистрално трасе пак от "Тракия"(участъкът Карнобат-Бургас, който беше пуснат на 1 октомври), предстои ни да въведем в експлоатация 22 км отсечка от автомагистрала "Марица", което ще стане най-вероятно в периода 10-15 декември и ще пуснем 19 км от автомагистрала "Струма" също в този период (това е участъкът между Даскалово и Долна Диканя).
                      - А колко пари са инвестирани в изграждането на тези участъци?
                      - Ако сметнем, че цената е около 1,8-2 млн. евро на километър, това означава, че са инвестирани приблизително 200 млн. евро.
                      - Кога най-рано в България ще има поне една завършена магистрала?
                      - Смятам, че ако се запазят тези темпове, автомагистралите "Тракия", "Люлин" и "Марица" могат да бъдат завършени в края на 2009 година. Това са реални срокове, които ние ще преследваме и сме задължени да изпълним. През това време ще започнат усилено да се изграждат магистралите "Струма" и "Хемус". При правилна политика мисля, че до края на 2009 година България може да има три завършени магистрали.
                      - Как решихте казуса с фирма "Продефтики" за изграждането на отсечката Струмяни-Берово?
                      - Към днешна дата "Продефтики" са страна по договора за рехабилитация на отсечката Гоце Делчев-Разлог. До края на тази година ще бъде завършен участъкът между Разлог и Банско, което означава, че скиорите няма да бъдат притеснени да пътуват. До края на следващата година ще приключи и ремонтът на отсечката между Гоце-Делчев и Банско. Що се отнася до другия търг, Струмяни-Берово, там нещата са доста по-сериозни. Водят се преговори относно бъдещите взаимоотношения с "Продефтики" по реализацията на проекта с Дирекция ФАР към МРРБ. Определено има изоставане , но смея да кажа, че през следващата година ще съумеем да спазим сроковете.
                      - Какво става с ремонта на пътя Велинград-Сърница, който се извършва от фирмата "Екохидро"? Знаете, че бизнесмените в Сърница от лятото протестират срещу бавния ремонт.
                      - Там наистина има доста сериозен проблем. През 2005 г. проливните дъждове отнесоха по-голямата част от трасето. През тази година влагаме над 2,5 млн. лева, за да бъдат изградени част от мостовите съоръжения, да бъдат възстановени част от подпорните стени и част от пътното тяло, за да могат жителите на Сърница и гостите на региона да изкарат зимния сезон, а през следващата година ще завършим окончателно тази отсечка. Може би тук е и мястото да спомена, че през тази седмица въвеждаме в експлоатация пътя Белово-Юндола, в който влагаме над 8 млн. лв. Този път беше разрушен също от дъждовете и остана затворен за движение повече от година. Строителните работи са изцяло изпълнени. Общо за двете пътни отсечки тази година ще бъдат инвестирани над 10 млн. лв.
                      - Колко пари има за ремонти на второкласна и третокласна пътна мрежа през следващата година?
                      - Около 200 млн. лв. ще бъдат вложени общо за рехабилитацията на пътищата от първи, втори и трети клас през 2007 г. След влизането на България в ЕС сигурно ще кандидатстваме за усвояване на средства, главно за изграждането на автомагистрала "Марица". Там има проектна готовност и се надявам в периода септември-октомври 2007 г. да съумеем да започнем отсечката. Аналогичен е и случаят с участъка от главен път Е-79 Видин-Монтана между Димово и Ружинци. Там също имаме проектна готовност. Както и отсечката от магистрала "Хемус" до гара Яна. Там също сме готови с проекта. Предстои до май-юни да бъдат направени отчужденията и, тъй като тя е част от коридор №4, ще кандидатстваме за пари от ЕС. По-сериозен е въпросът с автомагистрала "Струма", тъй като там все още нямаме проектна готовност. До края на годината ще бъде изготвен доклад по ОВОС и се надявам до февруари да има съответното положително решение от Министерството на околната среда и водите, за да започнем строителството.
                      - Колко километра от шосетата в страната се нуждаят от незабавен ремонт?
                      - Ако говорим за третокласната пътна мрежа, те са не по-малко от 5000. През тази година ремонтирахме около 1600 км, което не е малко. Ако се запазят тези темпове, през следващите две години гражданите ще могат да пътуват по-спокойно.
                      - Ще се въвеждат ли ТОЛ такси за новопостроените отсечки?
                      - Със сигурност, но това няма да се случи по-рано от 2008 г. Няма как по-рано да бъде въведено такова платено преминаване, тъй като не сме изградили и алтернативните трасета, и съответните пунктове за събиране на ТОЛ такси. Трябва да бъдат вложени доста сериозни инвестиции, да се съгласуват с ЕС.

                      Коментар


                      • Oт инвестора:

                        Начало » БГ новини


                        Надлез за 14 млн. лв. строят в Пловдив с парите от софийския боклук
                        22.11.2006 15:43



                        Надлез “Модър”, който ще създаде пряка връзка между пловдивските райони “Западен” и “Южен”, вече е на фаза идеен проект. Той ще свърже ул. “Царевец” с бул. “Александър Стамболийски”, ще се избегне заобикалянето през центъра и ще се улесни движението в тази част на града, заяви кметът на район “Западен” Маргарита Вакрилова на пресконференция.

                        За новото съоръжение са предвидени 14 млн. лева, според решение на Общинския съвет от 25 октомври. Сумата е част от общо 48 млн. лв., които Пловдив ще получи за депонирането на софийския боклук. Средствата трябва да бъдат заложени в държавния бюджет за 2007 година

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Пепи
                          Е-еееее, кажете, кой ще строи този надлез за 14 мил.лв. в Пловдив ??? :-) Кой ги умее тези работи? :-))))))))))
                          От къде ти инфото за този надлез , Пепич?

                          Коментар


                          • Както се казва, капка по капка вир става в който плуват ГОЛЕМИ риби и изяждат дребните рибоци! :-)

                            Коментар


                            • В хор всички: МОСТСТРОЙ!
                              Всеки ход е грешен!

                              Коментар


                              • Е-еееее, кажете, кой ще строи този надлез за 14 мил.лв. в Пловдив ??? :-) Кой ги умее тези работи? :-))))))))))

                                Коментар

                                Working...
                                X