Не така abc, ама ще го изгърбят Майстора, не стига, че досега не е спирал да работи, ами и баткото да го товари. :-))))))))))))
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мостстрой АД (5MY / MOSTS)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ГариПървоначално изпратено от ПепиТака ли е казала моята Баба, да видим:-)))))))))))))) След Нова година започва строителството на магистрала "Тракия", няма време за моткане, проектите са готови и има няколко варианта да се започне работа по думите на г-н Гагаузов. Е-еее , нали тези пари от евро фондовете трябва да се усвояват, за това апелира и г-н Доган. :-) Тракторите, багерите, фадромите............подгряват двигатели, готови за работа. ИЗБЕРИ БЪЛГАРСКОТО ! ;-)
Единственият друг вариант да се дадат пари за пътища е от Европейския фонд за регионално развитие. Там обаче транспортът е приоритет №8. ЕС изисква минимум 60% от парите да се похарчат за дейности по постигане на Лисабонската стратегия - иновации, възобновяеми източници на енергия, заетост и икономически растеж. Затова предимство ще имат проекти за производствени инвестиции, мерки за подпомагане на МСП, рискови, гаранционни фондове, клъстъри и т.н.
Нашата програма в момента предвижда 93% от парите да отидат за пътища. Което обаче колкото и да им се иска на Доган и Гагаузов няма да стане. Не са толкова тъпи европейците и знаят къде най-лесно се краде. Затова искат да знаят как парите им ще стигнат до реалния бизнес, а няма да бъдат използване за мегаломански строителства.
Коментар
-
МРРБ връчи договори за над 25 млн. лв. за строителство на пътища и надзор
07.12.2006 17:30 ( HDPAT, MOSTS )
Зам.-министър Димчо Михалевски връчи днес договорите на изпълнителите на строителството и надзора на пътната връзка от Ново село до магистрала “Марица“ и отсечката Плевен – Никопол, съобщават от Министерството на регионалното развитие и благоустройството.
Стойността на договора за строителство на пътната връзка от Ново село, близо до Свиленград, до магистрала “Марица” е 11 648 576 евро, от които 7,8 млн. евро (67%) са средства по програма ФАР, а националното съфинансиране е 3 848 576 евро (33%).
За изпълнител на строителните работи след международен открит търг е избран консорциум “Пътни строежи-Пловдив“ АД - “Мостстрой” АД.
Договорът за строителен надзор на отсечката Ново село – автомагистрала “Марица” е спечелен от консорциум “Техника Е Проектос-Типса”, Испания – “Рутекс” ООД, България. Той е на стойност 729 842 евро.
Строителството на второкласния четирилентов път ще започне в началото на 2007 г., срокът за завършването му е 42 месеца.
Новият път ще е продължение на новопостроения четирилентов път II- 80 от КПП Ново село – Орменион, Гърция до Ново село. Проектната скорост по него ще е 80 км/ч, ще е широк 21 м и пътната настилка ще е съобразена с условията на т. нар. “тежък трафик”.
Договорът за рехабилитацията на пътя Плевен – Никопол е на стойност 12 510 684 евро, от които 4 600 000 са по програма ФАР. За изпълнител на строителните работи след международен открит търг е избрана българската компания “Пи Ес Ай” АД.
По данни на Апис 59,50 на сто от капитала на Пи Ес Ай са собственост на ХД Пътища, а 37,04 са притежание на Пътно строителна компания Ес Би Ес.
Надзорът на рехабилитацията на пътя ще се извършва от консорциум САФЕЖ, Франция - ИРД Инженеринг, Италия – Пътконсулт 2000, България. Стойността на договора за надзор е 384 900 евро.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ПепиТака ли е казала моята Баба, да видим:-)))))))))))))) След Нова година започва строителството на магистрала "Тракия", няма време за моткане, проектите са готови и има няколко варианта да се започне работа по думите на г-н Гагаузов. Е-еее , нали тези пари от евро фондовете трябва да се усвояват, за това апелира и г-н Доган. :-) Тракторите, багерите, фадромите............подгряват двигатели, готови за работа. ИЗБЕРИ БЪЛГАРСКОТО ! ;-)
Единственият друг вариант да се дадат пари за пътища е от Европейския фонд за регионално развитие. Там обаче транспортът е приоритет №8. ЕС изисква минимум 60% от парите да се похарчат за дейности по постигане на Лисабонската стратегия - иновации, възобновяеми източници на енергия, заетост и икономически растеж. Затова предимство ще имат проекти за производствени инвестиции, мерки за подпомагане на МСП, рискови, гаранционни фондове, клъстъри и т.н.
Нашата програма в момента предвижда 93% от парите да отидат за пътища. Което обаче колкото и да им се иска на Доган и Гагаузов няма да стане. Не са толкова тъпи европейците и знаят къде най-лесно се краде. Затова искат да знаят как парите им ще стигнат до реалния бизнес, а няма да бъдат използване за мегаломански строителства.
Коментар
-
АНАЛИЗ на ИКОНОМИЧЕСКИТЕ ПОКАЗАТЕЛИ на “МОСТСТРОЙ” АД от 1997 до 2003г.- от сайта на дружеството!
През периода от 1997 до 2002г, фирма “Мостстрой”АД завършваше финансовите години с положителни икономически резултати. Създавана е организация за ефективно използване на всички ресурси, както и ползване на нови и съвремени технологии и материали. Последните две години поради рязкото намаляване на инвестициите в пътищата, както и по някои други причини, като преструктуриране на дружеството, закриване на неефективни производствени бази и звена, бяха регистрирани за първи път и загуби. През 2003г. характерно за фирмата бе, че е управлявана последователно от трима изпълнителни директори, което неминуемо доведе до сътресения и като следствие са получените негативни икономически резултати.
Клоновете не бяха мотивирани и много от мощностите не бяха натоварвани пълноценно.
Изпълняваните обекти през последните 2 години са по линия на програма Транзитни пътища – лотове № 5, 11А и 11Б с Възложител ИА”Пътища” и съфинансирани от Европейска инвестиционна банка, по които договорите са сключени в щатски долари. Поради рязкото спадане на курса на долара спрямо еврото и лева с над 25%, което не бе възможно да бъде отчетено от нас като изпълнители, се натрупаха значителни финансови загуби.
Както е известно, считано от 27.02.2004г. фирмата смени мажоритарния си собственик. На общото събрание проведено на тази дата, бяха проченени 80% от членовете на съвета на директорите, като същия процент са действащи служители в ръководството на фирмата. Беше изготвена и приложена актуализирана структура на ръководствата и работническия състав на ЦУ и клоновете.
От направения анализ е видно, че съществува съществен недостиг на ликвидни средства и обеми за натоварване на мощностите. Съветът на директорите взе решение и прие оздравителна програма на дружеството, която се състои в продажба на недвижима собственост - нерентабилна за нас и неизползвана рационално. Считаме, че това са значими и реални източници на ликвидни средства, които ще подобрят финансовото ни състояние. Направените промени, проведените срещи с ръководния състав на клоновете и променената фирмена политика, предприетите спешни мерки от представителите на новия собственик са гаранция за излизане на фирмата от кризата, което ще бъде постигнато с прилагане на пакет от мерки, по-важните от които са следните:
Участие в търгове не само в МРРБ, а и организирани от различни министерства, като МТС, МОСВ, МЗГ, МЕ, Общини и други.
Стриктно спазване на технологичната и финансова дисциплина
Актуализиране числения състав на клоновете и ЦУ.
Освобождаване от излишните мощности и неефективни производствени звена
Намиране на партньори за участие в големи инфраструктурни проекти у нас и в чужбина
Използване на нови технологични и рационални решения, както и прилагане на ефективни и модерни материали.
Натоварване най-рационално на всички мощности не само за нуждите на мостови обекти, а и за гражданско и промишленно строителство.
Коментар
Коментар