IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не така abc, ама ще го изгърбят Майстора, не стига, че досега не е спирал да работи, ами и баткото да го товари. :-))))))))))))

    Коментар


    • Тук друго си мисля-във всички д-ри за ремонт на баткото ХДПАТ със сигурност има и ремонти на мостове , които той няма кому другиму да възложи , освен на братлето си МОСТС

      Коментар


      • Договорът които е факт ще хвърли акциите на Моста във въздуха, опревергаите ме !

        Ли4но мнение !
        Tova e BFB , zasega e taka !

        Коментар


        • Евалата VKVK, нещо се загуби в последно време, занчи 1000лв СЛЕД сплита, може, може :-)))))))))))))

          Коментар


          • Pepi, kakvi 1000 lv. - 1000 samo sled splita

            Коментар


            • НИХТ oder НИХТЦ

              Коментар


              • Мениджърите на Майстора са предприели всякакви мерки за превръщането на МОСТС в транснационална компания. ;-) Влизаме в ЕС, НЕМА да се излагаме, я. :-) Под 1000лв. НИХТ ! :-))))))))))))

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Гари
                  Първоначално изпратено от Пепи
                  Така ли е казала моята Баба, да видим:-)))))))))))))) След Нова година започва строителството на магистрала "Тракия", няма време за моткане, проектите са готови и има няколко варианта да се започне работа по думите на г-н Гагаузов. Е-еее , нали тези пари от евро фондовете трябва да се усвояват, за това апелира и г-н Доган. :-) Тракторите, багерите, фадромите............подгряват двигатели, готови за работа. ИЗБЕРИ БЪЛГАРСКОТО ! ;-)
                  Относно еврофондовете. Не се надявайте европейците да наринат милиарди евро в мегаломански държавни проекти за строителство на какво ли не. Точно затова вече трети път не ни приемат Националната рефернтна рамка /т.е. програмата за усвояване на тези фондове/. Средства за пътища могат да се вземат от Кохезионния фонд, за който са 18% от всички средства. Той финансира изграждането на траневропейски транспортни мрежи. КФ обаче ще дава пари основно за инфраструктурни проекти за опазване на околната среда и енергийната ефективност /само за околната среда ни трябват 4 млрд евро, другите откъде ще дойдат не се знае/.
                  Единственият друг вариант да се дадат пари за пътища е от Европейския фонд за регионално развитие. Там обаче транспортът е приоритет №8. ЕС изисква минимум 60% от парите да се похарчат за дейности по постигане на Лисабонската стратегия - иновации, възобновяеми източници на енергия, заетост и икономически растеж. Затова предимство ще имат проекти за производствени инвестиции, мерки за подпомагане на МСП, рискови, гаранционни фондове, клъстъри и т.н.
                  Нашата програма в момента предвижда 93% от парите да отидат за пътища. Което обаче колкото и да им се иска на Доган и Гагаузов няма да стане. Не са толкова тъпи европейците и знаят къде най-лесно се краде. Затова искат да знаят как парите им ще стигнат до реалния бизнес, а няма да бъдат използване за мегаломански строителства.
                  Докато умните се наумуват , лудите ще се налудуват..:-))

                  Коментар


                  • МРРБ връчи договори за над 25 млн. лв. за строителство на пътища и надзор
                    07.12.2006 17:30 ( HDPAT, MOSTS )



                    Зам.-министър Димчо Михалевски връчи днес договорите на изпълнителите на строителството и надзора на пътната връзка от Ново село до магистрала “Марица“ и отсечката Плевен – Никопол, съобщават от Министерството на регионалното развитие и благоустройството.


                    Стойността на договора за строителство на пътната връзка от Ново село, близо до Свиленград, до магистрала “Марица” е 11 648 576 евро, от които 7,8 млн. евро (67%) са средства по програма ФАР, а националното съфинансиране е 3 848 576 евро (33%).


                    За изпълнител на строителните работи след международен открит търг е избран консорциум “Пътни строежи-Пловдив“ АД - “Мостстрой” АД.


                    Договорът за строителен надзор на отсечката Ново село – автомагистрала “Марица” е спечелен от консорциум “Техника Е Проектос-Типса”, Испания – “Рутекс” ООД, България. Той е на стойност 729 842 евро.


                    Строителството на второкласния четирилентов път ще започне в началото на 2007 г., срокът за завършването му е 42 месеца.


                    Новият път ще е продължение на новопостроения четирилентов път II- 80 от КПП Ново село – Орменион, Гърция до Ново село. Проектната скорост по него ще е 80 км/ч, ще е широк 21 м и пътната настилка ще е съобразена с условията на т. нар. “тежък трафик”.


                    Договорът за рехабилитацията на пътя Плевен – Никопол е на стойност 12 510 684 евро, от които 4 600 000 са по програма ФАР. За изпълнител на строителните работи след международен открит търг е избрана българската компания “Пи Ес Ай” АД.


                    По данни на Апис 59,50 на сто от капитала на Пи Ес Ай са собственост на ХД Пътища, а 37,04 са притежание на Пътно строителна компания Ес Би Ес.


                    Надзорът на рехабилитацията на пътя ще се извършва от консорциум САФЕЖ, Франция - ИРД Инженеринг, Италия – Пътконсулт 2000, България. Стойността на договора за надзор е 384 900 евро.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Пепи
                      Така ли е казала моята Баба, да видим:-)))))))))))))) След Нова година започва строителството на магистрала "Тракия", няма време за моткане, проектите са готови и има няколко варианта да се започне работа по думите на г-н Гагаузов. Е-еее , нали тези пари от евро фондовете трябва да се усвояват, за това апелира и г-н Доган. :-) Тракторите, багерите, фадромите............подгряват двигатели, готови за работа. ИЗБЕРИ БЪЛГАРСКОТО ! ;-)
                      Относно еврофондовете. Не се надявайте европейците да наринат милиарди евро в мегаломански държавни проекти за строителство на какво ли не. Точно затова вече трети път не ни приемат Националната рефернтна рамка /т.е. програмата за усвояване на тези фондове/. Средства за пътища могат да се вземат от Кохезионния фонд, за който са 18% от всички средства. Той финансира изграждането на траневропейски транспортни мрежи. КФ обаче ще дава пари основно за инфраструктурни проекти за опазване на околната среда и енергийната ефективност /само за околната среда ни трябват 4 млрд евро, другите откъде ще дойдат не се знае/.
                      Единственият друг вариант да се дадат пари за пътища е от Европейския фонд за регионално развитие. Там обаче транспортът е приоритет №8. ЕС изисква минимум 60% от парите да се похарчат за дейности по постигане на Лисабонската стратегия - иновации, възобновяеми източници на енергия, заетост и икономически растеж. Затова предимство ще имат проекти за производствени инвестиции, мерки за подпомагане на МСП, рискови, гаранционни фондове, клъстъри и т.н.
                      Нашата програма в момента предвижда 93% от парите да отидат за пътища. Което обаче колкото и да им се иска на Доган и Гагаузов няма да стане. Не са толкова тъпи европейците и знаят къде най-лесно се краде. Затова искат да знаят как парите им ще стигнат до реалния бизнес, а няма да бъдат използване за мегаломански строителства.

                      Коментар


                      • АНАЛИЗ на ИКОНОМИЧЕСКИТЕ ПОКАЗАТЕЛИ на “МОСТСТРОЙ” АД от 1997 до 2003г.- от сайта на дружеството!
                        През периода от 1997 до 2002г, фирма “Мостстрой”АД завършваше финансовите години с положителни икономически резултати. Създавана е организация за ефективно използване на всички ресурси, както и ползване на нови и съвремени технологии и материали. Последните две години поради рязкото намаляване на инвестициите в пътищата, както и по някои други причини, като преструктуриране на дружеството, закриване на неефективни производствени бази и звена, бяха регистрирани за първи път и загуби. През 2003г. характерно за фирмата бе, че е управлявана последователно от трима изпълнителни директори, което неминуемо доведе до сътресения и като следствие са получените негативни икономически резултати.

                        Клоновете не бяха мотивирани и много от мощностите не бяха натоварвани пълноценно.
                        Изпълняваните обекти през последните 2 години са по линия на програма Транзитни пътища – лотове № 5, 11А и 11Б с Възложител ИА”Пътища” и съфинансирани от Европейска инвестиционна банка, по които договорите са сключени в щатски долари. Поради рязкото спадане на курса на долара спрямо еврото и лева с над 25%, което не бе възможно да бъде отчетено от нас като изпълнители, се натрупаха значителни финансови загуби.


                        Както е известно, считано от 27.02.2004г. фирмата смени мажоритарния си собственик. На общото събрание проведено на тази дата, бяха проченени 80% от членовете на съвета на директорите, като същия процент са действащи служители в ръководството на фирмата. Беше изготвена и приложена актуализирана структура на ръководствата и работническия състав на ЦУ и клоновете.
                        От направения анализ е видно, че съществува съществен недостиг на ликвидни средства и обеми за натоварване на мощностите. Съветът на директорите взе решение и прие оздравителна програма на дружеството, която се състои в продажба на недвижима собственост - нерентабилна за нас и неизползвана рационално. Считаме, че това са значими и реални източници на ликвидни средства, които ще подобрят финансовото ни състояние. Направените промени, проведените срещи с ръководния състав на клоновете и променената фирмена политика, предприетите спешни мерки от представителите на новия собственик са гаранция за излизане на фирмата от кризата, което ще бъде постигнато с прилагане на пакет от мерки, по-важните от които са следните:

                        Участие в търгове не само в МРРБ, а и организирани от различни министерства, като МТС, МОСВ, МЗГ, МЕ, Общини и други.
                        Стриктно спазване на технологичната и финансова дисциплина
                        Актуализиране числения състав на клоновете и ЦУ.
                        Освобождаване от излишните мощности и неефективни производствени звена
                        Намиране на партньори за участие в големи инфраструктурни проекти у нас и в чужбина
                        Използване на нови технологични и рационални решения, както и прилагане на ефективни и модерни материали.
                        Натоварване най-рационално на всички мощности не само за нуждите на мостови обекти, а и за гражданско и промишленно строителство.

                        Коментар


                        • Еййййй, тази моята Баба, хвърли ли боб, грешка няма ! :-))))))))))))))))))

                          Коментар


                          • Коментар


                            • Знаете ли как познавам дали една акция е успешна? Само като погледна темата, има ли много усмивчици, значи яко поскъпва Тука има бая, все така!

                              Коментар


                              • Красота!

                                Коментар

                                Working...
                                X