Да се включа и аз в общия фон, че нещо ме засърбяха пръстите:
Човека изказва относително рационални аргументи, а вие го дъвчете с някакви махленски дрънканици..
1. Нетуеър - съжалявам приятелю, но новия модел на Сааб няма да можеш да си купиш. Дотогава фалират и спират производство. С 500 клиента като теб в цял свят 1 марка не може да живее. Но ти погледни от хубавата страна - след няколко години ще имаш олдтаймер...
В тотална грешка си за колите, имам 2 ма приятели, които само Волво и Сааб ми мрънкат, ама никой от тях не си купува... Шведските дърводелци отдавна не са това, което бяха, сега са американска собственост и в тях има пластмаси на фиеста и корса и за нищо не стават. Инженерната мисъл и технологии на швабите никой не може да стигне. За справка новата Е класа е дошла директно от Космоса. Чакам да видя какво ще има в 5-цата.
2. Че няма никакъв смисъл да се дават пари за ГПс е факт - заглушава се без проблем, пък ако толкова Евроинс си го иска - нека го монтира за своя сметка, Армеец и Булинс нали плащат заплати на мутрите да им пазят колите....Не ми искат на мен специално 2% премия допълнително за фонд "Мутра" ?
3. Че предстоят големи загуби за застрахователи това е ясно, и че който въобще спре да застрахова, той най-малко ще загуби, но че Евроинс са пълен кенеф като условия по продукта автомобилно застраховане също е ясно...
4. Еврохолд ужасно се набута с цялата автомобилна драма на БГ пазара. Кофти тайминг и кофти избор на марки и стратегия за купуване. Сигурно Булмаг хвърлят шапките в тавана, дето ги отървха и се набутаха със Скандинавия моторс... Рено го внасят 10 вносителя, Опел също, а бе ....и тия приказки дето щели да стават най-големия дистрибутор на автомобили на Балканите....лунатици. Те автомоилите ще се продават още 5 години без грам марж в цената, само и само да се въртят мощностите на заводите и да се плащат кредитите, те щели да стават най-големите ....в смисъл дай да се разширяваме в най-губещия бранш за да губим най-много....нещо такова ми звучи......
С 2 думи - тука се набалбукахте. май станаха 3.
Нищо, горе главата, за това има диверсификация....
Човека изказва относително рационални аргументи, а вие го дъвчете с някакви махленски дрънканици..
1. Нетуеър - съжалявам приятелю, но новия модел на Сааб няма да можеш да си купиш. Дотогава фалират и спират производство. С 500 клиента като теб в цял свят 1 марка не може да живее. Но ти погледни от хубавата страна - след няколко години ще имаш олдтаймер...

2. Че няма никакъв смисъл да се дават пари за ГПс е факт - заглушава се без проблем, пък ако толкова Евроинс си го иска - нека го монтира за своя сметка, Армеец и Булинс нали плащат заплати на мутрите да им пазят колите....Не ми искат на мен специално 2% премия допълнително за фонд "Мутра" ?
3. Че предстоят големи загуби за застрахователи това е ясно, и че който въобще спре да застрахова, той най-малко ще загуби, но че Евроинс са пълен кенеф като условия по продукта автомобилно застраховане също е ясно...
4. Еврохолд ужасно се набута с цялата автомобилна драма на БГ пазара. Кофти тайминг и кофти избор на марки и стратегия за купуване. Сигурно Булмаг хвърлят шапките в тавана, дето ги отървха и се набутаха със Скандинавия моторс... Рено го внасят 10 вносителя, Опел също, а бе ....и тия приказки дето щели да стават най-големия дистрибутор на автомобили на Балканите....лунатици. Те автомоилите ще се продават още 5 години без грам марж в цената, само и само да се въртят мощностите на заводите и да се плащат кредитите, те щели да стават най-големите ....в смисъл дай да се разширяваме в най-губещия бранш за да губим най-много....нещо такова ми звучи......
С 2 думи - тука се набалбукахте. май станаха 3.
Нищо, горе главата, за това има диверсификация....
Коментар