IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Т а р и к а т

    Чуках курви.
    хаха, Успя ли поне една да обърнеш?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от B.Graham
      Първоначално изпратено от Т а р и к а т
      Първоначално изпратено от B.Graham
      [
      Сметките са грешни, защото Айъ гледа цената претеглена само през тия поръчки.Все едно досега те не са печелили нищо и дейността им почва от вчера.Пълни глупости.
      Това мнение е колосална глупост.
      Оооооо Симчо.Очаквах да ме апострифираш.Къде се изгуби, бе чадо?
      Чуках курви.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Т а р и к а т
        Първоначално изпратено от B.Graham
        [
        Сметките са грешни, защото Айъ гледа цената претеглена само през тия поръчки.Все едно досега те не са печелили нищо и дейността им почва от вчера.Пълни глупости.
        Това мнение е колосална глупост.
        Оооооо Симчо.Очаквах да ме апострифираш.Къде се изгуби, бе чадо?
        Life won't wait for you.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от B.Graham
          [
          Сметките са грешни, защото Айъ гледа цената претеглена само през тия поръчки.Все едно досега те не са печелили нищо и дейността им почва от вчера.Пълни глупости.
          Това мнение е колосална глупост.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mapadona
            Първоначално изпратено от B.Graham
            Първоначално изпратено от Айъ
            Първоначално изпратено от mapadona
            Първоначално изпратено от BSEtrader
            http://www.stroitelstvo.info/show.php?storyid=544105

            Вижте тази статийка и разровете в кое сдружение кои дружества влизат
            В три от сдруженията участват ХДПАТ и негови дъщерни, а в едното ТРЕЙС е заедно с ХДПАТ 60/40 в полза на ХДПАТ - абе за около 80 млн.евро са поръчките грубо - не е зле като за старт, а ?
            И да е така - от 80 млн евро да кажем, че 100 млн лева (или 60%) остават в ХДПАТ (останалите в другите участници в консорциумите. Проектите са за 2 години, значи по 50 млн приходи годишно. При 10% рентабилност - 5 млн печалба на година. Значи трябва да имат според мен поне 10 пъти повече проекти, за да оправдаят сегашната цена.
            Сметките са ти грешни.
            Ами в момента текат търговете за двата лота на Тракия и ако спечелят поне единия, което не е далеч от истината само оттам приходите ще са неколко стотин милки, а отделно имат вече спечелени няколко "малки" проекта за по над 10 млн.
            Сметките са грешни, защото Айъ гледа цената претеглена само през тия поръчки.Все едно досега те не са печелили нищо и дейността им почва от вчера.Пълни глупости.
            Life won't wait for you.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mapadona
              Първоначално изпратено от B.Graham
              Първоначално изпратено от Айъ
              Първоначално изпратено от mapadona
              Първоначално изпратено от BSEtrader
              http://www.stroitelstvo.info/show.php?storyid=544105

              Вижте тази статийка и разровете в кое сдружение кои дружества влизат
              В три от сдруженията участват ХДПАТ и негови дъщерни, а в едното ТРЕЙС е заедно с ХДПАТ 60/40 в полза на ХДПАТ - абе за около 80 млн.евро са поръчките грубо - не е зле като за старт, а ?
              И да е така - от 80 млн евро да кажем, че 100 млн лева (или 60%) остават в ХДПАТ (останалите в другите участници в консорциумите. Проектите са за 2 години, значи по 50 млн приходи годишно. При 10% рентабилност - 5 млн печалба на година. Значи трябва да имат според мен поне 10 пъти повече проекти, за да оправдаят сегашната цена.
              Сметките са ти грешни.
              Ами в момента текат търговете за двата лота на Тракия и ако спечелят поне единия, което не е далеч от истината само оттам приходите ще са неколко стотин милки, а отделно имат вече спечелени няколко "малки" проекта за по над 10 млн.
              Дай боже така да стане, сигурно имат шансове да спечелят.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от B.Graham
                Първоначално изпратено от Айъ
                Първоначално изпратено от mapadona
                Първоначално изпратено от BSEtrader
                http://www.stroitelstvo.info/show.php?storyid=544105

                Вижте тази статийка и разровете в кое сдружение кои дружества влизат
                В три от сдруженията участват ХДПАТ и негови дъщерни, а в едното ТРЕЙС е заедно с ХДПАТ 60/40 в полза на ХДПАТ - абе за около 80 млн.евро са поръчките грубо - не е зле като за старт, а ?
                И да е така - от 80 млн евро да кажем, че 100 млн лева (или 60%) остават в ХДПАТ (останалите в другите участници в консорциумите. Проектите са за 2 години, значи по 50 млн приходи годишно. При 10% рентабилност - 5 млн печалба на година. Значи трябва да имат според мен поне 10 пъти повече проекти, за да оправдаят сегашната цена.
                Сметките са ти грешни.
                Ами в момента текат търговете за двата лота на Тракия и ако спечелят поне единия, което не е далеч от истината само оттам приходите ще са неколко стотин милки, а отделно имат вече спечелени няколко "малки" проекта за по над 10 млн.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Т а р и к а т
                  Първоначално изпратено от ghettoff
                  Че с тези демографски проблеми в държавата циганите и пенсионерите са голяма част от гласоподавателите. Нали избори идват. Мен също ми писна от евтини номера. Но както и да е..Това няма нищо общо с пътя, защото пътища ТРЯБВА да се строят, независимо кой е на власт..
                  Прав си, че са евтини номера. Но не ти ли се струва, че лобито, което се гласи да гушне "социалните" кинти като, че ли ще надделее над лобито, което се кани да краде от кинтите за пътищата? Не е заяждане а повод за размишление.

                  Сигурен съм, че ще се краде баснословно. Нагло, без значение дали има гласност или не. Но не поддържам версията, че пътищата ще страдат от това. Има голяма нетърпимост сред населението заради множеството катастрофи. Наглите копелета във властта няма да издържат още дълго да гледат безучастно. Това може да им изиграе много лоша шега.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ghettoff
                    Че с тези демографски проблеми в държавата циганите и пенсионерите са голяма част от гласоподавателите. Нали избори идват. Мен също ми писна от евтини номера. Но както и да е..Това няма нищо общо с пътя, защото пътища ТРЯБВА да се строят, независимо кой е на власт..
                    Прав си, че са евтини номера. Но не ти ли се струва, че лобито, което се гласи да гушне "социалните" кинти като, че ли ще надделее над лобито, което се кани да краде от кинтите за пътищата? Не е заяждане а повод за размишление.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Айъ
                      Първоначално изпратено от mapadona
                      Първоначално изпратено от BSEtrader
                      http://www.stroitelstvo.info/show.php?storyid=544105

                      Вижте тази статийка и разровете в кое сдружение кои дружества влизат
                      В три от сдруженията участват ХДПАТ и негови дъщерни, а в едното ТРЕЙС е заедно с ХДПАТ 60/40 в полза на ХДПАТ - абе за около 80 млн.евро са поръчките грубо - не е зле като за старт, а ?
                      И да е така - от 80 млн евро да кажем, че 100 млн лева (или 60%) остават в ХДПАТ (останалите в другите участници в консорциумите. Проектите са за 2 години, значи по 50 млн приходи годишно. При 10% рентабилност - 5 млн печалба на година. Значи трябва да имат според мен поне 10 пъти повече проекти, за да оправдаят сегашната цена.
                      Сметките са ти грешни.
                      Life won't wait for you.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mapadona
                        Първоначално изпратено от BSEtrader
                        http://www.stroitelstvo.info/show.php?storyid=544105

                        Вижте тази статийка и разровете в кое сдружение кои дружества влизат
                        В три от сдруженията участват ХДПАТ и негови дъщерни, а в едното ТРЕЙС е заедно с ХДПАТ 60/40 в полза на ХДПАТ - абе за около 80 млн.евро са поръчките грубо - не е зле като за старт, а ?
                        И да е така - от 80 млн евро да кажем, че 100 млн лева (или 60%) остават в ХДПАТ (останалите в другите участници в консорциумите. Проектите са за 2 години, значи по 50 млн приходи годишно. При 10% рентабилност - 5 млн печалба на година. Значи трябва да имат според мен поне 10 пъти повече проекти, за да оправдаят сегашната цена.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ghettoff
                          Първоначално изпратено от Т а р и к а т
                          Спукана им е работата на пътищарите. Кинти нема. Кинтите отиват при циганите и пенсионерите. Това се очакваше де...
                          Че с тези демографски проблеми в държавата циганите и пенсионерите са голяма част от гласоподавателите. Нали избори идват. Мен също ми писна от евтини номера. Но както и да е..Това няма нищо общо с пътя, защото пътища ТРЯБВА да се строят, независимо кой е на власт..
                          Абе какво спорите само, ще има пари за пътищата ако не тази то следващата година. Пътища ще се строят и ще ги строят тези които могат и имат ресурс. Знае се кои са - 3-4 фирми.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Т а р и к а т
                            Спукана им е работата на пътищарите. Кинти нема. Кинтите отиват при циганите и пенсионерите. Това се очакваше де...
                            Че с тези демографски проблеми в държавата циганите и пенсионерите са голяма част от гласоподавателите. Нали избори идват. Мен също ми писна от евтини номера. Но както и да е..Това няма нищо общо с пътя, защото пътища ТРЯБВА да се строят, независимо кой е на власт..

                            Коментар


                            • Спукана им е работата на пътищарите. Кинти нема. Кинтите отиват при циганите и пенсионерите. Това се очакваше де...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BSEtrader
                                http://www.stroitelstvo.info/show.php?storyid=544105

                                Вижте тази статийка и разровете в кое сдружение кои дружества влизат
                                В три от сдруженията участват ХДПАТ и негови дъщерни, а в едното ТРЕЙС е заедно с ХДПАТ 60/40 в полза на ХДПАТ - абе за около 80 млн.евро са поръчките грубо - не е зле като за старт, а ?

                                Коментар

                                Working...
                                X