Ne im se vrazvai fufa da padnesh do nivoto na grupa jalki magistralki oopss patishtari
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от B.GrahamПървоначално изпратено от фуфатаПървоначално изпратено от B.GrahamПървоначално изпратено от EagleeПървоначално изпратено от фуфатаПървоначално изпратено от B.GrahamЕ май участваме,а?Сега остава и да биеме.
Кого ще биеме ПЕПИ ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от фуфатаПървоначално изпратено от B.GrahamПървоначално изпратено от EagleeПървоначално изпратено от фуфатаПървоначално изпратено от B.GrahamЕ май участваме,а?Сега остава и да биеме.
Кого ще биеме ПЕПИ ли?Life won't wait for you.
Коментар
-
Очаквани играчи на търга за отсечка от "Тракия"
Десислава Лещарска
2 Октомври 2008
Осемте кандидати за строежа на участъка “Нова Загора – Ямбол (лот 3) от автомагистрала “Тракия” се оказаха познати играчи. Това стана ясно, след като офертите им за участие в международния търг за възлагане на обществената поръчка бяха отворени в четвъртък.
За участие в търга бяха закупени 28 комплекта тръжна документация, но заявките за участие са само осем. Две от тях са на турски фирми, две – на австрийски, една е на гръцка и три са на български сдружения и консорциуми.
Финансовите параметри на офертите ще станат известни по-късно, след като бъдат проверени техническите документации на кандидатите, според изискването на нашето законодателство за обществените поръчки.
Двете турски компании са “Доуш” и “Онур”. Първата има опит в строителството у нас , като е изграждала магистрален участък. Тя спечели и търг за участък от новия лъч на столичното метро.
“Онур” се опитва за втори път да спечели обществена поръчка, но досега не е строила В България. Извън Турция, тя има присъствие в Украйна и Хърватия.
Австрийците се явяват с небезизвестните компании “Щрабаг” и “Алпине Бау”. “Щрабаг” и Министерството на транспорта са в сложни отношения от времето, когато австрийската компания бе изпълнител на строежа на столичното летище.
Гръцката “Астор” е позната у нас със строителството на сгради, докато в Гърция тя е участвала в изграждането на магистрали.
Няма изненади и в българското участие на търга.
Осем фирми участват в консорциума на бизнесмена Васил Божков – сдружение “Пътища Тракия”. Сред тях са “Мостстрой”, "холдинг Пътища”, “Хидрострой” и др.
Вторият български кандидат е сдружение “Трейс Тракия” с водеща компания “Трейс груп холдинг” и още три фирми.
Третият български участник – консорциум “Кабиле” е с водеща фирма “Автомагистрали Черно море”, и с участието на “Главболгарстрой” и още две компании.
След провала на концесията за магистрала "Тракия" през май. т.г., и "Трейс", и холдинг "Пътища" поискаха да започнат доизграждането със свои средства, а след държавата да се разплати. Съмненията, че "Трейс", "Главболгарстрой" и контролираните от Васил Божков фирми ще бъдат третирани с предимство, бяха подкрепени от изявления в тази насока на регионалния министър Асен Гагаузов. Но заради изискванията на ЕС и особено след гръмкия скандал с пътния фонд, за който ЕК спря финансирането, правителството бе длъжно да обяви международен търг.
Държавата сметна, че строителството на близо 37-километровата отсечка ще струва около 340 млн. лв. Преди ден обаче стана известно, че търгът може и да се провали, защото се провежда по процедури, започнати от старото ръководство на пътния фонд, които не съответстват на европейските правила
Коментар
-
Първоначално изпратено от фуфатаПЕПИ колко ти киха черепа или толкова си се нагрухтял, че когато започне падането ще чуваш от банката МАРЖИН КОЛ......
преди увеличението на капитала
се махнаха,
така че по позицията останаха предимно опитни играчи!;-))
Коментар
-
Първоначално изпратено от ПепиПървоначално изпратено от фуфатаАбе ако спечели някой от чужденците за МАЕСТРОТО ще има един голям ОНУР /нали така се казваше единият кандидат/......
парите са от бюджета и всички така наречени чужденци
да духат таратора, стига сме източвали средства от БГ,
по добре е тези пари да се завъртят от наша BG - фирма!;-))
Всички чужди фирми играят с евтиният номер - ниски оферти и
след това анекси и доплащания,
АЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙ стига вече!;-))МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Коментар
-
Първоначално изпратено от фуфатаАбе ако спечели някой от чужденците за МАЕСТРОТО ще има един голям ОНУР /нали така се казваше единият кандидат/......
парите са от бюджета и всички така наречени чужденци
да духат таратора, стига сме източвали средства от БГ,
по добре е тези пари да се завъртят от наша BG - фирма!;-))
Всички чужди фирми играят с евтиният номер - ниски оферти и
след това анекси и доплащания,
АЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙ стига вече!;-))
Коментар
-
Anton Chigurh
Първоначално изпратено от ПепиНики облизваш ли се, облизваш ли се,
и гледаш,
ама гроздето е високо и е мнооого кисело,
налЕ ??:-))))))))))
Коментар
Коментар