If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Европейскатата комисия обеща да пусне замразените минлата година средства по предприсъединителната програма ИСПА. Това беше съобщено днес от еврокомисаря по регионалната политика Данута Хюбнер по време на срещата й с вицепремиера Меглена Плугчиева.
За да тръгнат парите до края на февруари България трябва да изпълни няколко технически параметри, като например ясно да бъде разписано, че да се завършат процедурите при които отговорен управляващ орган за транспортните проекти става министерството на транспорта, а не Пътната агенция. Също така комисията иска да се организира процедура за проверка и деклариране на конфликт на интереси при оценителите на обществените поръчки.
Ако София изпълни тези условия , през март Брюксел ще размрази средствата.
До този момент Еврокомисията е блокирала финансиране по ИСПА в размер на 144 млн. евро. България нама да получи всичките, тъй като минлата година по искане на Плугчиева сама си направи финансова корекция в размер на 650 хил. евро.
Хюбнер обаче посочи, че за нея проблем в България все още остава липсата на закон за конфликт на интереси. Миналата седмица БСП и ДПС бламираха закона. Хюбнер коментира, че това може да затраши целия пакет евросредства за целия периоед до 2013г.
Никой не коментира, хора с прихапани устни ли ще гледаме утре
Австрийци или не Вълканов или не, по-важен е резултата, а той всъщност е налице. Австрийците също имат магистрали.
Важно е съкровище, важно е.Австрийците ще спечелят по начина срещу който плюят.С връзки и подкупи защото техния съдружник управлява пари на Агент Сава.
Васил Божков участва с две различни оферти чрез "Холдинг Пътища" и "Пътни строежи" - Пловдив, в търга за ремонт на пътя София - Пирдоп, който се финансира по проект на Световната банка. Общо шест фирми участват в наддаването. Другият български участник е "ГБС-Инфраструктурно строителство". Най-ниската оферта е на сдружение "ПАМ - 2009" - близо 30 млн. лв. В него влизат компаниите "Пътстрой 92", в която мажоритарен собственик е Цоло Вутов, и "Автомагистрали Хемус - 92". При съобщаването на цената представителите на останалите участници в търга са се засмели, разказаха присъствали.
Холдинг “Пътища” АД е предложил най-ниска цена в търга по проект за рехабилитация на пътната инфраструктура, Лот 4 Югозападна област - близо 29,712 млн. лв., става ясно от съобщение на Националната агенция „Пътна инфраструктура“ (НАПИ).
Европейскатата комисия обеща да пусне замразените минлата година средства по предприсъединителната програма ИСПА. Това беше съобщено днес от еврокомисаря по регионалната политика Данута Хюбнер по време на срещата й с вицепремиера Меглена Плугчиева.
За да тръгнат парите до края на февруари България трябва да изпълни няколко технически параметри, като например ясно да бъде разписано, че да се завършат процедурите при които отговорен управляващ орган за транспортните проекти става министерството на транспорта, а не Пътната агенция. Също така комисията иска да се организира процедура за проверка и деклариране на конфликт на интереси при оценителите на обществените поръчки.
Ако София изпълни тези условия , през март Брюксел ще размрази средствата.
До този момент Еврокомисията е блокирала финансиране по ИСПА в размер на 144 млн. евро. България нама да получи всичките, тъй като минлата година по искане на Плугчиева сама си направи финансова корекция в размер на 650 хил. евро.
Хюбнер обаче посочи, че за нея проблем в България все още остава липсата на закон за конфликт на интереси. Миналата седмица БСП и ДПС бламираха закона. Хюбнер коментира, че това може да затраши целия пакет евросредства за целия периоед до 2013г.
Щом има следствие, значи има и причина.Срещу фактите не споря.И има срив а не спад даже.Но нека си печелят поръчки тука.Китай,Монголия и Таджикистан мене не ме интересуват.Ей такива 30-40 поръчки през следващите 2-3 години пък магистралите да ги видиме австрийците как ще ги построят.И то тия са такива австрийци че няма по накъде.Щом Вълканов им е съдружник тука смятай кой печели всъщност.
30-40 поръчки... А защо не 200-300?
По важното е че никой тук не гледа в собственото канче, а в другото. Австрийци или не Вълканов или не, по-важен е резултата, а той всъщност е налице. Австрийците също имат магистрали. Гърците, германците... всички имат магистрали, в България също, но патките не са построили нито една от тях. Искам да кажа че австрийците все пак имат някакъв опит за разлика от патките. Което е и най-важното в сегашната ситуация. Извода е че освен некое второ-трето-четвъртокласно шосе, друго патките няма да видят. А за шумата и снега знаеме.
Мнението ми е препоръка за покупка или за продажба на акции.
Миличка мислиш типично по женски.Те нека сега си печелят поръчките.Нека си има работа и договори.Пък за другото не напрягай русата си главица.
Грахи, върни се малко назад и виж пепи какво казва, а той е запознат май,
През цялата изминала година печелеха поръчка след поръчка, то не беше работа за китайците, ами и работници не достигаха... И какво се оказа? Че балона се спихна. Не гръмнал. Което означава че още има да спихва.
Досега средния спад на борсата е около 8 - 10 пъти. Тук е към 15 пъти.
Има причина май.
А и още доста има да спада.
четирсе стинки.
Щом има следствие, значи има и причина.Срещу фактите не споря.И има срив а не спад даже.Но нека си печелят поръчки тука.Китай,Монголия и Таджикистан мене не ме интересуват.Ей такива 30-40 поръчки през следващите 2-3 години пък магистралите да ги видиме австрийците как ще ги построят.И то тия са такива австрийци че няма по накъде.Щом Вълканов им е съдружник тука смятай кой печели всъщност.
Миличка мислиш типично по женски.Те нека сега си печелят поръчките.Нека си има работа и договори.Пък за другото не напрягай русата си главица.
Грахи, върни се малко назад и виж пепи какво казва, а той е запознат май,
През цялата изминала година печелеха поръчка след поръчка, то не беше работа за китайците, ами и работници не достигаха... И какво се оказа? Че балона се спихна. Не гръмнал. Което означава че още има да спихва.
Досега средния спад на борсата е около 8 - 10 пъти. Тук е към 15 пъти.
Има причина май.
А и още доста има да спада.
четирсе стинки.
Мнението ми е препоръка за покупка или за продажба на акции.
ай мръдни се поне за малко... дай да коментираме поне търга и после вече може да приказваме празни приказки...
айде съобрази се малко...
Че коментирайте. Ето и от мен един коментар.
Тези търгове нямат абсолютно никаква стойност в момента. В сегашната ситуация това са празни неща (търговете).
Докато има финансова криза, от ес ще се стремят да пробутват свои компании навсякъде. Лобиране се казва. Нещо, което ние нямаме. А и държавата ни е бандитска - за една годин нищо не се промени. Гепи се яко, като за последно. На най-високо ниво. (защо мислите че двамата дупничани са в ареста? - не искат да спонсорират комунягите, турците и жълтите боклуци) Още един повод да няма кинти за български компании.
Мнението ми е препоръка за покупка или за продажба на акции.
Коментар