XY, само една поправка - Пи Ес Ай не е на Холдинг Пътища!
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11
Collapse
Заключена.
X
X
-
Така е ,BSEtrader. Аз съм направил само груби сметки за големите договори, които са:
ХД Пътища |поддържане на638км |
| nad 10% sr. prih. | 26.05.2006
************************************************** ***********
ХД Пътища |810km remont i podr.|
************************************************** ***********
ХД Пътища |Ruse-Bqla |
| 32 000 000 BGL | 29.05.2006
************************************************** ***********
Пътностроителна техника | 7 824 000 BGL | 18.08.2006
| pytni znaci |
************************************************** ***********
Road Marking
|Пътностроителна техника"ЕАД| |
|Руд – Варна | |
|ВиаЛукс България ООД | 21 020 000 BGL | 29.09.2006
|Пътконсулт ООД. | pytna markirovka |
************************************************** *************
ХД Пътища |Dostavka, montaj na |
|mantineli-Видин, | 05.10.2006
|Монтана,Враца |
| nad 10% |
************************************************** ***********
Пи Ес Ай AД | 11 676 000 BGL | 29.09.2006
| markirovka |
************************************************** ***********
Пи Ес Ай AД | 13 730 000 BGL | 11.10.2006
| zinma podr.i remont|
************************************************** ***********
Бургаспътстрой АД | 2 100 000 remont | 13.10.2006
| |
Ако имаш някакво списъче на останалите ще съм благодарен да ми го пратиш
Не гарантирам за верността на тези цифри, възможно е да съм допуснал и грешка, както и това не е препоръка за покупко-продажба.Мнението не е препоръка за сделки!
Коментар
-
Първоначално изпратено от XYПо мои изчисления, само големите поръчки (без по-малките),от началото на годината са на стойност около 100 000 000 лева.При маржин от около 5% това прави 5 000 000 печалба, от тези поръчки, а ако има и други, мисля , че много подценено става.А със сигурност ще има.
Щото годината още не е свършила.А от 2007 започват и финансовите инжекции.
Не гарантирам за верността на тези цифри, възможно е да съм допуснал и грешка, както и това не е препоръка за покупко-продажба.
Според сайта на Агенцията за обществени поръчки и договорите по Транзитни пътища, които всеки сам може да си провери, договорите на ХДПАТ и дъщерните му дружества от началото на годината досега са на стойност 231 млн. лв. Около 50 млн. лв. са договори сключени с консорциуми в които ХДПАТ участва (сумата е включена в 230-те млн.). Повечето договри са 3-годишни и според мен е доста трудно да се направи точна прогноза за приходите през 2006 г., защото не е известно каква част от поетите ангажименти (строителство и ремонти) ще бъдат извършени в следващите няколко месеца. Останалото остаявам на твоите преценки и анализи.
Това не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа, а само лично мнение.
Коментар
-
По мои изчисления, само големите поръчки (без по-малките),от началото на годината са на стойност около 100 000 000 лева.При маржин от около 5% това прави 5 000 000 печалба, от тези поръчки, а ако има и други, мисля , че много подценено става.А със сигурност ще има.
Щото годината още не е свършила.А от 2007 започват и финансовите инжекции.
Не гарантирам за верността на тези цифри, възможно е да съм допуснал и грешка, както и това не е препоръка за покупко-продажба.Мнението не е препоръка за сделки!
Коментар
-
ХДПАТ печели поредната поръчка за над 2 млн. лв.
http://www.aop.bg/case.php?mode=show_doc&doc_id=93536
Коментар
-
SEGA RAZBIRATE OT KAKVO ZNA$ENIE ZA IKONOMIKATA KATO CQLO E DA SI 4LEN NA EU?!?!?!?!?!
4REZ INFRASTRUKTURUTA SE STIGA DO SLEDVASHTIQ ETAP NA INJEKTIRANE NA SREDSTVA V EVTINA RABOTNA RUKA I PROIZVODSTVO, KOITO SAMI PO SEBE SI SE DOSESHTATE DO KAKVO VODQT......
CELIAT PODEM NA BORSATA I NA OCENQVANETO POTENCIALA I ROLQTA NA RABOTESHTITE PREDPRIATIQ NE E NIKAK!!!!!! SLU4AEN
A TOZI PODEM PREDSTOI VSE OSHTE DA SE USESHTA PREZ SLEDVASHTITE 1-2 GODINI
Коментар
-
Стартират 8 инфраструктурни проекта за над 800 млн. евро през 2007
11.10.2006 15:05
През 2007 г. с държавни заеми и гаранции за 815,441 млн. евро ще започне реализирането на общо 8 инфраструктурни проекта, съобщиха от правителствения пресцентър. Седем от проектите ще бъдат с държавни заеми, а за един проект ще бъде издадена държавна гаранция.
Членовете на кабинета одобриха предложението за създаването на Фонд за органите на местното самоуправление в България. За финансирането на проекта ще бъде издадена държавна гаранция през 2007 г. Средствата ще бъдат от Европейската банка за възстановяване и развитие и други търговски банки. Стойността е 40 млн. евро. Целта на специалния фонд е да обезпечи необходимите финансови средства за общините, свързани с подготовката на проекти и осигуряване на необходимото кофинансиране.
“Програма за рехабилитация и реконструкция на пътищата от републиканската пътна мрежа II и III клас” ще се финансира със заем от Световната банка. Стойността му е 90 млн. евро. Предвижда се да бъдат модернизирани 440 км. Това са пътните участъци по направленията Видин-Лом, Видин-Брегово, Видин-Кулата, Враца-Мизия, Ловеч-Троян, Исперих-Дулово, Попово-Търговище, Варна-Добрич, Шумен-Ямбол, Етрополе-Златица, София-Пирдоп, Петрич-Гоце Делчев, Котел-Ямбол.
Със средства от Европейската инвестиционна банка (ЕИБ) ще се реконструира и електрифицира железопътната линия Пловдив-Свиленград – гръцка/турска граница и трасето ще се оптимизира за скорост 160 км/ч. Това е най-големият транспортен проект, който се реализира у нас в момента. Проектната му стойност е 360 млн. евро. От тях 150 млн. евро са от ЕИБ, а 153 млн. евро са безвъзмездна помощ от Европейската комисия по програма ИСПА. В момента това е най-голямата финансова подкрепа, отпусната от ЕК за български транспортен проект.
88,280 млн. евро ще предостави Световната банката по “Проект за развитие на общинската инфраструктура”. Целта е подобряване на водоснабдяването и качеството на питейната вода на населението чрез рехабилитация на водоснабдителните системи, намаляване на загубите, завършване изграждането на водоизточници и прилежащата инфраструктура, пречиствателни станции за питейни води, довеждащи водопроводи и резервоари. С тези средства ще се реализират проекти във ВиК дружествата в Добрич, Разград, Сливен, Смолян, Стара Загора и Търговище. Със заема от Световната банка ще продължи доизграждането на язовирите “Нейковци” край Трявна; “Пловдивци” – Мадан и Рудозем; “Луда Яна” – Панагюрище и ще бъде рехабилитирана стената на язовир “Студена” – Перник.
12,161 млн. евро ще е финансирането от ЕИБ по проект “Подобряване на водния цикъл на три града в България: Сливен, Враца и Габрово”. Целта е подобряване на качеството на питейната вода в населените места, намаляване на загубите, решаване на проблема с режимното водоснабдяване, защита от замърсяване на реките Янтра, Огоста и Тунджа и т. н. За пълното реализиране на проекта страната ни очаква финансиране от Кохезионния фонд на ЕС.
С кредит от Световната банка ще се реализира проектът “Социално включване”. Средствата - 40 млн. евро, ще бъдат използвани за създаване на подходяща инфраструктура под формата на информационни системи за наблюдение изпълнението и резултатите от приложението на всички мерки в ключовите области на социалната политика – заетост, социална защита на уязвими групи, социално подпомагане и др.
380 млн. евро ще получи България от ЕИБ за проект “Транзитни пътища V – Програма за комплексно хомогенизиране на републиканската пътна мрежа”.
15 млн. евро ще осигури Световната банка за “Социални инвестиции и насърчаване на заетостта”.
Коментар
Коментар