Първоначално изпратено от модератор
Весела Коледа и ЧНГ на всички!
Ще се опитам да коментирам въпросите, които не касаят конкретните финансови резултати на компанията.
1. Вярно е, че на запад делът на банер формата в интернет рекламата намалява, но това не се отнася и за България. Ние сме готови да предложим всякакви креативни решения на нашите рекламодатели, но за сега основно има търсене към банери!
Много грешна тактика е да се опитваш да налагаш продукт за който пазарът все още не е узрял!
2.Кой ти е казъл, че в другите сайтове нямаме лоялна публика? Освен това интернет публиката като цяло е значително по образована и платежоспособна спрямо публиката на телевизиите, където се изливат стотици милиони левове...
Много е грешно за доходите на един сайт да си вадиш заключения от видимите реклами!!! Сайтът инвестор.бг прави 8,5% уникалните посещения 2,8% от импресиите на групировката Инвестор.бг, което означава, че една рекламна кампания минава много по бавно спрямо другите сайтове.
http://bgcounter.com/?sts,month,,,,Invest http://bgcounter.com/?sts,month,,,,Investor
От 2007 година е почти 100% сигурно, че не инвестор.бг ще е сайтът с най-големи приходи в групировката, но точното разпределение на приходите по сайтове (за съжаление) представлява конфиденциална информация.
Хората избирали по-красивите, по-бързите, по-добрите??? Явно е, че не рабираш от бизнес! Качеството е важно, но не е решаващо! Решаващото е марката!!! Ако не беше така хората щяха да пият минерална вода и портокалов сок, а не Кока кола!
В България например Снимка.бг е значително по силна марка от flickr.com! Това важи и за болшинството марки на Инвестор.бг!
За резултатите ще коментирам само следните 2 неща:
1. На борсата се търгуват не миналите резултати, а очакванията за бъдещи резултати.
2. Инвестор.бг е най бързо развиващата се българска интернет групировка! За 2006 година имахме 250% ръст на уникалните посещения и 500% ръст на импресиите. Това е значително по бърз ръст от този на конкуренцията!
За 2,5 години (от излизането ни на борсата) пазарният дял на групировката се увеличи от под 0,5% процента на над 10%. На добър път сме до 2 години да изпълним нашият бизнес план и да увеличим пазарния си дял до 20-25%.
Коментар