If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Какво става тук с мненията и коментарите. Няма включване вече кажи - речи 5 месеца. Да не би да има нова тема или пък няма какво толкова да се коментира в планината.
Какво става тук с мненията и коментарите. Няма включване вече кажи - речи 5 месеца. Да не би да има нова тема или пък няма какво толкова да се коментира в планината.
Какво става тук с мненията и коментарите. Няма включване вече кажи - речи 5 месеца. Да не би да има нова тема или пък няма какво толкова да се коментира в планината.
Ок тогава замисли се защо повечето модели машини за чорапи са китайски и пакистански (не ми казвай, че произвеждат чорапи с нископлатени работници и после прецакват задняците като им продават машини):
Не можеш да караш без технологично обновление и да си конкурентноспособен. Това са го разбрали няй-добре по време на индустриалната революция. Сега всички говорят за качество, но в крайна сметка е по-важна цената, съжалявам. Ето защо Тойота имат повече продажби от Ролс Ройс.
При тези дневни ръстове ...вече не ме интересува честно казано технологичното обновление
Тогава излиза, че възприемаш акциите като хартийки, които си менят цената, а не като дял от компания.
Наясно съм, че "шареното пиле" е част от "Планината", но си има и отделна тема ФАЗАН. Но ме кефите, че дебатът е смислен и всеки е с аргументите си - дерзайте и успехи
Малкия ме изпревари, благодаря.
Нека да преместим разговора за Фазан на мястото му.
А тук място има тази картинка от днешния Дневник.
Г-н Митанкин, картинката в утрешния Дневник ще изглежда далеч по-добре :-) Благодаря ви, че пишете тук, мисля, че това е добър пример .
защо да чакаме утрешния дневник ??? - като може да пейстнем и днешния инвестор
Ок тогава замисли се защо повечето модели машини за чорапи са китайски и пакистански (не ми казвай, че произвеждат чорапи с нископлатени работници и после прецакват задняците като им продават машини):
Не можеш да караш без технологично обновление и да си конкурентноспособен. Това са го разбрали няй-добре по време на индустриалната революция. Сега всички говорят за качество, но в крайна сметка е по-важна цената, съжалявам. Ето защо Тойота имат повече продажби от Ролс Ройс.
При тези дневни ръстове ...вече не ме интересува честно казано технологичното обновление
Наясно съм, че "шареното пиле" е част от "Планината", но си има и отделна тема ФАЗАН. Но ме кефите, че дебатът е смислен и всеки е с аргументите си - дерзайте и успехи
Малкия ме изпревари, благодаря.
Нека да преместим разговора за Фазан на мястото му.
А тук място има тази картинка от днешния Дневник.
Г-н Митанкин, картинката в утрешния Дневник ще изглежда далеч по-добре :-) Благодаря ви, че пишете тук, мисля, че това е добър пример .
Наясно съм, че "шареното пиле" е част от "Планината", но си има и отделна тема ФАЗАН. Но ме кефите, че дебатът е смислен и всеки е с аргументите си - дерзайте и успехи
Малкия ме изпревари, благодаря.
Нека да преместим разговора за Фазан на мястото му.
А тук място има тази картинка от днешния Дневник.
Наясно сам, че "шареното пиле" е част от "Планината", но си има и отделна тема ФАЗАН. Но ме кефите, че дебатът е смислен и всеки е с аргументите си - дерзайте и успехи
Коментар