If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Индустриален Холдинг България (4ID / IHLBL) - архив до 08.09.11
KAK STE PANIKIORI!
NALI DO SEGA SE UBIHTE DA KUPUVATE?
DAITE SI SEGA AKCIIKITE NA 0.48 I SI ZATVORETE ZAGUBATA OT 13 - 14% ZA 3-4 RABOTNI DNI!!!
CHESTITO!!!
Явно има още мераклии. Ами какво ще правят тези дето купиха на 0,56 - 0,57 ст.? Нали ви е ясно че към края на сесията няма да има вече купувачи. И от утре плавно нагоре към висините. Е, кой каквото си направи, никой друг...
Коментар
goshe
ИХЛБЛ
ми то шубето си е голям страх, представи си че се върне на 0.30 лв.?
ИХЛБЛ не смогва с поръчките в корабостроителницата
Нещо бъркаш. “Бургаски корабостроителници” я държи Черепа а ихлбл държи кораборемонтния завод който е съвсъм друго нещо.
Коментар
)
ИХЛБЛ не смогва с поръчките в корабостроителницата
“Бургаски корабостроителници” не успява да поеме поръчките си
РУМЯНА ЕМАНУИЛИДУ, БУРГАС 18:57 ч.
Бургаската корабостроителница няма достатъчно мощности, за да поеме поръчките, които получава от свои клиенти. Това съобщи заместник изпълнителният директор по производствените въпроси в дружеството Любомир Томов. Той обясни, че заводът е натоварен 100%, а освен това са ангажирани контрагенти на дружеството, които работят по негови поръчки. Наети са частни фирми от региона - "Маяк", "Стенли" и "Алекс" от Бургас и "Хеленика" от Варна. В момента са на док в завода и се ремонтират корабите Med wind на гръцката фирма "Николакис", Maria K и Rabinion XX на арабски корабособственик с посредник фирма "Абдула". На док за ремонт е и танкерът "Ярослав Хашек", собственост на параходство ОАО, "Волготанкер" - Русия, а на кея за бездоков ремонт изчаква Valensya Bridg на друг гръцки корабособственик. Общата стойност на тези пет ремонта е около половин милион долара, но сумата може да нарасне в процеса на работата.
До края на тази седмица "Бургаски корабостроителници" ще предаде на Гранична полиция плаващата железобетонна работилница, която е с предназначение за ремонт и обслужване на гранично-полицейските кораби.
Работилницата беше изградена по договор с Министерството на финансите и Национална служба "Гранична полиция". Общата дължина на съоръжението е 67 метра, ширината му е 13.40 метра, газене - 1.95 метра. То ще се стопанисва от поделение "Гранични полицейски кораби" на Национална служба "Гранична полиция" и ще бъде дислоцирано или в Созопол, или във Военноморска база Атия.
Строителството на специалното съоръжение започна преди две години, но за известен период от време беше преустановено поради проблеми с финансирането. То е осигурено от бюджета и от програма ФАР и е на обща стойност 1.170 млн. лева. "Бургаски корабостроителници" АД е единственият производител на такива съоръжения в България.
Коментар