IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
    дано да ги върнат, пиши какво е станало
    вчера ми се обадиха, че парите ще дойдат днес с паричен превод в най-близкия ми еконт (долу под нас)

    и току що ги взех, точно колкото съм платил за телефона

    Да живее интернет поръчването

    Коментар


    • Хайде и аз да споделя пресен опит.

      Днес получих пратка от Икономедия. Куриерът си беше от Рапидо, листата на пакета същи на Радипо, но опаковъчния плик беше на Спиди

      Като попитах куриера защо така, той ми каза, че там където пакетирали пратките, били им свършили червените пакети на Рапидо и заради това хората в пункта решили да го сложат в такъв на Спиди. Явно не им пука много в какъв вид изпращат пратката, а може и да са им казали че няма проблем да прокарват такива практики.

      Имам акции от доста време и засега мисля да си ги държа! Чакам отчет вече.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
        дано да ги върнат, пиши какво е станало
        оказва се, че по закон срокът е 30 дни, няма проблем, ще изчакам
        въпреки че мисля, че в понеделник като получат стоката в Плевен, ще прегледат и горе долу бързо очаквам да пратят парите

        http://www.spravedlivostbg.com/pages...2/news2.2.html


        - Стока, закупена по телефон, интернет или телевизия може да бъде върната в срок от 7 дни дори и без рекламация поради това, че клиента реално не може да огледа това, което купува. Некоректни търговци отказват на клиенти да се възползват от това си право с обяснението, че опаковката е вече нарушена. Закона гласи, че потребителя да съхранява качествата и безопасността на получената стока, за да може да упражни правото си на отказ, което по своему не включва опаковката. Още повече, че има случай в които няма как да извадиш продукта без да му се наруши опаковката. След връщането на такава стока търговеца има 30дневен срок да възстанови сумата. Не забравяйте след като върнете стоката да си вземете документче за това ако сумата ще ви се изплаща по-късно.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
          първо ще прегледат върнатото за повреди и липси и после ще ми ги преведат
          още не са ги превели
          мисля, че ще е по куриера или по банков път

          ще видим, ще ви държа в течение
          мисля си, че ще отнеме до 1-на седмица

          куриера отвори телефона и записа уникалния му IMEI върху пратката, а от emag ми върнаха номер на рекламацията

          ще ви държа в течение

          специфично е, че съм поръчал през емаг, но от тях, а от техен партньор (в сайта емаг)

          но това си е все тая, отговорността е на emag и някой ще върне парите, вероятно партньора им, а може и те, имам и фактура на фирма, защото съм поръчал като фирма, казаха ми да сложа в пакета и фактурата и т.н., всичко съм върнал
          дано да ги върнат, пиши какво е станало

          Коментар


          • Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
            парите връщат ли ти и как ако да?
            първо ще прегледат върнатото за повреди и липси и после ще ми ги преведат
            още не са ги превели
            мисля, че ще е по куриера или по банков път

            ще видим, ще ви държа в течение
            мисля си, че ще отнеме до 1-на седмица

            куриера отвори телефона и записа уникалния му IMEI върху пратката, а от emag ми върнаха номер на рекламацията

            ще ви държа в течение

            специфично е, че съм поръчал през емаг, но от тях, а от техен партньор (в сайта емаг)

            но това си е все тая, отговорността е на emag и някой ще върне парите, вероятно партньора им, а може и те, имам и фактура на фирма, защото съм поръчал като фирма, казаха ми да сложа в пакета и фактурата и т.н., всичко съм върнал
            Last edited by oslo; 24.10.2015, 11:45.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
              Според закона за защита на потребителите нямаш право да връщаш стока в магазина, ако е реален (само ако те са на кеф, може да го върнеш и например съм връщал дъска за плуване в Хиполенд, защото са готини), но ако си го купил през интернет нямаш проблем. В срок от 7 дни можеш да върнеш

              Затова винаги гледам да купя през интернет. Ходя гледам в магазин като на витрина и тествам вкъщи купено през интернет

              Ако не ме кефи, връщам, без да ми мигне окото.

              виж чл.55 ал. 3
              http://aktivnipotrebiteli.bg/%D1%81%...B8%D1%82%D0%B5
              сега виждам, че срокът е 14 дни при дистанционен договор, където влиза интернет


              Чл. 55. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни, считано от датата на

              (3) Потребителят може да упражни правото си на отказ от сключен договор от разстояние за финансови услуги в срок 14 дни.

              Чл. 48. (1) Договор за продажба от разстояние е всеки договор, сключен въз основа на предложение от страна на доставчика до потребителя като част от система за продажба на стоки или предоставяне на услуги, при която от датата на отправяне на предложението до сключването на договора страните не са във физически контакт помежду си.

              (3) При отправяне на предложение от страна на доставчика и на поръчка от страна на потребителя за продажба от разстояние се използват средства за комуникация от разстояние, като:

              1. адресирани и неадресирани печатни материали;

              2. стандартно писмо;

              3. реклама в пресата с купон за поръчка;

              4. каталог;

              5. телефон (със или без участието на човек);

              6. радио;

              7. телевизия;

              8. видеотелефон;

              9. видеотекст;

              10. компютър;

              11. електронна поща;

              12. интернет;

              13. факс.

              Винаги куриера си прибира неговото
              парите връщат ли ти и как ако да?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от marto76 Разгледай мнение
                Каква е тази далавера със 7-дневното връщане? Я сподели
                Според закона за защита на потребителите нямаш право да връщаш стока в магазина, ако е реален (само ако те са на кеф, може да го върнеш и например съм връщал дъска за плуване в Хиполенд, защото са готини), но ако си го купил през интернет нямаш проблем. В срок от 7 дни можеш да върнеш

                Затова винаги гледам да купя през интернет. Ходя гледам в магазин като на витрина и тествам вкъщи купено през интернет

                Ако не ме кефи, връщам, без да ми мигне окото.

                виж чл.55 ал. 3
                http://aktivnipotrebiteli.bg/%D1%81%...B8%D1%82%D0%B5
                сега виждам, че срокът е 14 дни при дистанционен договор, където влиза интернет


                Чл. 55. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни, считано от датата на

                (3) Потребителят може да упражни правото си на отказ от сключен договор от разстояние за финансови услуги в срок 14 дни.

                Чл. 48. (1) Договор за продажба от разстояние е всеки договор, сключен въз основа на предложение от страна на доставчика до потребителя като част от система за продажба на стоки или предоставяне на услуги, при която от датата на отправяне на предложението до сключването на договора страните не са във физически контакт помежду си.

                (3) При отправяне на предложение от страна на доставчика и на поръчка от страна на потребителя за продажба от разстояние се използват средства за комуникация от разстояние, като:

                1. адресирани и неадресирани печатни материали;

                2. стандартно писмо;

                3. реклама в пресата с купон за поръчка;

                4. каталог;

                5. телефон (със или без участието на човек);

                6. радио;

                7. телевизия;

                8. видеотелефон;

                9. видеотекст;

                10. компютър;

                11. електронна поща;

                12. интернет;

                13. факс.

                Винаги куриера си прибира неговото
                Last edited by oslo; 24.10.2015, 00:38.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                  да е жива и здрава онлайн търговията и законовия 7 дневен срок за връщане
                  днес телефона ще пътува обратно към доставчика, Спиди ще лапне още една поръчка
                  прекалено ни е голям телефона....
                  иди ми дойди ми

                  Добавям, че минах през офиса на Спиди вече, през един от големите им и централни офиси
                  пълно беше със жълти пакети (естествено) имаше гуми (народа сменя) имаше кашони без обозначения ИИИ
                  много пакети на fashiondays, това е голям онлайн магазин
                  също така пакети на emag и много малко от червените на Рапидо
                  тоест може би emag, рапидо и fashiondays са трите най-големи клиенти на Спиди
                  не знам
                  само те си знаят
                  Каква е тази далавера със 7-дневното връщане? Я сподели

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                    Сега ми дойде друга пратка по Спиди, поръчана от Емаг - 8%, кой ти ги дава

                    и питам куриера "има ли работа, защото аз имам акции и да знам за приходи печалби"
                    и също "Рапидо вие ли го носите"
                    и той "да те са към нас"

                    о боже мой, какво ти разбира главата, сега да отворя пакета, да видя дали не ми е натрошена доставката
                    да е жива и здрава онлайн търговията и законовия 7 дневен срок за връщане
                    днес телефона ще пътува обратно към доставчика, Спиди ще лапне още една поръчка
                    прекалено ни е голям телефона....
                    иди ми дойди ми

                    Добавям, че минах през офиса на Спиди вече, през един от големите им и централни офиси
                    пълно беше със жълти пакети (естествено) имаше гуми (народа сменя) имаше кашони без обозначения ИИИ
                    много пакети на fashiondays, това е голям онлайн магазин
                    също така пакети на emag и много малко от червените на Рапидо
                    тоест може би emag, рапидо и fashiondays са трите най-големи клиенти на Спиди
                    не знам
                    само те си знаят
                    Last edited by oslo; 23.10.2015, 13:25.

                    Коментар


                    • Сега ми дойде друга пратка по Спиди, поръчана от Емаг - 8%, кой ти ги дава

                      и питам куриера "има ли работа, защото аз имам акции и да знам за приходи печалби"
                      и също "Рапидо вие ли го носите"
                      и той "да те са към нас"

                      о боже мой, какво ти разбира главата, сега да отворя пакета, да видя дали не ми е натрошена доставката

                      Коментар


                      • UBER навлива и в сферата на доставките, новина от вчера. Да не се окаже тоя бизнес един голям балон след като няма нищо сигурно за това какви бъдещи бизнес модели могат да навлязат.

                        Много внимавайте тук, че цената скочи +100%, а фундамента е шит. Съответно печалбите са само виртуални нали се сещате, ако някой а да почне да продава и отивате на 15 лв.
                        Bulls on BSE

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                          да видим дали куриерите ще се справят с Черния петък по-добре от миналата година

                          http://www.capital.bg/biznes/kompani...oviia_shoping/
                          куриери ?? Черен петък .... ?? нещо друго не можа ли да измислиш ??
                          Не е препоръка... !!!
                          "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                          Коментар


                          • да видим дали куриерите ще се справят с Черния петък по-добре от миналата година

                            http://www.capital.bg/biznes/kompani...oviia_shoping/

                            Коментар


                            • арменски номера

                              Един виц подходящ за случая :

                              Евреин и арменец седят на стълбите пред синагога и просят. Минаващите край тях евреи пускат пари само на евреина. Последният евреин, който влиза в синагогата, спира пред арменеца и му казва:
                              - По-добре иди пред арменската църква, защото тук даваме само на нашите хора.
                              Като влязъл, Гарабед се обърнал към евреина:
                              - Абе, Киркор, тия ли ще ни учат на бизнес?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                                Моля
                                Аз лично предпочитам да има повече клиенти на Спиди като Рапидо и да го заяждате и за тях. Чунал съм че има и други, но Рапидо е по пораснало. Утре ще получавам печка от Техномаркет, мисля че ще дойде с Рапидо, защото мисля че собствениците на Рапидо и Техномаркет имат уговорки. Така де поръчки оте Техномаркет крепят Рапидо според мен, итаче щеше да е офф

                                Поздрави
                                Да познах. Поръчката от техномаркет до София дойде с Рапидо
                                Имам чувството че ако беше до затънтена провинция
                                щеше да е доставка със Спиди

                                Силата на Рапидо е Техномаркет, както повечето от olx.bg пращат с Еконт и малко със Спиди

                                Явно собствениците на техномаркет и рапидо имат уговорка. Без техномаркет Рапидо е 0

                                Лично мнение

                                Коментар

                                Working...
                                X