Първоначално изпратено от desperado
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оптимизъм на БФБ !!! Архив до 24.03.2015
Collapse
Заключена.
X
X
-
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеМалиййй, с какъв кеф ще го плащам този данък...
А ще мога ли да ползвам данъчен кредит ...?
Коментар
-
Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнениеЩо за чудо е туй "капиталова печалба"
Коментар
-
Първоначално изпратено от НАИВHИК Разгледай мнениеАбе, тук какво си трайкате?Трябва да се въведе незабавно данък върху капиталовата печалба на БФБ-ту
А ще мога ли да ползвам данъчен кредит ...?
Коментар
-
Първоначално изпратено от НАИВHИК Разгледай мнениеАбе, тук какво си трайкате?Трябва да се въведе незабавно данък върху капиталовата печалба на БФБ-ту
Не-заслужил инвеститор
Коментар
-
Първоначално изпратено от desperado Разгледай мнениеА защо пазара не падна с поне 5-7% както си му е редаСедерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеНе че нещо ама не бе безпричинно. МВФ изкараха преди 2 дена новия си рипорт за финансовата стабилностт, в който надминаха по негативност дори и доста негативните си прогнози от април.
Коментар
-
Първоначално изпратено от desperado Разгледай мнениеСамо да предупредя... такова рали се готви на световните пазари че просто ще стане страшно. Причините за това ми виждане са че вчера и днес абсолютно безпричинно размазаха акции, които strong buy с цел да се понакупи натънко и сега тези акции ще направят +50% до нова година. Днес много от тези акции направиха красноречиви дънни фигури. Дали ще се раздвижи БФБ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнениедесперадов, това го фъфлиш по 2 пъти в седмицата от 3 години насам...
Коментар
-
Първоначално изпратено от desperado Разгледай мнениеСамо да предупредя... такова рали се готви на световните пазари че просто ще стане страшно.Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!
Коментар
-
Само да предупредя... такова рали се готви на световните пазари че просто ще стане страшно. Причините за това ми виждане са че вчера и днес абсолютно безпричинно размазаха акции, които strong buy с цел да се понакупи натънко и сега тези акции ще направят +50% до нова година. Днес много от тези акции направиха красноречиви дънни фигури. Дали ще се раздвижи БФБ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Зайо Байо Разгледай мнениеЕто ти още нещо интересно:
"Така занапред необлагаеми ще останат единствено печалбите от инвестиции на капиталовия пазар, но според експерти от Министерството на финансите смисълът от тази преференция също трябва да се преразгледа и в близко бъдеще може да се повдигне въпросът дали тя трябва да остане."Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеИнтересно дали умрелата БФБ няма да почне да помръдва след като милиционерите решиха да облагат лихвите с данък. Или народът ще се обърне към Бурканбанк .....
"Така занапред необлагаеми ще останат единствено печалбите от инвестиции на капиталовия пазар, но според експерти от Министерството на финансите смисълът от тази преференция също трябва да се преразгледа и в близко бъдеще може да се повдигне въпросът дали тя трябва да остане."
Коментар
-
ЧУДЕХ СЕ В коя тема да постна тази статия и реших да е в общата вместо да правя нова тема
Парижският автосалон – пир по време на чума!?
В кулоарите на Парижския автосалон водещи представители на автомобилопроизводителните компании признаха, че колкото и да са зле тазгодишните продажби, още по-зле ще стават нататък. Ситуацията дори се определя с наистина шокиращото „катастрофа“.
А до съвсем неотдавна босовете на световната автопромишленост твърдяха, че компаниите им „чувстват малък и незначителен финансов ефект от проблемите на неплатежоспособни страни в Южна Европа“.
В Европа явно се повтаря сценарият от Детройт през 2009-а година, когато фирмите също показваха фойерверк от нови модели, но вече знаеха, че ги чакат няколко кризисни години и дори фалити, които специално американските General Motors и Chrysler, успяха да преодолеят само благодарение на държавната многомилиардна подкрепа от страна на администрацията на президента Обама.
„Европейският автомобилен пазар е жива катастрофа“ - сподели босът на Fiat-Chrysler Серджо Маркионе. - „Той лети в пропаста и ми се струва, че още не сме достигнали дъното й!“
Финансовият директор на Volkswagen AG Ханс Дитер Пьотш оцени още по- мрачно перспективите. Според него „не е ясно, дали всички европейски автопроизводители ще успеят да преживеят кризата без държавна помощ“. И по всяка вероятност, целейки конкурентите от Fiat, Renault и PSA Peugeot-Citroen, добави: „Това специално се касае за автопроизводителите в Южна Европа, правещи малки коли“.
Сюзън Дохърти, ръководителката на Chevrolet в Европа, заяви, че ситуацията й напомня неприятностите на General Motors, в ситуацията му на банкрут в края на 2008-а. "Както трябваше да се очаква, когато има свръхкапацитет, виждам предложения на пазара с отстъпки от 20 дo 30 процента в крупните продажби, нещо което никога не съм вярвала, че може да стане в бизнеса.“
За да увеличат продажбите си, автопроизводителите прибягнаха към самостоятелна вътрешна или дилърска регистрация на нови коли, всъщност продажбата им сами на себе си. Това позволява след това веднага тези коли да се обявят законно за употребявани, въпреки нулевият им пробег и да се предлагат за продан с огромни отстъпки.
Признание за сериозността на ситуацията и високото ниво на безработица сред младите хора, като един от факторите й, е фактът, че представители на Volkswagen Group на специално мероприятие, преди отварянето на салона, отделиха време за да разкажат за своята европейска програма за обучение на 10 000 абсолвенти и 5000 абитуренти.
„Всички сме много загрижени от дълговата криза, съчетаваща се с високо ниво на младежката безработица“ - заяви пред журналистите прес-секретарят на Volkswagen Group Щефан Грюзем, а босът му Мартин Винтеркорн подчерта, че „днешният автосалон преминава в много неспокойни времена. Но ние сме убедени, че концернът Volkswagen ще продължи по същия път, по който върви и сега, защото компанията ни има правилните автомобили за днешното време!“.
Другите босове на световния автопрома не са въобще оптимисти - Карлос Таварес от Renault-Nissan предполага, че началото на възвръщането на автопазара към предишното му състояние в Стария континент, засега не се вижда в близко бъдеще.
До август включително автомобилните продажби на нови коли в Европа са 8,6 милиона, което е поредното намаление на пазара, този път със 7%, според данни на Асоциацията на европейската автомобилна индустрия ACEA.
Коментар
Коментар