If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Еврохолд България АД (4EH / EUBG) - архив 1 до 08.09.11
Да ви разкажа нещо за поука. Точно на дъното на кризата една подобна английска компания се срина 90% като еврохолда. (без да са имали никакви загуби или силни сривове на печалбата) тогава имаше увел. на капитала с 50% . Оттогава акцията силно изостава от сектора с около 30%.... но да ви кажа ли с колко е скочила: от 12 пенса на 38 пенса..... та тука ще стане подобен сценарий.
Вероятно и тук ако падне на 12 стотинки после има вероятност да скочи на 38 стотинки
[QUOTE=ОК;1198832]Тука е пълен цирк. В края на годината са продали Авто юнион груп на лице "извън групата", а са купили Авто юнион АД от някакви офшорки. В същото време Авто юнион гарантира задълженията на Авто юнион груп. След всички тези гимнастики успяват да излязат на печалба. Явно се учат добре от счетоводителите на Химипорт
Междувременно шефът на Евроинс Румъния очаква 10-15% спад на застрахователния пазар в Румъния през 2011, а Евроинс България излиза на прилична загуба.
Този на който са продали да не е онзи който колекционираше фирми с големи задължения ? Определено са поели пътя за никъде .Вариянт 1:Мажоритар и свързани лица записват акции а аз не . Цел - откровенно ограбване на моя милост . Вариант 2 :Мажоритар и сие записват или не / без значение / ,аз - принуден да извадя скъп кеш за да си запазя дела .Цел - същата .В единия случай стиснат за гушата в другия ограбен.Ситуацията е същата и в евроинса .Явно са наели специалисти с нови идеи - халал да са ви , а резултатите ще ги сърбате в бъдещето .За мое съжаление имам и от двете - със сигурност няма да купувам ,за сега няма и да продавам .
+1 Естествено при всеки опит за летеж разкарвам и останалите. Да не се окаже обаче, че ландсбанката са продали на далавера...
[QUOTE=ОК;1198832]Тука е пълен цирк. В края на годината са продали Авто юнион груп на лице "извън групата", а са купили Авто юнион АД от някакви офшорки. В същото време Авто юнион гарантира задълженията на Авто юнион груп. След всички тези гимнастики успяват да излязат на печалба. Явно се учат добре от счетоводителите на Химипорт
Междувременно шефът на Евроинс Румъния очаква 10-15% спад на застрахователния пазар в Румъния през 2011, а Евроинс България излиза на прилична загуба.[/QUOTE]
Този на който са продали да не е онзи който колекционираше фирми с големи задължения ? Определено са поели пътя за никъде .Вариянт 1:Мажоритар и свързани лица записват акции а аз не . Цел - откровенно ограбване на моя милост . Вариант 2 :Мажоритар и сие записват или не / без значение / ,аз - принуден да извадя скъп кеш за да си запазя дела .Цел - същата .В единия случай стиснат за гушата в другия ограбен.Ситуацията е същата и в евроинса .Явно са наели специалисти с нови идеи - халал да са ви , а резултатите ще ги сърбате в бъдещето .За мое съжаление имам и от двете - със сигурност няма да купувам ,за сега няма и да продавам .
абе в крайна сметка може би това им е бил най лесния начин Старком да вкара пари без да ги отпуска като кредити или други и да увеличава задълженията.
Ъхъ! И да го обяснят на тия дето са купували акции на 3.50 преди само 4 години. Как са назад с 80% от инвестицията си. Увеличение на 1 лев е признание на мениджмънта, че според тях акцията им струва толкова
Да ви разкажа нещо за поука. Точно на дъното на кризата една подобна английска компания се срина 90% като еврохолда. (без да са имали никакви загуби или силни сривове на печалбата) тогава имаше увел. на капитала с 50% . Оттогава акцията силно изостава от сектора с около 30%.... но да ви кажа ли с колко е скочила: от 12 пенса на 38 пенса..... та тука ще стане подобен сценарий.
Да ви разкажа нещо за поука. Точно на дъното на кризата една подобна английска компания се срина 90% като еврохолда. (без да са имали никакви загуби или силни сривове на печалбата) тогава имаше увел. на капитала с 50% . Оттогава акцията силно изостава от сектора с около 30%.... но да ви кажа ли с колко е скочила: от 12 пенса на 38 пенса..... та тука ще стане подобен сценарий.
Вътрешното преструктуриране не е интересно.Така са решили, така го правят..
Защо им трябваше това увеличение на капитала....Живо прецакване на миноритарите...Но пазара ще ги накаже....
ПО-лошо не може да стане по тая позиция..та и аз ще си стискам моите10К...( само да минат 2-те за продажба...)
пп Днес тази статия за ПФ и спекулантите ужасно ми хареса....
ПФ следвали спекулантчетата..
В този смисъл, ние спекулантчетата обръщаме гръб на ЕУБГ и артията се спихва ....
хи-хи - ние сме били СИЛА бе, хора....
Това увеличение дано не засмуче свеж кеш точно, като тръгнахме нагоре и да прецака скромния ни борсов растеж. Незнам кой ще се навие, но все пак - Не е препоръка.
че как иначе, 4 мил акции от приватизацията ще се сетят да си запазят инвестицията
Ако акцията струва много над лев, ще засмуче умни пари, а те са прекалено много, че еубг да направи дефицит на пазара.
Това увеличение дано не засмуче свеж кеш точно, като тръгнахме нагоре и да прецака скромния ни борсов растеж. Незнам кой ще се навие, но все пак - Не е препоръка.
Да, като вторичен ефект наистина ще се изчистят едни вътрешни междуфирмени задължения, които изглеждат дълг ако се гледа на по-ниско ниво, а на ниво холдинг са по-скоро движение на парични потоци между дружествата. Например облигациите на Автото. Тези упражнения сигурно са досадни, сами по себе си, а как изглеждат отвън е друга тема.
това което ОК твърди не се връзва защото
*С оглед посочените причини занапред всички оперативни компании в автомобилното направление ще се консолидират от Авто Юнион АД, който ще бъде директна собственост на Еврохолд България.*
както и да е аз си оставам с 10к тука.
абе в крайна сметка може би това им е бил най лесния начин Старком да вкара пари без да ги отпуска като кредити или други и да увеличава задълженията.
Да, като вторичен ефект наистина ще се изчистят едни вътрешни междуфирмени задължения, които изглеждат дълг ако се гледа на по-ниско ниво, а на ниво холдинг са по-скоро движение на парични потоци между дружествата. Например облигациите на Автото. Тези упражнения сигурно са досадни, сами по себе си, а как изглеждат отвън е друга тема.
За Старком да, ама за нас дребните си е прецакване. Добре, че беше историята покрай ландсбаката, та докарах прилична средна и ги разкарах около 91 ст средна с близо 20% печалба. Останаха ми някакви мижави бройки дето и тях ще ги разкарам. Не ми допада дружество, дето ползва акционерите си като касичка. Да си правят врътките там, ама без мене. Баси тъпата акция, ако не бяха обявили това увеличение, вече щеше да е на лев и двайсе (поне)
абе в крайна сметка може би това им е бил най лесния начин Старком да вкара пари без да ги отпуска като кредити или други и да увеличава задълженията.
Старком не е прецакан - ще си увеличи дела доста ефтино. Интересното ще е след увеличението. В момента топ да гръмне на БФБ няма как да отмести цената над 90стинки. Като мине увеличението - тогава при едни добри резултати ще гони останалите позиции на БФБ
успех
За Старком да, ама за нас дребните си е прецакване. Добре, че беше историята покрай ландсбаката, та докарах прилична средна и ги разкарах около 91 ст средна с близо 20% печалба. Останаха ми някакви мижави бройки дето и тях ще ги разкарам. Не ми допада дружество, дето ползва акционерите си като касичка. Да си правят врътките там, ама без мене. Баси тъпата акция, ако не бяха обявили това увеличение, вече щеше да е на лев и двайсе (поне)
След всички тези гимнастики успяват да излязат на печалба.
Ти кой отчет гледаш и на кой е тази печалба
В продължение на процеса на структуриране на Еврохолд България с три подхолднига – автомобилен, застрахователен и лизингов, компанията извърши промени в структурата на автомобилния си бизнес. По досегашната структура, наследена от покупката на мулти-брандовия автомобилен дилър Авто Юнион през 2009 г, автомобилната група на Еврохолд България имаше първи подхолдинг Авто Юнион Груп, който чрез две външни дружества притежаваше втори подхолдинг Авто Юнион. Така структурирано автомобилното направление създаваше известни затруднения и тромавост при изготвянето на консолидирани финансови отчети минавайки през 4 нива на консолидация. Оперативните автомобилни компании бяха разделени, като по-голямата част от тях дъщерни на холдинга Авто Юнион, а останалите на Авто Юнион Груп. Това създаваше затруднения в дейността на автомобилното направление най – вече по отношение на по - ефективното управление на паричните потоци, оптимизиране структурата на привлечените средства на автомобилните компании, оптимизиране разходите за администрация, управление, външни услуги и други. Също така в случай на разпределяне на дивидент от оперативните компании дъщерни на холдинга Авто Юнион до Еврохолд България пътят минаваше през 5 нива, което многократно удължаваше периода.
С оглед посочените причини занапред всички оперативни компании в автомобилното направление ще се консолидират от Авто Юнион АД, който ще бъде директна собственост на Еврохолд България. Като носител на паричните потоци, Авто Юнион АД ще поеме в качеството си на солидарен длъжник наравно с досегашният емитент и плащанията по облигационната емисия емитирана от Авто Юнион Груп в изпълнение на решенията на общото събрание на облигационерите, гласувани на 29 Дек 2010 г. След извършеното преструктуриране на автомобилния подхолдинг в края на 2010 година Еврохолд продаде участието си в Авто Юнион Груп на лице извън неговата група. Независимо от това, Еврохолд продължава да гарантира ефективно изплащането на задълженията на Авто Юнион Груп по облигационния заем с падеж 2014 година чрез своя оперативен автомобилен подхолдинг Авто Юнион АД. Авто Юнион встъпва във всички задължения по облигационния заем като солидарен длъжник заедно с Авто Юнион Груп за което се подписва и договор с банката – довереник. Плащанията по 3 емисията могат да бъдат реално извършвани от Авто Юнион АД. В изпълнение на решение на Еврохолд всички задължения по облигационния заем ще бъдат допълнително гарантирани и със застрахователна полица, издадена от ЗД Евроинс.
Избраният модел за структурна оптимизация чрез няколко вътрешно – групови
транзакции и продажба се оказа най – ефективния вариант за структуриране на
автомобилното направление и същевременно не пораждащ допълнителни негативни данъчни, правни и счетоводни ефекти. Алтернативният вариант, който беше сливане на двата подхолдинга и двете външни компании след консултации с данъчните и правни консултанти се оказа че ще породи рискове от различен данъчни и счетоводен характер.
Коментар