IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Еврохолд България АД (4EH / EUBG) - архив 1 до 08.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнение
    Стига се излага, на всички отдавна им е ясно що за птица си.Седнал да ми обяснява какви големи заплати вземали в банките. Смях.

    П.С Няма ли да садите бостана вече, та си губиш времето във форума.
    лузър, ти от два дълги коментара по темата, точно на тез безмислени два реда ли се спря?

    явно това те вълнува и за това имаш "аргументи", та по тази причина се спря точно на тях.

    за фалиралите нещастници спасение няма. а този, който дръзни да им го напомни бива анатемосан

    Коментар


    • Първоначално изпратено от споменЪ Разгледай мнение
      както виждаш, умишлено не посочих, че лично аз съм от онези 10%, а ако мислиш, че не е така, поинтересувай се какви заплати получаваме в централите на банките, експертите по одобрение на кредити.........
      Стига се излага, на всички отдавна им е ясно що за птица си.Седнал да ми обяснява какви големи заплати вземали в банките. Смях.

      П.С Няма ли да садите бостана вече, та си губиш времето във форума.
      Не-заслужил инвеститор

      Коментар


      • Първоначално изпратено от споменЪ Разгледай мнение
        проди, ако имаш да казваш нещо конкретно и да ме оборваш, заповядай, ако мислиш, пак на лична основа и да ми пришиваш думи и мисли, които не съм изрекъл, по-добре не коментирай. няма смисъл да си губим времето.
        Първоначално изпратено от prodigal Разгледай мнение
        Спомен, не ми се чете по половин страница обяснения как не си мухльо, и взимаш прилична по твоите представи заплата, и е хубаво другите да взимат по-малко, и си постигнал българската мечта, и другите са смотани, и т.н., та ще те мушна в ингнор листа и мир и любов

        Със здраве.
        не ме изненада с нищо ново - при липса на аргументи, започна с празните приказки и личните нападки. като четен вестник си за мен - типичната комплексирана теснолинейка. къде прочете, че за мен другите са смотани и е хубаво да вземат по-малко от мен, не стана ясно.

        за раните ти покрай еврохолда не съм ти виновен аз, та продължавай да ги ближеш и да си самовнушаваш, как другите ти завиждат за "инвестицията"

        Коментар


        • Спомен, не ми се чете по половин страница обяснения как не си мухльо, и взимаш прилична по твоите представи заплата, и е хубаво другите да взимат по-малко, и си постигнал българската мечта, и другите са смотани, и т.н., та ще те мушна в ингнор листа и мир и любов

          Със здраве.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от prodigal Разгледай мнение
            Намерил си го значи, ами иначе коментираш до момента на база..


            Спомен, твоето виждане че всичкото фирми ще фалирГат и само един кредитен инспектор ще оцелее в кризата е от няколко години, ама някак си, не се сбъдна

            Не мисля че собствениците на квартални магазини са били или ще бъдат двигателите на ръста на лизинга или пък формират средната класа.

            2/3 от клиентите са корпоративни и в тази връзка подобряването на бизнес средата и печалбите на фирмите влияе пряко върху решенията им, и по-скоро възможностите, да си подновяват автомобилния парк. Що касае индивидуални клиенти, независимо на какво викаме средна класа, става дума за доход позволяваш изплащането на нова кола без това да променя стандарта на живот, а дали говорим за служител на HP или за собственик на цветарница е все тази.

            Аз смятам че тепърва ще има повече хора с възможности в България и региона, а теб тази идея те дразни, по някакви си твои причини, ми хубаво.
            продигал, чудно ми е, защо лузърите във форума, винаги обръщате коментарите на лична основа? ей това не мога да го разбера. кое те кара да мислиш, че щом съм изказал мението от предния коментар, това говори за мен, че ме дразни факта, че щяло да има повече хора с възможности и доходи? както виждаш, умишлено не посочих, че лично аз съм от онези 10%, а ако мислиш, че не е така, поинтересувай се какви заплати получаваме в централите на банките, експертите по одобрение на кредити. какво ме въвличаш в пошлите си битовизми и лични нападки.

            първо, я дай един мой коментар, в който да твърдя, че всичко ще фалирга. явно паметта ти е доста слаба, понеже точно за любимият ти холдинг, на въпрос на съфоромец за мнението ми за холдинга, преди година - две, отговорих, че ще му е трудно, но не вярвам да фалира.

            хванал се за първото, което прочел "собствениците на квартални магазини" и развива постната си теза върху това. аз му говоря за малките и средни предприятия като цяло и давам примери с 4-5 вида дейности, ония се прави да остроумен. какво очакваш, да ти изреда цялата отраслова гама ли?
            аз ти казвам къде лизинга ще има отлив на клиенти - от малкия и среден бизнес, който попада под силната конкуренция на МОЛове и хипермаркети и не ти говоря само за тях като собственици, т.е. като физически лица. тези субекти не са ли корпоративни клиенти, които според теб формират 2/3 от пазара? случайно да си чувал за разликата от мащаба и казано по друг начин, ако на един хипермаркет за нормалната търговска дейност са му нужни 5 буса, на еквивалентните малки магазини и складове биха им били нужни поне 10. кой губи от това умнико проди? в предния си коментар се опитах да ти кажа, че за лзинга е по-добре да има 5 малки магазина или склада, вместо един хипермаркет, понеже губи 5 корпоративни клиента и поне 7-8 физически лица, а при новата ситуация има един голям корпоративен клиент и нито едно физическо лице, защото със заплата от 400-600 лева, а на управител 1000-1500 лева, лизинг трудно се изплаща.

            защо не кажеш от къде ще дойде ръстът на хората с доходи, позволяващи им да си закупят нова кола на лизинг? от хора на заплата трудно ще стане. а ако очакваш бум в сегмента малки и средни предприятия, жестоко се лъжеш. бум може да има в големи, експортно ориентирани фирми, които плащат заплати от порядъка на 500-800-1000 лева, а големите печалби остават за шепа хора. ако разчиташ на шепа хора, да вдигнат продажбите на лизинга, жестоко се заблуждаваш.
            за да има "огромен потенциал" сектора, трябва да има значително повишаване на заплатите на национално ниво. средната заплата трябва поне да скочи двойно, за да се надяваш работници да си купуват нови коли и то от ниския сегмент.

            нещо друго, ако говориш за огромент потенциал след 10 години, вече може да го приема, друг е въпроса, дали на някой настоящ акционер на холдинга, му дреме толкова за перспективите след 10 години

            проди, ако имаш да казваш нещо, конкретно и да ме оборваш, заповядай, ако мислиш, пак на лична основа и да ми пришиваш думи и мисли, които не съм изрекъл, по-добре не коментирай. няма смисъл да си губим времето.

            Коментар


            • Като гледам, обсъждате "международното положение". Това е форум за Акцията Еврохолд и цената и. Факти:
              1. Еврохолд е дружество на повече от 10 години. През това време е купувало и продавало различни бизнеси, в повечето случаи с добра печалба /ако пред лизинга или друг бизнес перспективите са толкова лоши, могат да го продадат и да инвестират в нещо друго/.
              2. Акцията е с голям ИСТИНСКИ фрий-флоут, поне 25% и една от най-ликвидните на борсата. Всеки ден се продават няколко хиляди акции и се КУПУВАТ /колко странно, а?/. Който иска, винаги може да излезе от тази инвестиция.
              3. Акцията е била на много високи нива спекулативно, не заради мажоритаря. Той не се намеси и не продаваше; както и на много ниски нива, той пак не се намеси, а и функцията му не е социална. Много искаха да има обратно изкупуване. Защо не го молеха на високите нива да продава и да сваля цената. И все пак при големия срив около 60 ст., и големи обеми/изключителна ситуация/, мажоритаря спря спада.
              4. Акцията е на ниско ниво, но предстои увеличение на капитала, засега данните са, че ще е успешно и ще влязат 40-60 милиона. Някаква част ще отидат за подкрепа на сегашния бизнес, друга за развитие на нов. Но и двете ще доведат само до едно - по-стабилни бизнеси в краткосрочен и средносрочен план, от 6 месеца до 2 години. Извода е, че цената на акцията в този период ще върви нагоре. Понеже повечето анализи показват, че е подценена, ръста и може да бъде [B]поне[/B] от 20 до 100% при запазена ликвидност и ако остане само на БФБ.
              5. Доколкото това е дружество, което като структура на капитала с големия си фрий-флоут и чужди акционери е най-близко до модела на големи западни компании, е логично мажоритаря да потърси излизане на други борси, което разширява потенциала за растеж на цената. Това е логичния и единствен начин, по който мажоритаря би продал част от акциите си и спечелил не малко пари. Значително повече, отколкото, ако се опита да присвоява от привлечените средства, /повечето от тях са си пак негови/.

              Въпросът е: кога да се влезе в тази инвестиция и кога да се излезе. Отговорът/conservative/ е : доколкото нещата се случват в момента, рейтинга е само един - BUY. Хоризонт на инвестицията - 12-18 месеца, минимална доходност - над 50% .

              От мен толкова, много здраве на всички, които обсъждат на принципа "да живее международното положение".

              Коментар


              • Първоначално изпратено от prodigal Разгледай мнение
                Добре добре и Алианц лъжат, даже двойно, по твоята логика....

                В Румъния тепърва прохожда лизинга, което е добре, че да не го мислиш поне него.

                Иначе се държиш се като класически хейтър, не си чел ама имаш мнение, няма смисъл..

                Приятен уикенд.
                Всички лъжат. Просрочените кредити навсякъде няма как да са под 12% в момента. Бих заложил дори на 18%. А те ми изкарват 1,98% още малко и ще се опитат да убедят инвесторите си в съществуването на дядо коледа. Ама който иска да вярва.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                  Е то в проспекта няма нищо интересно, освен това че евролийз ауто има ангажимент да подържа съотношение дълг/ск от минимум 7,5. Което до голяма степен обяснява защо правят и подобни отчети с печалба , а и това увеличение. Ако всъщност резултатите му са по-близко до средното за сектора отколкото признават.

                  Като гледам при непълно изпълнение предвиждат 10 милиона в застраховане и 5 милиона в лизинг. Което напълно съвпада и с моето усещана на база къде са им скелетите в гардероба
                  Добре добре и Алианц лъжат, даже двойно, по твоята логика....

                  В Румъния тепърва прохожда лизинга, което е добре, че да не го мислиш поне него.

                  Иначе се държиш като класически хейтър, не си чел ама имаш негативно мнение, няма смисъл..

                  Приятен уикенд.
                  Last edited by prodigal; 26.03.2011, 12:27.

                  Коментар


                  • Е то в проспекта няма нищо интересно, освен това че евролийз ауто има ангажимент да подържа съотношение дълг/ск от минимум 7,5. Което до голяма степен обяснява защо правят и подобни отчети с печалба , а и това увеличение. Ако всъщност резултатите му са по-близко до средното за сектора отколкото признават.

                    Като гледам при непълно изпълнение предвиждат 10 милиона в застраховане и 5 милиона в лизинг. Което напълно съвпада и с моето усещана на база къде са им скелетите в гардероба

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                      И какво е написано в проспекта, защото аз проспект не съм виждал. Нито на сайта на борсата го намирам нито на страницата на дружеството.

                      P.S. намерих го и там пише че една значима част ще отиде в лизинга
                      Намерил си го значи, ами иначе коментираш до момента на база..


                      Спомен, твоето виждане че всичкото фирми ще фалирГат и само един кредитен инспектор ще оцелее в кризата е от няколко години, ама някак си, не се сбъдна

                      Не мисля че собствениците на квартални магазини са били или ще бъдат двигателите на ръста на лизинга или пък формират средната класа.

                      2/3 от клиентите са корпоративни и в тази връзка подобряването на бизнес средата и печалбите на фирмите влияе пряко върху решенията им, и по-скоро възможностите, да си подновяват автомобилния парк. Що касае индивидуални клиенти, независимо на какво викаме средна класа, става дума за доход позволяваш изплащането на нова кола без това да променя стандарта на живот, а дали говорим за служител на HP или за собственик на цветарница е все тази.

                      Аз смятам че тепърва ще има повече хора с възможности в България и региона, а теб тази идея те дразни, по някакви си твои причини, ми хубаво.

                      Коментар


                      • Еврохолд България АД (4EH / EUBG) - архив 1 до 08.09.11

                        И какво е написано в проспекта, защото аз проспект не съм виждал. Нито на сайта на борсата го намирам нито на страницата на дружеството.

                        А за лизинга аз гледам обобщената статистика на БНБ. http://www.bnb.bg/Statistics/StOther...nies/index.htm

                        И като знамч че регулациите на лизинговите дружества са много по-слаби от тези на банките и ми стива ясно че в отчетите на отделни дружества те могат да си прикриват истниското положение колкото си искат. И ако дадено дружество се различава много от средното, го приписвам по-скоро на счетоводно изрисуване, отколкото на гениалността на управляващите го.

                        P.S. намерих го и там пише че една значима част ще отиде в лизинга
                        Last edited by ravnovesie; 26.03.2011, 11:43.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от prodigal Разгледай мнение
                          Иначе, като цяло, лизинга в България и Румъния (и в частност автомобилния) има огромен потенциал!
                          като цяло, лизингът (и в частност автомобилния) има огромен потенциал там където има сериозна средна класа, със стабилни и високи доходи. за Румъния не знам, но в България такова нещо няма, няма и да има скоро.
                          огромен потенциал не се формира с 10% високоплатени мениджъри и специалисти и 90% работници, получаващи по 400-600 лева на месец.

                          голяма част от хората, които бяха клиенти на лизинговите дружества са безвъзвратно загубени. имам поглед върху малкия и среден бизнес в цялата страна и знам, че хората, които до преди 2-3 години правеха пачки, сега берат душа. и това не е заради икономическата криза, а основно се дължи на множеството МОЛ-ове и хипермаркети, които изникнаха във всички големи градове на страната. имате ли идея, с колко са паднали приходите на кварталните магазини за хранителни стоки, на магазините за дрехи, парфюми, техника, мебели, складовете за строителни материали, цветя и т.н. собствениците на подобни фирми и техните семейства до преди 2-3 години изкарваха много пари, а сега едвам преживяват и изобщо не им е до лизинги.
                          40-50% от пазара е засмукан от МОЛ-ве и хипермаркети, дори да отмине кризата и общия обем на покупките да се възстанови, пазара за доскорошните паралии вече е наполовина изсмукан. като разликата е там, че парите от МОЛ овете и хипермаркетите изтичат в чужбина, в чужбина ще купуват автомобили на лизинг с нашите пари, а тук ще фалират 10 малки магазина, срещу което ще имаме 1 заплата от 1000-1500 лева на управителя на хипермаркета и 50 заплати от по 400-500 лева на бачкаторите в него. те ли ще ти вземат лизингите проди? и подчертавам - това е масата, а масата определя огромния потенциал, не онези 10% с месечни доходи над 2000-3000 лева.

                          Коментар


                          • Prodigal, същият този Евролийз няма пари да плаща колите, продадени от фирмите в холдинга.До там са я докарали от некадърен мениджмънт и непрофесионализъм.
                            Освен това от тези 10 автомобилни марки, реално се продават колите на 5, а на тези пет пазарният им дял не е върхът

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                              А ти къде мислиш че ще отидат парите.
                              Равновесие, няма нужда да се досещаш къде ще отидат парите, тъй като е написано в проспекта. Както ти каза Ники, инфо има за който му трябва..

                              Например, в „Екстри” можеш четеш отчетите на част от конкуренцията. Там ще видиш че почти всички дружества (май без едно) са на печалба за 2010, като от мащабите на Евролийз е Алианц:

                              Алианц лизинг - активи 2010г. 128 мил (2009г. 170 мил)
                              Печалба 2.2 мил

                              Евролийз Ауто - активи 2010г. 145 мил (2009г. 167 мил)
                              Печалба 1.1 мил.

                              Вижда се, че са били достатъчно консервативни. Да оставим настрана, че държат огромен дял от рента кара в България и дилъри и сервизи на 10 марки, плюс свързани фирми за продажба на коли втора ръка, та даже и такси. Това трябва да помага за реализацията на върнати автомобили, как мислиш.

                              Иначе, като цяло, лизинга в България и Румъния (и в частност автомобилния) има огромен потенциал! Това че някои фирми специализирани в лизинг на строителна техника или стоки за бита за рискови клиенти са имали кофти 2010 е напълно разбираемо, мисля . И те ще се оправят, не го мисли сектора.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнение
                                Защо реши, че ти дължат отчет на "БГ АУТОЛИЙЗ ГРУП", дружество, което не е публично и освен това и не е под българска юрисдикция.
                                А ти къде мислиш че ще отидат парите.

                                Коментар

                                Working...
                                X