IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Еврохолд България АД (4EH / EUBG) - архив 1 до 08.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Е пак сме добре на годишна база 20 % спад ...нооооо догодина 10 % ръст ...ку стане ...туй ! Чудничко

    Не е препоръка за покупко продажба на акции ..особенно за берти ..тои ги има в изобилие ..повеке не му требат

    Коментар


    • Тук гледам някои другари на проповеди са го обърнали.
      Алелуя
      Colline! Теб гледам.
      Не-заслужил инвеститор

      Коментар


      • Хехе colline, чак толкова не искаме, все пак е само един Еврохолд, а не Източноиндийската компания, примерно.

        Ако махнем лустрото в интервюто, пича е прав. Едва ли има друга държава в ЕС където да няма никаква политика по този въпрос. Вероятно не защото управляващите не намират за нужно и полезно, а по изтъкнатите от теб причини.

        Bertram, е изяснил нормалната логика защо е нужно. Поредната непопулярна мярка, която все някога трябва да се въведе, независимо кои са дилърите на нови коли.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение
          То хубаво, но при средна заплата под 500 лева за страната как да стане номера с новите автомобили? Най-еФтината дачия почва от 13000 лева... И хората имат възможност да си купят кола до 2 - 3 хилки...
          факи много хубаво дупе имаш

          Коментар


          • утре да си продам акциите от еврохолд..пак ще съм на същото мнение.

            1. Има си ДДС, което е процент от стойността при закупуването на автомобила - по-скъп автомобил повече данък.

            2. Трошките замърсяват в пъти повече от новите коли. Масово трошките са с тръба вместо катализатор и това води до още по-големи емисии на вредни газове. Ако такава кола я видят на запад...собственика отнася солееена глоба, че не си е сменил катализатора, а е минал метър с 45 кинта тръба.

            3. Трошките са доста по-опасни защото масово нямат ABS, ESP и тн. Масово са с еърбеци, които или липсват или са само за шофьора. Макари и амортизирани и с износени части те си остават доста мощни и още по-опасни.

            4. При вноса на трошки държавата губи, защото всичко се плаща на някакви мнимални и измислени цени.

            4.1 Обслужването на трошките е изцяло в сивия сектор и в държавата не влиза нито стотинка ДДС. Докато новите коли поне 3 години се обслужват гаранционно, а в официалните сервизи всичко е с документ.

            5. Не мисля, че трошките трябва да се забранят, но не виждам причина да се поощрява карането им.

            поздрави
            Last edited by bertram; 08.12.2010, 19:36.
            това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
              Асен е прав за липсата на какъвто и да е стимул за покупка на нови коли. Данъкът на колата ми е 500 кинта , че и отгоре, а 14-15 годишни 'гробници' са с данък в пъти по-нисък.

              ама в България сме така " тоя си е купил нова кола - значи има пари - бълха го ухапала да плати повече " а после се чудим.

              а ти какво очакваш - бай ставри от долно нанагорнище, чиято кола струва примерно 1000 лв, да плаща повече от теб ли ?

              вие покрай акциите си в този холдинг какво ли не поискахте - гражданска на 300 евро, сега пък искате едва ли не данък "трошка" да мине реалната стойност на автомобила, скоро сигурно ще искате закон да регулира покупката на автомобили в страната само от еубг ( както каза лоу по-долу )

              и в българия както се видя не е "така" - не се прие данък "лукс" , а данък "колиба" .

              освен това ние сме страната, в която скъпи коли се регистрират като "баничарки", а скъпи имения се водят офиси.

              и първите незаконни строежи, които бяха съборени - бяха рибарските бараки.

              и родните "бизнесмени" харчат за какво ли не, а служителите им си чакат мизерните заплати с месеци. не се инвестира в повишаване на квалификация и производителност - наскоро имаше едно добро интервю с огнян донев в стандарт.

              ние сме държава, в която се заделят 100 млн лв за подслушване, а за фонд "ин-витро" - 10 млн. и това на фона на 200 000 двойки ( по спомен ) с репродуктивни проблеми. и то в условията на демографска криза, за която никой не се замисля сериозно. и т.н...

              но какво да се прави - манталитет. когато ( ако ) той се промени, стандартът на живот ще се повиши. тогава и еврохолд ще продава повече нови коли...

              Коментар


              • ...Специално за автомобилния бизнес са нужни спешни мерки за ограничаване вноса на употребявани автомобили, ясен регламент за годишните технически прегледи и повече придобивки при покупка на нов автомобил – въпрос не само на комфорт и грижа за околната среда, но и на по-малко загинали хора по пътищата.
                То хубаво, но при средна заплата под 500 лева за страната как да стане номера с новите автомобили? Най-еФтината дачия почва от 13000 лева... И хората имат възможност да си купят кола до 2 - 3 хилки...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
                  ...... а после се чудим.
                  И кашляме........
                  Не-заслужил инвеститор

                  Коментар


                  • Асен е прав за липсата на какъвто и да е стимул за покупка на нови коли. Данъкът на колата ми е 500 кинта , че и отгоре, а 14-15 годишни 'гробници' са с данък в пъти по-нисък.

                    ама в България сме така " тоя си е купил нова кола - значи има пари - бълха го ухапала да плати повече " а после се чудим.
                    това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

                    Коментар


                    • Абсолютно прав си е човека трябва най-накрая да се сложи край на това безобразие хората и фирмите да си купуват коли от други продавачи освен Еврохолд.

                      Коментар


                      • Асен Асенов: Автомобилният бизнес се нуждае от спешни мерки (B2B Magazine, ноември 2010)

                        Трябва да се ограничи вноса на употребявани автомобили, да се въведе ясен регламент за годишните технически прегледи и да се осигурят повече придобивки при покупка на нов автомобил, смята изпълнителният директор на „Авто Юнион Груп”.


                        Асен Асенов е изпълнителен директор на „Авто Юнион Груп”. Има 12 годишен опит в областта на финансите. Понастоящем ръководи лизинговия и автомобилен бизнес на „Еврохолд България” и е член на Управителния съвет. Асен Асенов притежава бакалавърска степен по „Международни икономически отношения”, магистърска степен по „Счетоводство и контрол” и „Международни счетоводни стандарти и международен бизнес”.


                        "Еврохолд" остава само с основната си дейност – застраховане, лизинг, продажба на автомобили. Защо? Целта е да се фокусираме върху развитието на тези основни бизнеси. Моделът на Еврохолд бе изграждан последователно през последните десет години като особено агресивно през последните пет – създаването и развитието на Евролийз Ауто, регионалната експанзия на Евроинс, придобиването и обособяването на Авто Юнион Груп в сегашната му форма. Накратко, време е да обърнем повече внимание на това, което имаме и да акцентираме върху неговото развитие и органичен растеж. Продажбата на производственото направление бе залегнала в дългосрочната стратегия на Еврохолд и през тази година беше реализирана.

                        "Авто Юнион Груп" продължава да е най-големият търговец на нови автомобили у нас, какъв е в момента пазарният ви дял? Авто Юнион Груп поддържа стабилен дял от 13% на пазара на нови автомобили в България за първите девет месеца на 2010 година, изпреварвайки с 2 процента втория по обем играч на пазара. Това, което трябва да се отбележи е, че за същия период на 2009 година Авто Юнион Груп е имал пазарен дял от 10.8%, което означава, че сме успели въпреки кризата да увеличим дела си с 20%.


                        Продължава ли сривът в продажбите на нови автомобили или има промяна в тренда?
                        Продажбите на годишна база продължават да са по-слаби от тези през 2009 година, като изоставането до момента е с 35%. Все пак поводи за оптимизъм има и те се дължат на факта, че в началото на 2010 година изоставането беше около 50%, т.е. може да се каже, че вече се забелязва тенденция за намаляване на негативния тренд и може да се очаква годината да приключи с около 20% изоставане спрямо предходната. Ние очакваме пазарът да започне да се възстановява в началото на 2011 година, като дори се надяваме да отбележи ръст с около 10% спрямо 2010 година.


                        След като през миналата година продажбите на камиони намаляха близо четири пъти, сега изглежда, че спадът се пренесе към леките коли?
                        Не, не може да се говори за спад в същата степен. Както вече споменах, ние говорим за спад с малко над 1/3, а не в пъти. Камионите бяха засегнати по-силно най-вече заради драстично намалелите обеми в строителния и транспортния бизнес, докато при автомобилите това влияние не е толкова силно изразено.


                        Как се отразява на резултатите предлагането на съвместни продукти на Авто Юнион с останалите направления в "Еврохолд България" – застраховане и лизинг?
                        Изключително успешно. Мога спокойно да заявява, че съвместната ни работа осезаемо помага за увеличаване на продажбите. Продуктите “Мазда кеш лизинг”, „Фиат лизинг” и „Каско 4х4” са много добре приети от клиентите и ни дадоха голямо предимство пред конкуренцията.


                        Това ли е изходът от трудната ситуация за дилърите на нови коли в България - да развиват и друг, съпътстващ автомобилите бизнес?
                        Не е задължително, но определено помага. Това се отнася не само за ситуацията в момента, а и при пазар с нарастващи продажби. Критични са контролът и вземането на решение за всяка една от съставните части – продажбата на автомобила, лизнговането и застраховането. Общото им предлагане дава сигурност за клиента, гъвкавост и по-добри условия спрямо конкуренцията.


                        Към кого насочвате новите си предложения фирми или частни лица?
                        Ние сме най-големият мултибранд дилър на нови автомобили в България, като предлагаме 11 марки автомобили и 3 марки мотопеди, допълнително имаме и 2 компании за оперативен лизинг и автомобили под наем. Портфолиото ни от продукти е много широко и обхваща автомобили от най-ниския до най-високия ценови сегмент, предлагаме както леки, така и лекотоварни и пътнически модификации на автомобили. Това ни позволява да имаме адекватни предложения както към индивидуалните клиенти, така и към големи, средни и малки фирми.


                        Как се справяте с най-важния въпрос за всеки бизнес - осигуряването на така необходимия свеж финансов ресурс?
                        Авто Юнион Груп е обезпечен с небходимото оборотно финансиране за гарантиране на доставките от основните партнъори, дори някои лимити бяха намалени с оглед на ниските обеми през последната година. Засега нямаме нужда от инвестиционни кредити – изчакваме по-добри времена за тези проекти.


                        Как оценявате като цяло състоянието на икономиката ни и какви са вашите прогнози?
                        Въпреки положителните сигнали за нарастващ износ и положително търговско салдо, мисля, че все още е рано за оптимизъм. Намалелите чуждестранни инвестиции, забавеното разплащане на държавата с частния сектор и липсата на стимули за правене на бизнес не предизвикват положителни очаквания. Специално за автомобилния бизнес са нужни спешни мерки за ограничаване вноса на употребявани автомобили, ясен регламент за годишните технически прегледи и повече придобивки при покупка на нов автомобил – въпрос не само на комфорт и грижа за околната среда, но и на по-малко загинали хора по пътищата.
                        МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от SEBULBA Разгледай мнение
                          Всъщност, на 40 ст. в момента няма абсолютно никакви оферти "купува" Ако се погледнат всички оферти "купува", те са 41 на брой, най-ниска 0,456, средна претеглена 0,667, обем 82997 бр. Срещу това имаме предлагане за 63117 бр., на средна претеглена цена 1,242 лв
                          Нещата все пак отиват към левче, Факи, а?
                          Toi fakcho до единият лев ще остане слепец и после като стане факт цената ..ще се затрие нейде из другите никове

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение
                            Търсене има на 40 стинки.
                            Всъщност, на 40 ст. в момента няма абсолютно никакви оферти "купува" Ако се погледнат всички оферти "купува", те са 41 на брой, най-ниска 0,456, средна претеглена 0,667, обем 82997 бр. Срещу това имаме предлагане за 63117 бр., на средна претеглена цена 1,242 лв
                            Нещата все пак отиват към левче, Факи, а?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от COBOSCHETO Разгледай мнение
                              Това е "търсене" но в твоите розови сънища Инак наяве се събуждаш ...и оооо какво да видиш Действителността е друга
                              Кат' гледам, действителността е сурова, май сън не те лови?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение
                                Търсене има на 40 стинки.
                                Това е "търсене" но в твоите розови сънища Инак наяве се събуждаш ...и оооо какво да видиш Действителността е друга

                                Коментар

                                Working...
                                X