Първоначално изпратено от 4i40
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT)
Collapse
X
-
Лек финансов анализ.
Според оповестения днес не консолидиран баланс за деветмесечието Холдинг Пътища Ад не увеличава загубата си а остава същата в размер на 6 милиона.
Не забравяйте, че от Холдинг Пътища Ад оповестиха, че към този баланс са предплатени заемите на Холдинга както за месец октомври така и частично за месец ноември. Което значи, че разходите за лихви към годишния баланс ще се увеличат само с 1 милион към следващото тримесечие.
Друга важна информация е, че на 26.10.2011 се обяви:
Последното плащане към Сдружение „Тракия IV", изпълнител на Лот 4 на автомагистрала „Тракия" в участъка Ямбол - Карнобат, е одобрено на 6 октомври и е в размер на 26.15 млн. лева с ДДС, на база предоставен Сертификат № 6, показва справката от Агенция „Пътна инфраструктура".
Плащането от 26 милиона което се разпределя между участниците в сдружението ще се отрази към годишния консолидиран баланси на Холдинга.
Също така не трябва да се знае, че Холдинг Пътища е водещ патньор по договора за лот 4 на Тракия и въпреки, че не е пряк строител той е страна по договора и като водещ партньор дела му спрямо оповестените участници е минимум 15%.
Нека никой не ви баламосва, че Холдинга не е страна по договора. Ако Холдинг пътища Ад не беше страна по договора нямаше да го вписват и нямаше да го обявяват, че е водещ партньор.
Извода е, че към годишния баланс на Холдинг Пътища и дъщерните му ще се добавят 26 милиона чисти пари за свършена работа които не са включени към този.
Очаквам неконсолидираната загубата на Холдинга към годишния баланс да падне на 3 милиона което е вече нещо напълно смешно за дружество от такава големина.
С две думи днес имаме само положителни новиниLast edited by mibova; 23.11.2011, 18:39.Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Мажоритаря Разгледай мнениеMsimov....
Ама ти сериозно ли ги говориш тия неща... Балъците свършиха пич... Те фалираха... Останалите играчи вече са достатъчно изпечени за да не се връзват на такива манипулации, като твоите, още по-малко да купуват хартия на ХДПАТ...
Смяяяяяяяххххх..... Като те чета се забавлявам невероятно много... Единствения пич, който ме забавлява повече е softohold и неговата любима, но отдавна източена Българска Роза - Пловдив...
Хора спрете се... Ако не си от управлението на ХДПАТ направо те съжалявам пич...Имаш ли някакво доказателство или само си пишеш, че да се намираш на приказка.
Пълно е с такива като теб в форума само бля бля бля.Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Коментар
-
Msimov....
Ама ти сериозно ли ги говориш тия неща... Балъците свършиха пич... Те фалираха... Останалите играчи вече са достатъчно изпечени за да не се връзват на такива манипулации, като твоите, още по-малко да купуват хартия на ХДПАТ...
Смяяяяяяяххххх..... Като те чета се забавлявам невероятно много... Единствения пич, който ме забавлява повече е softohold и неговата любима, но отдавна източена Българска Роза - Пловдив...
Хора спрете се... Ако не си от управлението на ХДПАТ направо те съжалявам пич...Мнението не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа.
Коментар
-
Ако аз не знам кой.
Първоначално изпратено от UNSS Разгледай мнениемсимов как ще коментираш неучастието в увеличението на капитала и загубата на контрола в трите дружества на Пътища и магистрали АД от миналата година
Също така е вярно, че има загуба на собственост от страна на Холдинга изразяваща се в намалени дялове в трите дружества но при много не изяснени обстоятелства до колко е загуба ако реши Холдинга да си върне дяловете отново.
Аз напълно оправдавам намаляването на дяловете в трите дружества.Както знаете държавата не се разплащаше по това време и е напълно възможно дружествата да са имали нужда от ликвидни пари за да си вършат работата спокойно. Подчертавам, че дружествата излезнаха на печалба за 2010-та което значи, че са имали нужда от оборотни пари а не, че са били зле та някой да ги кредитира.
Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Коментар
-
Виждате ли колко е голямо не доверието на хората!
Първоначално изпратено от Kiro Разгледай мнениеЖП холдинг на Божков иска несъстоятелност на три свои фирми
Нали Божков отрича, че има нещо общо със собствениците поне така каза по отношение на Мостстрой Ад а те основните собствениците са едни и същи при Мостстрой Ад и Холдинг Пътища Ад.
И въпреки, че Мостстрой Ад и ЖП Холдингово дружество АД са напълно различни компании нямащи никакви финансови взаимоотношения с Холдинг Пътища Ад пак и от ново се споменават.
И пак и отново хората публикуват все новини свързани с Божков все той е на топа на устата. Все Божков все той и той.
Не доверчив народ ДамМнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kiro Разгледай мнениеМоля те пиши защо до средата на 2012г, а после какви рискове ще има- да не фалира като МОСТ
В момента си чакам от Холдинга да обявят, че въпроса с запорираните сметка е решен а дотогава няма какво повече да го обсъждаме Холдинга.Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнениемсимов, приличаш немалко на пепи.
Нищо лично, ама май и ти ще лапаш патка като него.Я всегда буду твоим поводом напиться.
Коментар
-
Истината е някъде там!
Апокалиптичните писания на Факушка тук не са от вчера. Още миналата година Факушка си ги пишеше тези неща когато позицията беше паднала и до 38ст. Както всички знаете в последствие позицията се качи и на 90ст.
Мисля, че предупредих многократно, че към момента нищо не застрашава акционерите на Холдинга и това много трудно ще се промени до средата на 2012-та.
С две думи варианта на Факушка е възможен но моите оценки показват, че преди това Холдинг Пътища Ад ще се качи отново на повече от 90ст.
Имайте предвид, че не пиша с основния си ник в момента и съм по-стар от Факушка която се появи тук през 2007-ма.Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!
Коментар
Коментар