IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от frei1974 Разгледай мнение
    Отговора на Боса.
    ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА

    А кои са собствениците на Евробилдинг 2000 ООД 18,05% АБВ Инженеринг ООД 37,96%

    А дават ли си сметка, че дори в Уикипедия са написали кой е собственика на АБВ Инженеринг ООД
    Last edited by msimov; 25.04.2012, 16:07.
    Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

    Коментар


    • Отговора на Боса.
      Нове Холдинг”: Заглавия като „Съдят фирми на Васил Божков” са доста далеч от истината
      - A +
      13:38 | 25 април 2012 | Бизнес / Редактор reoprи бpaндийckи / обновено преди 48 минути
      Виж 1 снимка Васил Божков притежава посд 1% от ”Холдинг Пътища”, а неговият ”Нове холдинг” - под 12%
      Сн.: БГНЕС
      Заглавия като „Съдят фирми на Васил Божков” са доста далеч от истината. Това се посочва в съобщение до медиите на "Нове Холдинг", цитирано от "Фокус".
      Съобщението е във връзка с публикации в печатни и електронни медии, свързани с името на Васил Божков.

      “УниКредит лизинг” води дело за събирането на дълг от около 6 млн. евро, натрупан от фирми от “Холдинг Пътища” на бизнесмена Васил Божков, пише "24 часа" в статия под заглавие „Съдят фирми на Васил Божков”. Според източниците на вестника са били иззети машини за 2 млн. евро. От лизинговото дружество отказали коментар. От ОББ пък в петък пускали на търг самолет “Чесна”, който е бил на Божков, пише още часовият вестник.

      Васил Божков е инвеститор в компании от различни сфери на бизнеса, не само в България, а и в много други държави, се казва в становището на "Нове холдинг". Там се пояснява, че като физическо лице Васил Божков притежава под 1% от акциите на „Холдинг Пътища” АД. В същото време "Нове холдинг", в което Васил Божков е мажоритарен акционер, притежава акционерно участие в ”Холдинг Пътища” АД, но то е под 12% от капитала му. „Холдинг Пътища” АД е публично дружество, в което акционери са много физически и юридически лица, припомнят от "Нове холдинг".
      Тези факти, които са публично достояние, категорично доказват, че заглавия като „Съдят фирми на Васил Божков” са доста далеч от истината, твърдят от холдинга.

      За самолета "Чесна" в съобщението на "Нове холдинг" се казва, че е собственост на ОББ, а не на Васил Божков от 29. 06. 2011 година. На същата дата е бил проведен търг и купувачът в лицето на ОББ е придобил машината при изцяло заплатена цена от 4 861 338.00 лева.

      Васил Божков е бил и е собственик на много автомобили, самолети и други превозни средства. Някои от тях са сменили собственика си, което е напълно нормално. Всеки от новите притежатели има законното право да продава, ремонтира или ползва, както намери за добре, придобитите машини и това по никакъв начин не ги обвързва с името на Васил Божков, се казва още в съобщението.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Gaki Разгледай мнение
        Стоп!Говоря за стагфлация,а не за рецесия.Мисля,че и Монти така го разбира.Това,разбира се,не е повод за оптимизъм.
        Ненам ненам мен ми звучат като едно и също нещо.

        Уикипедия

        Рецесията може да се разглежда като период на временно спадане на производството, увеличаване на безработицата и други в резултат на продължителна инфлация, упадък.

        Стагфлация (от "стагнация" + "инфлация") е термин от макроикономиката, с които се означава състояние на икономиката, характеризиращо се със застой (нисък темп на икономически ръст), ръст на инфлацията и увеличаване на безработицата.

        Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

        Коментар


        • Мнение

          Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
          И нали заяви, че подкрепяш Гаки и, че ни чака рецесия тая година.

          Стоп!Говоря за стагфлация,а не за рецесия.Мисля,че и Монти така го разбира.Това,разбира се,не е повод за оптимизъм.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
            За Софарма не съм съгласен....
            Нищо не казваш за Емка и ХИКА....
            Лека !
            От Емката не съм особено впечатлен. Хиката е по-добре но това не значи, че не може да почне да се влошава. Както се казва нужен е по-дълбок анализ а аз съм гледал само повърхностно.

            И нали заяви, че подкрепяш Гаки и, че ни чака рецесия тая година. Какви са тия инвестиции в рискови акции в общи линии.

            Аз съм в супер рискови акции щото съм луд. Ама това значи ли, че и другите трябва да се правят на луди и да се бутат в акции та дори и по-малко рискови.

            Решението е дружества в ликвидация може би или пари в банка.

            Или пък инвестиция в чуждестранни акции натам трябва да са ни насочени погледите.
            Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от laluger Разгледай мнение
              симов то е ясно за друзествата ама нали има малцинствено уцастие това е притеснителното,за близките месеци говорим не за след 3 години ако реши да си върне дяловете,дразни ме тва це треиса уцастват навсякаде като холдинг,и как се управят бе навсякаде са с подизпалнители и на дампингови цени и те са трагнали по наклона да знаеш ште глътнат вода аз имам роднина беше и им подизпалнител за зимното поцистване на подбалканската във софииска област,нали се сешташ за нас е вазно да има новина холдинг пътишта пецели порацка не пътнострителна техника,не ми каза имат ли информация в кои нови проекти ште уцастват.и оште един дилетантски вапрос ако ми позволиш,като са им запорирани сметките а правителството им превезда редовно траншовете за тракия как така оште не са си взели обб тези 7 милиона.
              Чадо вече почна да газиш в дълбоки води. За нови проекти още е рано да се мисли. Имат достатъчно за тази година. А до края на годината все нещо ново може и да сключат.

              Запорираните сметки са само върху самия Холдинг Пътища Ад а не дъщерните му. Холдинг Пътища Ад самото основно дружество има от 10 до 20% от договора за лот 4 на Тракия. Другите проценти се превеждат директно в дъщерните му дружества които го строят. Плати се нещо през четвъртото тримесечие но максимум да са платени 5 милиона на Холдинг Пътища Ад по лот 4 на Тракия където са запорираните сметки.
              Last edited by msimov; 25.04.2012, 12:27.
              Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

              Коментар


              • След всичките простотий които се обявиха от самия Холдинг Пътища Ад то миноритарите вече трябва да са напълно претръпнали ако са акционери към момента.

                Наистина се извинявам от името на мажоритаря на миноритарите, защото то е ясно, че мажоритаря няма да се извини.

                Както и да е аз не се помръдвам от Холдинг Пътища и ще продължа да си чакам около 1.50лв а който ще да се маха прав му път.
                Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                Коментар


                • симов-обяснение

                  симов то е ясно за друзествата ама нали има малцинствено уцастие това е притеснителното,за близките месеци говорим не за след 3 години ако реши да си върне дяловете,дразни ме тва це треиса уцастват навсякаде като холдинг,и как се управят бе навсякаде са с подизпалнители и на дампингови цени и те са трагнали по наклона да знаеш ште глътнат вода аз имам роднина беше и им подизпалнител за зимното поцистване на подбалканската във софииска област,нали се сешташ за нас е вазно да има новина холдинг пътишта пецели порацка не пътнострителна техника,не ми каза имат ли информация в кои нови проекти ште уцастват.и оште един дилетантски вапрос ако ми позволиш,като са им запорирани сметките а правителството им превезда редовно траншовете за тракия как така оште не са си взели обб тези 7 милиона.

                  Коментар


                  • фалира или няма да фалира

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
                      http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1343740

                      Съдят фирми на Божков за 6 милиона...."


                      Коментар по този казус да не се много размечтаете .....
                      Поредната партенка. Аз вече на новинките около Холдинга не се връзвам а иначе който иска да им се връзва.

                      Като имат дълг да си го плащат. Холдинг Пътища Ад е дружестното с най-голям брой пътностроителна техника в България.

                      Обяснил съм вече защо Холдинга не може да фалира през тази година тъй, че какви ще партенки да излизат те не са достатъчно силни да победят коментарите ми по този въпрос.

                      Също така съм казал, че Холдинга може да се убива бавно това може.
                      Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от laluger Разгледай мнение
                        симов кефи ме оптимизма ти дава надезда,кои са договорите освен тракия,и дали има практицеска вазмозност с тези загуби да уцаства в нови търгове сега като слагат изисквания да не са на загуба последните три години,имаш ли информация дали ште уцастват в нови процедури.
                        Стига вече глупости. Хем задаваш умни въпроси хем е чудно, че не знаеш отговорите.

                        Холдинг Пътища Ад е със загубите. Холдинг Пътища Ад е само един собственик предимно. Пътищата се строят от дъщерните а там те са на печалба основните дъщерни. Самия собственик не може да си позволи да са на загуба точно, защото има изискване да са били на печалба последните години за да участват в някои търгове.

                        Холдинга е лот 4 на Тракия и лот 2 на Марица това всички го знаят.
                        Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                        Коментар


                        • simov,oште един въпрос

                          симов кефи ме оптимизма ти дава надезда,кои са договорите освен тракия,и дали има практицеска вазмозност с тези загуби да уцаства в нови търгове сега като слагат изисквания да не са на загуба последните три години,имаш ли информация дали ште уцастват в нови процедури.

                          Коментар


                          • http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1343740

                            Съдят фирми на Божков за 6 милиона...."


                            Коментар по този казус да не се много размечтаете .....

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от laluger Разгледай мнение
                              симов понезе гледах някаде информация отностно дяловете в трите друзества до 5 години имат право да си откупят дяловете ако искат, интересуваме срока фиксиран ли е на 5 години или в този период могат да си ги откупят когато си позелаят,просто 5години е махимален период,това първи въпрос,като си помислия не са уцаствали в увелицението само с 430,000лв смешна сума голяма далавера,ама къде е дързиавата да контролира,втори въпрос бозков със другите дързи 67 процента другите 33 процента са в такива яли дървото като нас,не мислиш ли це това са хиляди хора ако организираме някакви протести първо в мрезята да раздухаме малко проблема онези мозе да се стреснат.
                              Срока е фиксиран на 5 години след което трябва да решат искат ли да си върнат дяловете или не . И да могат да си върнат дяловете и през времето докато тече срока ако Синисто и Молесто са съгласни. Ма принципно много се съмнявам, че кипърските офшорки и Холдинг Пътища са с много различни собственици. Така и не стана ясно кой е собственика на кипърските офшорки щото май при офшорките собственика си е практически неоткриваем.

                              За какво да се организира протест. Холдинг Пътища си работи по договорите а след няколко месеца като изтекат двата големи договора на Трейсето, ами тогава Холдинг Пътища се превръща в най-голямата пътностроителна компания в България с активни договори. И разби се сме на 10-15ст , че как иначе.
                              Last edited by msimov; 25.04.2012, 11:19.
                              Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                              Коментар


                              • симов въпрос

                                симов понезе гледах някаде информация отностно дяловете в трите друзества до 5 години имат право да си откупят дяловете ако искат, интересуваме срока фиксиран ли е на 5 години или в този период могат да си ги откупят когато си позелаят,просто 5години е махимален период,това първи въпрос,като си помислия не са уцаствали в увелицението само с 430,000лв смешна сума голяма далавера,ама къде е дързиавата да контролира,втори въпрос бозков със другите дързи 67 процента другите 33 процента са в такива яли дървото като нас,не мислиш ли це това са хиляди хора ако организираме някакви протести първо в мрезята да раздухаме малко проблема онези мозе да се стреснат.

                                Коментар

                                Working...
                                X