Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
Collapse

503 Service Unavailable

No server is available to handle this request.
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от SPART Разгледай мнение
    Аз затова и очаквам тотален спад на борсите по света,просто защото Двигателят на Растеж угасна!
    Двигатерят е САЩ.

    Китай има потенциала да стане двигател, но само ако генерира мощно вътрешно търсене, има развити money and capital markets, правителството им покаже, че е абсолютно насочено към постигане прагматични икономически цели без тъпоумни намеси на свободния пазар.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
      Китайските хора по принцип не са ного потребяващи
      И следователно потенциалът за увеличение на вътрешното потребление в следващите (поне) пет години е голям, независимо от демографските тенденции. Китайците обаче предпочитат да спестяват и инвестират предимно в... недвижими имоти (от там и градовете призраци). Понеже чувстват силна несигурност за бъдещето.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от SPART Разгледай мнение
        Друго се присетих!Китайската политика за "Едно дете в семейството" започната в края на миналия век,вече дава реални резултати - първите родени вече са пълнолетни!

        Обаче лошото е,че оттук насетне потреблението ще бъде свито поне за 50 години напред.

        Най-прецакани са американците които си преместиха производствата точно когато почна спомената Политика...Аз затова и очаквам тотален спад на борсите по света,просто защото Двигателят на Растеж угасна!
        Китайската икономика продължава да расте - това, че растежът се е позабавил, е нормално - то не може до безкрайност +10% всяка година.
        Китайските хора по принцип не са ного потребяващи, а политиката за по 1 дете в семейството рано или късно ще се промени към нещо по-нормално - двудетен модел.
        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
          значи си забравил на какви грозни гледки бяхме чести свидетели в последните месеци .
          Друго се присетих!Китайската политика за "Едно дете в семейството" започната в края на миналия век,вече дава реални резултати - първите родени вече са пълнолетни!

          Обаче лошото е,че оттук насетне потреблението ще бъде свито поне за 50 години напред.

          Най-прецакани са американците които си преместиха производствата точно когато почна спомената Политика...Аз затова и очаквам тотален спад на борсите по света,просто защото Двигателят на Растеж угасна!
          Доказателство за доверие дава първо оня, който го търси!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

            За мен по-голям проблем е опозоряването на костенуркаджиите.
            Да, това е по-големия проблем. Но пък сега ако и другите се опозорят, проблемът няма да е толкова голям за VW. Това зависи най-вече от рекцията на потребителите, което е леко непредвидим фактор.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
              Глобата на Тойота беше $1.2 МБ и то за скандал при който имаше загинали хора заради неизправността на колите им. Сега VW ще отнесат доста по-голяма глоба, но ако може да се вярва на FT, $18МБ е чисто хипотетичен размер, тъй като 37,000 е размер, който се прилага само за първите 10 (десет) автомобила и след това глобата на автомобил започва прогресивно да пада. Според сметките на техните експерти реалният максимум е 8МБ.

              При очаквани разходи по скандала от 25МБ и 20% спад на продажбите за следващите пет години, the fair value на VW е около 130 евро.
              Ного ясно, че 18 МБ ще платят, ама в някой друг живот.

              За мен по-голям проблем е опозоряването на костенуркаджиите.

              Проклети да са.
              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                ОК, ама да дигнат сериозно цената (20-30%) както казваш и да я държат там ще трябва да са all in ... а така могат да глътнат вода щото претенциите още не са започнали - САЩ дадоха началото . Нещо Китай не се изказва еднозначно . Ами ако и други се решат да им извиват ръцете ?
                Глобата на Тойота беше $1.2 МБ и то за скандал при който имаше загинали хора заради неизправността на колите им. Сега VW ще отнесат доста по-голяма глоба, но ако може да се вярва на FT, $18МБ е чисто хипотетичен размер, тъй като 37,000 е размер, който се прилага само за първите 10 (десет) автомобила и след това глобата на автомобил започва прогресивно да пада. Според сметките на техните експерти реалният максимум е 8МБ.

                При очаквани разходи по скандала от 25МБ и 20% спад на продажбите за следващите пет години, the fair value на VW е около 130 евро.

                С други думи Порше не вдигат изкуствено цената, по-скоро са си направили сметката, че изкупуването под 130 е на сметка, погледнато от всякъде.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от SPART Разгледай мнение
                  DAX--a го глозгат яко!След малко почват и еврото....Както винаги - китайците са виновни,щото са най-много!
                  Китайци: оправдание. Просто разни келяви спекулантченца, купували 7-8% по-ниско, хукват да кешират и глупавото стадо се панирва и ги следва.

                  Както казах и по-долу, абсурд е да разпродаваш на -3% акция на компания, обявила рекорден ръст на продажбите, ама то заещината принципно е неинтелигентно поведение.

                  А ако ти казваш: "яко глозгане" на спад от процент - процент и малко", значи си забравил на какви грозни гледки бяхме чести свидетели в последните месеци - тоя спад сега направо нищо не е.
                  Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                  Коментар


                  • DAX--a го глозгат яко!След малко почват и еврото....Както винаги - китайците са виновни,щото са най-много!
                    Доказателство за доверие дава първо оня, който го търси!

                    Коментар


                    • Сега пък защо пада, кожата му розава - и то след най-падащите е Daimler - след новината за най-голям ръст на продажбите, сравнен с Audi и BMW?

                      Понякога пазарът се държи направо абсурдно. Не мисля, че причината е в някакво ново развихряне на Дизелгейт - защото тогава пропадането щеше да е ного по-сериозно.
                      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                      Коментар


                      • МАЛКО ПО-ПОДРОБНО СА ПИСАЛИ В ДНЕС.БГ:

                        http://www.dnes.bg/cars/2015/10/12/v...zelgeit.279379

                        Мицубиши право казват - тия са някакви еко-смешници, Мерцедес също са прави - зависи при какви условия е тестът - ако колата катери баси баирът, ясно е, че ще отделя повече, отколкото ако се пуска надолу по същият баир по инерция.

                        Прав е един от коментиращите надолу обаче - че рано или късно бъдещето е на теслите, ама... как човек да си купи кола или акция с такова позорно име?
                        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                        Коментар


                        • В англоезичните среди търсят под вола теле само и само да заведат иск срещу голяма компания.
                          Иска нищо не струва, печалбата е 50% от обещетението (no win, no fee).
                          Mного адвокатски колективи също се облизват.
                          Довода е, продажната цена на колата ще падне и собственика ще изгуби пари.
                          Да не говорим, да извикат колата за ремонт и собственика да стои месец без кола.

                          Добре, ако сложат нов легален софтуер, колата няма да покрие никои изисквания, и трябва двигателя да се преработи.
                          Ако случая мине леко за VW, измамите от другите фирми ще станат масови.
                          „Нямам да предложа нищо друго освен кръв, тежък труд, сълзи и пот”

                          Коментар


                          • VW hybrid bonds at 7%. that was my deal

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                              ОК, ама да дигнат сериозно цената (20-30%) както казваш и да я държат там ще трябва да са all in ... а така могат да глътнат вода щото претенциите още не са започнали - САЩ дадоха началото . Нещо Китай не се изказва еднозначно . Ами ако и други се решат да им извиват ръцете ?
                              То е ясно, че сега куцо и сакато ще иска да се облажи от ситуацията. Почти съм сигурен, че в повечето случаи ще се стигне до споразумения с много по-малки суми от анонсираните в пресата. По-голям проблем може да се окаже един сериозен спад на продажбите и затруднено рефинансиране на WV Financial Services.

                              Не казвам, че няма рискове в тази игра. А и сега вече на 135 не бих купил и аз.
                              Last edited by Misho ILIEV; 12.10.2015, 16:26.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                                Не мисля. По-скоро цената ще се движи в диапазона от 120-140 евро пред следващите шест месеца.

                                Порше не гледат на акциите като на някакви хартийки, които се търгуват с momentum и после се продават.
                                ОК, ама да дигнат сериозно цената (20-30%) както казваш и да я държат там ще трябва да са all in ... а така могат да глътнат вода щото претенциите още не са започнали - САЩ дадоха началото . Нещо Китай не се изказва еднозначно . Ами ако и други се решат да им извиват ръцете ?
                                За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                                Коментар

                                Working...
                                X