IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Експресбанк не пожела да си ми даде парите при закриване на сметка ми !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение

    банката няма проблем с 300лв,
    Ако "великата" банка няма проблем с 300лв що не му ги дадат?
    Според мен са тъпаци да си правят такава лоша реклама за 300лв!
    Някъде бях чел следната мисъл: "Един доволен клиент води още трима, един недоволен клиент гони десет!".

    Та кажи ми сега кой е смешен и кой не?

    Ако беше за милиони да кажем, че са нямали налични, ама за 300лв! Та това дори не е минимална заплата!

    ПП: Допускам, че може и да е черен ПР от страна на конкуренти, но не мисля, че случаят е такъв!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от bghighlander Разгледай мнение

      Ако тези имат проблем с 300лв са ебаси смешниците!

      На теб знам, че не ти е смешно (и на мен нямаше да ми е)!

      Добре, че не съм им клиент!

      ПП: Това с рекламните материали е ВЪРХА НА СЛАДОЛЕДА!
      банката няма проблем с 300лв, но човека има и то голям, за да реши, че неговия случай с 300лв заслужава да ангажира вниманието на доста други хора в предполагаемо инвеститорски форум.
      1. 300 лв явно е критично голяма маса пари за него
      2. бидейки на определено посредствено ниво, човека не си дава сметка как изглежда подобна мелодрама отстрани.

      и това, което ще се наложи да му изтълкувам е, че тези от банката имат /за разлика от него самия/ ясна представа за възможностите му. все пак там вероятно му идват "надниците" и други "крупни" суми.

      банкерчетата, са го преценили доста точно, като клиент на нивото на пликче рекламни материали ))
      и смелите му мечти за плик с допълнителни парични компенсации са били приземени.



      препоръка е

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Novakat Разгледай мнение
        ... приема срещата и да направя компромис със себе си, като загубя еднодневната си надница...
        2 писмо с написано официално обяснение от страна на Експресбанк + други парични компенсации в него. ...
        много голям смешник си, ама разбирай наистина МНОГО.
        препоръка е

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Novakat Разгледай мнение
          Развитието на моя казус от днес.
          Ако тези имат проблем с 300лв са ебаси смешниците!

          На теб знам, че не ти е смешно (и на мен нямаше да ми е)!

          Добре, че не съм им клиент!

          ПП: Това с рекламните материали е ВЪРХА НА СЛАДОЛЕДА!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от camaz Разгледай мнение
            Ехе-е-е е е. Рекламни материали. Наскоро им гледах брошурата за депозитите. Ами в нея няма нищо! Вече ги е срам да пишат процента който дават, не можах една цифра да видя. Само празни приказки вътре и една картинка. Изглежда е новия тренд в банкирането.
            Много банки отдавна кандардисват клиентите да инвестират във взаимни и инвестиционни фондове. Това им е тренда. И предлагат некое кредитче, да не си случайно забравил да ги попиташ.
            Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

            Коментар


            • Ехе-е-е е е. Рекламни материали. Наскоро им гледах брошурата за депозитите. Ами в нея няма нищо! Вече ги е срам да пишат процента който дават, не можах една цифра да видя. Само празни приказки вътре и една картинка. Изглежда е новия тренд в банкирането.

              Коментар


              • Развитието на моя казус от днес.
                10:04 часа ми позвъни телефона. От другата страна имаше жена която се представи като регионалният мениджър за град Пловдив. В разговорът ни аз пак дадох предложение някои представител на банката да дойде при мен, но това предложение беше отхвърлено. След като госпожата спомена, че Експресбанк се е задействал по моят казус и вече има заведена "вътрешнобанкова" жалба, заради "получена информация на моя казус от медия", реших че е редно да приема срещата и да направя компромис със себе си, като загубя еднодневната си надница. Беше ми заявено , че като дойда в Пловдив, да звънна на номер предварително даден ми от регионалният мениджър за град Пловдив, за да се уточним в кои офис на Експресбанк да отида. Като там в офисът ще ме "чака специално приготвена торба с рекламни материали, която напълно ще ме удовлетвори" и ще се реши проблемът с неизплатените мои пари. Бях категоричен, че не желая да ме разиграват и унижават повторно.
                . След като пристигнах 15 часа в Пловдив звъннах на регионалният мениджър за град Пловдив на Експресбанк, за да се уточним в кой офис ще е срещата на която ще се реши проблемът ми. Тя започна да шикалкави и се разграничи от обещанията си дадени в първият ни телефонен разговор(проведен 10:04 ч. днес)
                Искаше от мен да отида до офисът на Експресбанк за да взема приготвената от Експресбанк торба и да подам жалба без входящ номер, като ще ми бъде направено и дадено копие от жалбата ми - което копие ще бъде подписано лично от управителя на клона с надпис "вярно с оригинала" и ще ми бъде ударен мокър печат на банковият клон. На въпросът ми, а какво ще стане с моите пари?, получих недвусмислен отговор" какви пари?", аз отговорих "моите пари !" и започна водене на безсмислен разговор, който след минута го прекратих с думите "Лека вечер и благодаря за отделеното време". Когато отидох в МОЛ Гранд се оказа, че Управителят на клонът в МОЛ Гранд може само да приеме жалба и да предаде Специалната торба - използваха Управителя на клонът като пощальон. Отворих специалната торба пред Управителят на колона и изкарах всичко на масата. Там не намерих нищо което да ме удовлетвори, като: 1.грижливо положен плик между рекламните материали, с моите пари вътре. 2 писмо с написано официално обяснение от страна на Експресбанк + други парични компенсации в него. Това, че Експресбанк иска да ме използва за рекламен агент с тези рекламни материали, изключително ме обиди и нарани.
                След като си тръгнах от колът подадох жалба в прокуратурата за това, че Експресбанк не желаят да ми дадат моите пари.
                Моля следващият път когато ми звънне служител на Експресбанк, той да бъде ОТОРИЗИРАН да води преговори от името на Експресбанк и решението взето от тези преговори, да може да ги изпълни.
                Благодаря на всички за подкрепата която ми давате.
                Лека и приятна вечер на всички

                Коментар


                • Първоначално изпратено от pumpkin Разгледай мнение

                  Човекът се оплаква, че не е намерил работещ банкомат на банката и затова е ходил в офиса. Ще рече, че ако беше прежалил левче можеше да си изтегли парите от банкомат на конкурентна банка. След като е имал време да обикаля банкоматите и да търси работещ офис не вЕрвам чак толкова да му е било кът времето.
                  Аз например не желая да имам нищо общо с банка.И не желая заплатата ми да се превежда във банка.Ъва са наглеци откровени мошеници

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от pumpkin Разгледай мнение

                    Човекът се оплаква, че не е намерил работещ банкомат на банката и затова е ходил в офиса. Ще рече, че ако беше прежалил левче можеше да си изтегли парите от банкомат на конкурентна банка. След като е имал време да обикаля банкоматите и да търси работещ офис не вЕрвам чак толкова да му е било кът времето.
                    но те и на касата са го изненадали лоша
                    защото за теглене от каса също взимат левче или две...
                    много са му развалили деня след обиколките по банкоматите
                    препоръка е

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                      Само си представи че човека може да не е имал възможност.Примерно на село е в болница е или пък в населеното място където работи банката няма офис.Мен ме вбеси един явно служител на банката който се осмели да заплашва.От следващият ден заплатата ми вече е в друга банка.И те така
                      Човекът се оплаква, че не е намерил работещ банкомат на банката и затова е ходил в офиса. Ще рече, че ако беше прежалил левче можеше да си изтегли парите от банкомат на конкурентна банка. След като е имал време да обикаля банкоматите и да търси работещ офис не вЕрвам чак толкова да му е било кът времето.
                      Единствената ми препоръка: Консумирайте алкохолни напитки в умерени количества

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от prectical Разгледай мнение
                        Съгласен съм с колегата по надолу, че поведението е нагло и просташко. Колко наглеци съм виждал все едно всеки им е длъжен, а пред жена си вкъщи е чехъл. Аз като ходя в банки и интитуции нищо ,че съм почти 2 метра и 100 кила с внушителен вид( малко самореклама) винаги се държа любезно освен ако отсреща човека не е мазен селяк който си позволява твърде много.

                        И да питам господина дето е пуснал темата защо не си прави сметка кога да тегли и кога да ходи до банка, това да не му е аврамов дом? За мен часа е от 10 до 17 от понеделник до петък. Случвало ми се е да видя,че няма да успея и отигравам следващият ден. Кой ходи в събота.Като си тарикат ще си ги изтеглиш парите в петък.Чиста работа. Това с работата в събота е някаква реклма видите ли работим и събота.....
                        Само си представи че човека може да не е имал възможност.Примерно на село е в болница е или пък в населеното място където работи банката няма офис.Мен ме вбеси един явно служител на банката който се осмели да заплашва.От следващият ден заплатата ми вече е в друга банка.И те така

                        Коментар


                        • Съгласен съм с колегата по надолу, че поведението е нагло и просташко. Колко наглеци съм виждал все едно всеки им е длъжен, а пред жена си вкъщи е чехъл. Аз като ходя в банки и интитуции нищо ,че съм почти 2 метра и 100 кила с внушителен вид( малко самореклама) винаги се държа любезно освен ако отсреща човека не е мазен селяк който си позволява твърде много.

                          И да питам господина дето е пуснал темата защо не си прави сметка кога да тегли и кога да ходи до банка, това да не му е аврамов дом? За мен часа е от 10 до 17 от понеделник до петък. Случвало ми се е да видя,че няма да успея и отигравам следващият ден. Кой ходи в събота.Като си тарикат ще си ги изтеглиш парите в петък.Чиста работа. Това с работата в събота е някаква реклма видите ли работим и събота.....

                          Коментар


                          • Голяма тема заформихте ,бре

                            Коментар


                            • Не разбирам защо има такова нагло и просташко поведение и от двете страни тук.

                              1. Разбирам да се бориш за правата си, но няма нужда да се караш просташки със служители в някаква огромна институция, макар че си е техен проблем че се връзват на повдението ти. Пусни си жалбата и толкова. В общите условия на Банките е записано какъв е реда и ти си се подписал на тях. Една информативна тема без украсяване относно качеството на получената услуга, както и коментари в социални мрежи биха били достатъчни.

                              2. Ако наистина тука са писали служителни на банката със заплахи за дела, си е огромен автогол. Направо безумие...Ако е някаква омаскаряваща кампания, до дано от Банката вземат мерки. Клиента има право да е недоволен и особено като грешката е от страна на институцията, тона трябва да се запази уважителен с нотка на извинение, няма смисъл да се пада до махленското ниво към което ви бутат.

                              Едно е сигурно след такава тема аз сметка в Експресбанк не бих си открил, но не заради писанията на клиента а заради прибързаната реакция и заплахи на предполагаемия служител, освен ако не стане ясно че сме свидетели на инсценировка....

                              Коментар


                              • безимeн - той иска да каже съвсем друго но понеже не е законосъобразно го извърта по този начин. Иска да каже че тази работа не е такава работа а по мяза на онази работа на онези хора които "направляват" жриците от най древната професия, по отношението към клиента му е дошло това на ум.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X