IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от г-жа Фирдевс Разгледай мнение

    Не съм на ясно но, би ли пояснил като за лаик разликата м/у абревиатурите SPs i APs
    АПС е автоматична пощенска станция, тоест на самообслужване, а другото предполагам е нормален офис
    “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

    Коментар


    • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

      Вие пък заудряхте по аск-а, а не за бида,
      леко, да не направите all time high

      5 нови офиса на партньори (не АПС, а СПС) в София от началото на този месец (март)
      и още няколко - в Пловдив, Карлово, Кнежа
      явно сгъстяването на мрежата върви и малкия бизнес иска да е локация на Спиди

      https://www.speedy.bg/bg/news

      Не е препоръка за покупко-продажба! Ям пуканки и гледам филма
      Не съм на ясно но, би ли пояснил като за лаик разликата м/у абревиатурите SPs i APs
      г-жа Фирдевс.2015г.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
        тук до цена от 41 лв. има бидове за над 25 000 лв., при последна цена от 41 лв.
        https://www.investor.bg/companies/0SP/view/
        а при "ликвидните позиции" какви са бидовете на текущата цена

        но за да се възползва някой от ликвидността тук е трябвало някога да купи....

        парадоксално, но факт

        Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. имам
        Вие пък заудряхте по аск-а, а не за бида,
        леко, да не направите all time high

        5 нови офиса на партньори (не АПС, а СПС) в София от началото на този месец (март)
        и още няколко - в Пловдив, Карлово, Кнежа
        явно сгъстяването на мрежата върви и малкия бизнес иска да е локация на Спиди

        https://www.speedy.bg/bg/news

        Не е препоръка за покупко-продажба! Ям пуканки и гледам филма

        Коментар


        • тук до цена от 41 лв. има бидове за над 25 000 лв., при последна цена от 41 лв.
          https://www.investor.bg/companies/0SP/view/
          а при "ликвидните позиции" какви са бидовете на текущата цена

          но за да се възползва някой от ликвидността тук е трябвало някога да купи....

          парадоксално, но факт

          Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. имам

          Коментар


          • Първоначално изпратено от melon Разгледай мнение
            Някой има ли представа каква е тарифата на Спиди за емагазини с книги?
            За Сиела ли говорип? Някъде около 5лв. мисля че излизаше доставката. Ако е по-тежка мисля че цената е малко по-висока...

            Коментар


            • Някой има ли представа каква е тарифата на Спиди за емагазини с книги?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

                Ами няма проблем с отстъпките. Според мен ЕМаг правеха едни пикове, които избиваха капацитета с тези промоции в събота, които правят понеделниците невъзможни...Икономия от мащаба.
                А Емаг не само че искаха ниски цени, а и просто избиваха капацитета в понеделник. Вероятно знаеш, че в този сектор понеделника е x2, защото народа почива петък, събота и неделя и се чуди какво да прави и поръчва ли поръчва....
                Размествания в мениджмънта в Румъния, защо ли: Key move. Radu Dumitru Stanescu appointed commercial director of DPD Romania

                DPD, one of the biggest express delivery and express goods companies on the local market, has appointed a new commercial director of DPD Romania, Radu Dumitru Stanescu, with an experience of over 20 years in management and consultancy, accumulated in local organizations and multinationals in Eastern, Central and South Europe.

                After a collaboration of 10 years with Speedy Bulgaria, where he has been the personal counselor of the shareholder with issues related to the organization development, Stanescu came back in Romania in DPD, a company acquired by Speedy in 2014, as consultant of the commercial department.

                At the beginning of this year, Stanescu coordinated the planning process of DPD Romania strategy for 2018-2020, clarifying the organization position on the express delivery and express goods market, the strategic directions, the corporate objectives and the implementation of the strategy through the generation of strategic projects.
                „I joined DPD Romania team, accepting the challenge to lead the commercial department, after an experience of 10 years in consultancy for Speedy Bulgaria. My role is to help the organization reach the desired performance by defining and establishing development strategies, but also through the optimization of the necessary mechanisms for a durable evolution. Another objective that I aim is to apply a succession plan that attracts and motivate talents in the organization,” says Stanescu. Stanescu consolidated his experience both as employee in multinationals, as well as management consultant. He offered consultancy for the accomplishment and implementation of business strategies at organization level, but also at the level of the internal departments.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от MvnJ Разгледай мнение

                  Разбира се, защото е така.
                  Кой го интересува тарифа по фирмен договор при отстъпка над 50%?
                  И между другото ти беше този, който доскоро одобряваше прекратяването на тези "неизгодни" за Спиди договори с подобни тарифи. Това едностранно прекратяване прогони много търговци към други куриери. Май за пореден път Спиди обърнаха палачинката.
                  И пак между другото използването на тази таблица е крайно некоректно защото се прави сравнение между тарифи с голяма отстъпка (над 50%) на Спиди с тези на Еконт без никаква отстъпка.
                  Ами няма проблем с отстъпките. Според мен ЕМаг правеха едни пикове, които избиваха капацитета с тези промоции в събота, които правят понеделниците невъзможни...

                  Защото при Спиди всичко е автоматизирано и стандартизирано (товарене, разпределяне, размерите)

                  Случка в Спиди, влизат с 8 кашона, предварително са си ги премерили, сложили са си товарителници с модула за самообслужване и в офиса на Спиди само ги сложиха на кантара 1 по един, служителката ги чукна със слушалката и за 1 минута готово, като оставиха 300 лв. за 8-те кашона, направо се опулих

                  На друго място куриер на Спиди влиза всеки ден и излиза с 2 чувала пратки, а служителката носи още един чувал. Цял ден жената е правила пликове и си е правила товарителниците от модула за самообслужване, няма диктувайте адрес, ала бала, 2-3 минути на пратка. Тук излиза със 100 пратки по 3 лв. да са това са 300 лв. за минути.

                  Икономия от мащаба.
                  А Емаг не само че искаха ниски цени, а и просто избиваха капацитета в понеделник. Вероятно знаеш, че в този сектор понеделника е x2, защото народа почива петък, събота и неделя и се чуди какво да прави и поръчва ли поръчва....

                  Говоря на око, не съм съвсем в сектора, но не мисля, че бъдещето е на високите цени на доставки, по-скоро на автоматизацията, модулите за самообслужване на търговците и икономии от мащаба. Защото аз няма да поръчвам от далече, ако доставката струва 7-8 лв., но ако струва 3-4 лв. е друго. Е поръчвам и когато струва 7-8 лв., просто в реалните магазини вече няма асортимента....

                  Не е препоръка. Имам акции

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                    Още ли мислите, че тарифата на Спиди е висока?
                    Това ми го пратиха от gabco.org [ATTACH=CONFIG]n3301343[/ATTACH]
                    Разбира се, защото е така.
                    Кой го интересува тарифа по фирмен договор при отстъпка над 50%?
                    И между другото ти беше този, който доскоро одобряваше прекратяването на тези "неизгодни" за Спиди договори с подобни тарифи. Това едностранно прекратяване прогони много търговци към други куриери. Май за пореден път Спиди обърнаха палачинката.
                    И пак между другото използването на тази таблица е крайно некоректно защото се прави сравнение между тарифи с голяма отстъпка (над 50%) на Спиди с тези на Еконт без никаква отстъпка.

                    Коментар


                    • Още ли мислите, че тарифата на Спиди е висока?
                      Това ми го пратиха от gabco.org
                      Click image for larger version

Name:	Speedy_Econt_27.JPG
Views:	1
Size:	57.9 КБ
ID:	3301343

                      Коментар


                      • Никой не пише за отчета
                        да взема аз? Неконс ебитда е рекордна от 5 441 хил. лв. за Q4 и 18 308 за цялата 2017 г. Не че повишението е голямо спрямо предишния рекорд....

                        Конс. EBITDA в Q4 е само 241 хил. лв. (далеч под 1 058 хил. лв. за Q3, и 2,154 млн. лв. за Q4 на 2016 г.), но това е поради миграцията на системите и намалената работа през Q4 (не че е хубаво, но дано е за хубаво).

                        В обобщение. ЕБИТДА е важния показател, защото така ще се изчисли 8хЕБИТДА.

                        Ако в следващите години расте е добре, ще догони текущата пазарна цена (това също дали прозвуча позитивно?

                        Не е препоръка за нищо. Имам
                        Last edited by oslo; 06.02.2018, 11:00.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от MvnJ Разгледай мнение

                          И като им е най-добро качеството защо офисите на Спиди са празни, дори в най-пиковия период на годината? Защо бизнес клиентите продължават да ги напускат?
                          Преди офиси на Еконт се извиват опашки от 50 човека а съседния на Спиди няма никой.
                          Уважавам коментарите ти, но тук където живея аз чаках на по-голяма опашка в описа на Спиди, отколкото в този на Еконт, а са един срещу друг
                          В еконт има опашки вечер и събота, когато народа си взима поръчките

                          Лека

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

                            Моите наблюдения са различни
                            Качеството в Спиди е най-добро
                            И като им е най-добро качеството защо офисите на Спиди са празни, дори в най-пиковия период на годината? Защо бизнес клиентите продължават да ги напускат?
                            Преди офиси на Еконт се извиват опашки от 50 човека а съседния на Спиди няма никой.
                            Причината далеч не е само Emag, в офисите на Еконт техните пратки не са преобладаващи а и тази година Emag не бяха във вихъра си.
                            То и стоенето на опашка по 1 час си граничи с мазохизъм. Нито се оправдава от спестяването на 2лв, нито важи оправданието "така ми е по-удобно защото не завися от куриер". Но е показателно, че хората редовно си висят по 1 час на опашка пред Еконт и въпреки това не избират да отидат до Спиди.
                            В тоя ред на мисли на Еконт им трябва сериозно оптимизиране на процеса по доставка и приемане на пратки.Тази глупост с мерене на гащи и диктуване на адреси от тефтери до кога ще продължава. Но и на тях не им дреме особено, имат се за монополист и са над нещата. Губят времето на хората сякаш им е малко висенето в задръствания или на опашките в банки и институции.
                            Рапидо са доказано трагични. А тая история с DHL се оказа пълен въздух.
                            И за двете най-големи фирми е валидно, че куриерите са зле платени за голямото натоварване, на което са подложени.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

                              Моите наблюдения са различни
                              Качеството в Спиди е най-добро
                              Куриерите на Еконт се оплакват че носят евтини пратки (от Емаг) и получават малки комисиони за много работа (защото взимали процент от стойността на поръчката)

                              Рапидо са зле, ходих в един техен офис (inbox) и самият франчайзинговземател ги спука от критика


                              Основното е, че бизнеса е растящ и НЕ Е СВЪРЗАН с ДЪРЖАВАТА
                              за разлика от Свилоза, Трейс, Софарма, Химимпорт, ПИБ и абсолютно всички други

                              А това да не си свързан с Държавата (като клиент, доставчик, регулатор или каквото и да е силно), в бананова държава си е вери импортант

                              Алелуя

                              Не е препоръка имам акции
                              Написаното от теб е вярно и не може да бъде оспорвано. Честита Коледа!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение
                                Въпреки хвалебствената статия по-долу, по мое мнение , а така също и на други мои познати, качеството на обслужването от страна на Спиди се влошава. Какви са причините, мениджмънта да се замисли. Ползваме и Еконт, по-добри са в момента.

                                Хората, които звънят два пъти (Спиди)
                                Capital.bg


                                Куриерският бизнес расте главоломно заради интернет търговията, а хората изпращат все по-странни неща в кашон

                                Силата на интернет

                                През 2016 г. в българските си операции "Спиди" е обработила 16,2 млн. пратки, а през 2017 г. те ще са около 10% повече. Куриерите, които са доставили тези пратки до адреси в страната, са 700 от близо 1100 те служители на компанията. Причината за този ръст е предимно интернет търговията. В последните години пазарът на куриерски услуги в България е в нестихващ възходящ тренд. Според годишния доклад на КРС приходите от куриерска дейност през 2016 г. възлизат на 305 млн. лв., което е увеличение с 27% спрямо година по-рано. За сравнение - ръстът през 2015 г. е бил 4%, а през 2014 г. 16%. Очакванията са през 2017 г. ръстът да е значителен. Броят на обработените пратки през 2016 г. е бил 136 млн., което означава по около 19 пратки на глава от населението годишно. Повечето поръчващи предпочитат доставката да е до домовете им. По данни от независими изследвания 1.3 млн. българи са пазарували онлайн през 2016 г., а оборотът от онлайн търговията в страната възлиза на 1 млрд. лв. Предварителните оценки за приходите през 2017 г. говорят за ново порастване на пазара. "При "Спиди" ръстът на приходите ще е подобен на ръста на пратките, или около 10%, но ще дадем повече подробности за резултатите си до края на януари", казва Данаил Данаилов, член на борда на директорите на дружеството. Неговата прогноза е, че онлайн търговията ще продължи да е основен фактор на растежа в индустрията и това ще остане така поне в следващите 4-5 години. Ръстът на икономиката в региона обаче също има отношение и ефект върху сектора.
                                Моите наблюдения са различни
                                Качеството в Спиди е най-добро
                                Куриерите на Еконт се оплакват че носят евтини пратки (от Емаг) и получават малки комисиони за много работа (защото взимали процент от стойността на поръчката)

                                Рапидо са зле, ходих в един техен офис (inbox) и самият франчайзинговземател ги спука от критика


                                Основното е, че бизнеса е растящ и НЕ Е СВЪРЗАН с ДЪРЖАВАТА
                                за разлика от Свилоза, Трейс, Софарма, Химимпорт, ПИБ и абсолютно всички други

                                А това да не си свързан с Държавата (като клиент, доставчик, регулатор или каквото и да е силно), в бананова държава си е вери импортант

                                Алелуя

                                Не е препоръка имам акции

                                Коментар

                                Working...
                                X