IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

    Всъщност ти явно си отчаяният
    Защото според мен си държател на някой от 600-те офиса на Еконт и виждаш как губиш клиенти. Взимаш 1/3 от цената на всяка пратка или на 4 лв. от офис до офис взимаш 1,2 лв.
    Сега Спиди като Ви удрят като маче от дирек с 2,55 лв. за пратка от офис до офис и край с твойто бизнесче.
    Само се чудя, защо набутваш клиентите си на 4 лв., вместо да ги в Спиди, да спестят 36,25%!!! това не е малко

    Срам ме е от това което правиш, даваш лоша цена на клиентите си

    Аз не бих могъл да се гледам в огледалото

    Амин
    oslo - Толкова ме заинтересова, че чак ме накара да си направя профил!

    Може ли да разкажеш повече за тези числа с цените на Еконт и комисионната? Много интересно...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от MvnJ Разгледай мнение
      Дори по-ниските цени офис-офис на Спиди не са се отразили на потока клиенти в офисите на Еконт.
      Благодаря за признанието.
      А фрайчайзите на Еконт не са усетили спада, защото сега е октомври и поръчките растат, имат оптична измама спрямо летните месеци.
      Ще усетят по-нисък ръст, а януари и спад.


      Първоначално изпратено от MvnJ Разгледай мнение
      При самите Еконт от впечатленията, които имам при контактите си с някои техни франчайзи за момента не виждам каквито и да е признаци за притеснение
      Last edited by oslo; 19.10.2018, 10:26.

      Коментар


      • Трябва да се срамуваш основно от това, че всеки път носа ти бива натриван с факти, а ти се правиш на разсеян, покриваш се, за да се появиш отново след 2 седмици с поредната си тролска порция новини.
        Колкото до Еконт, като клиент с най-голямо удоволствие бих ги сменил но на този етап не виждам и една причина да го направя в посока Спиди - нито ще предложат по-добри фирмени отстъпки, нито качество - в това отношение Спиди са НУЛА, отделно 90% от клиентите не искат и да чуят за Спиди.
        При самите Еконт от впечатленията, които имам при контактите си с някои техни франчайзи за момента не виждам каквито и да е признаци за притеснение, сякаш не ги приемат насериозно като конкурент. Дори по-ниските цени офис-офис на Спиди не са се отразили на потока клиенти в офисите на Еконт.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от MvnJ Разгледай мнение

          Уф, ТРОЛ …..
          А Спиди са толкова отчаяни, че освен свалянето на цените офис-офис са тръгнали да звънят и молят на търговци да сключват договори с тях. Като им кажеш, че при Еконт имаш по-ниски цени - ама при нас няма опашки Смешници, при вас няма опашки защото нямате клиенти
          Всъщност ти явно си отчаяният
          Защото според мен си държател на някой от 600-те офиса на Еконт и виждаш как губиш клиенти. Взимаш 1/3 от цената на всяка пратка или на 4 лв. от офис до офис взимаш 1,2 лв.
          Сега Спиди като Ви удрят като маче от дирек с 2,55 лв. за пратка от офис до офис и край с твойто бизнесче.
          Само се чудя, защо набутваш клиентите си на 4 лв., вместо да ги в Спиди, да спестят 36,25%!!! това не е малко

          Срам ме е от това което правиш, даваш лоша цена на клиентите си

          Аз не бих могъл да се гледам в огледалото

          Амин

          Коментар


          • Първоначално изпратено от MvnJ Разгледай мнение

            Има офиси, които може да не работят с дни било то защото имат технически проблем или са останали без интернет, което е смехотворно. Да се свържеш с call център при проблем е невъзможна мисия, може да стоиш и 1 час а после никой да не ти върне обаждане. Клиенти си плащат за доставка до адрес, но ако не са на адреса в момента на доставка или телефона им дава заето, не се прави повторен опит за доставка а пратката се оставя в офис.
            Редовно се отлагат доставки или взимания или куриери пишат пратки недоставени и лъжат, че клиента липсва. Пратки се бавят с дни и губят а Спиди си нямат идея какво се случва.
            Пълна анархия е. Facebook страницата им е лавина от от оплаквания под веки постинг, дори не могат да сварят да им отговорят и трият.
            При високи цени Спиди е невъзможно да просъществува.
            А, колцентърът им е
            мисия невъзможна отдавна...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от MvnJ Разгледай мнение

              Редовно се отлагат доставки или взимания или куриери пишат пратки недоставени и лъжат, че клиента липсва.
              и на мен ми се случва често, много непрофесинално

              Коментар


              • Първоначално изпратено от melon Разгледай мнение
                Вчера не успях да си взема пратка от офис на спиди - счупила им се компютърната система и часове наред не работеха...централно нещо.., и другите им офиси били така! днес пак трябва да се разкарвам.
                Има офиси, които може да не работят с дни било то защото имат технически проблем или са останали без интернет, което е смехотворно. Да се свържеш с call център при проблем е невъзможна мисия, може да стоиш и 1 час а после никой да не ти върне обаждане. Клиенти си плащат за доставка до адрес, но ако не са на адреса в момента на доставка или телефона им дава заето, не се прави повторен опит за доставка а пратката се оставя в офис.
                Редовно се отлагат доставки или взимания или куриери пишат пратки недоставени и лъжат, че клиента липсва. Пратки се бавят с дни и губят а Спиди си нямат идея какво се случва.
                Пълна анархия е. Facebook страницата им е лавина от от оплаквания под веки постинг, дори не могат да сварят да им отговорят и трият.
                При високи цени Спиди е невъзможно да просъществува.

                Коментар


                • Вчера не успях да си взема пратка от офис на спиди - счупила им се компютърната система и часове наред не работеха...централно нещо.., и другите им офиси били така! днес пак трябва да се разкарвам.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

                    В еконт последно беше около 15 лв. с връщане на входящ номер, в Спиди ще е околко 8,5 лв.
                    Еконт беше двойно

                    няма по-евтино, за едно е , за друго не е

                    не ми разбра идеята в горния пост
                    преди беше 5,5 сега е 7,5 и пак е много под еконт
                    Уф, ТРОЛ, не 15 а направо 150 е при Еконт да знаеш. Цяла България само това изпраща, пратки с обратна разписка.
                    Пратка с обратна разписка при Еконт за документи е общо 11лв, т.е. това са две пратки.
                    И пак за цените - при Еконт доставка офис до адрес на документи е 5.50лв а на колет офис до адрес е 7.80лв
                    Всеки клиенти може да ползва и 10% отстъпка от цената дори да няма договор и хората го правят.
                    А Спиди са толкова отчаяни, че освен свалянето на цените офис-офис са тръгнали да звънят и молят на търговци да сключват договори с тях. Като им кажеш, че при Еконт имаш по-ниски цени - ама при нас няма опашки Смешници, при вас няма опашки защото нямате клиенти

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Kiro Разгледай мнение
                      В Еконт колко е..На мен , когато купувам вече ми препоръчват Еконт за по Евтино..
                      В еконт последно беше около 15 лв. с връщане на входящ номер, в Спиди ще е околко 8,5 лв.
                      Еконт беше двойно

                      няма по-евтино, за едно е , за друго не е

                      не ми разбра идеята в горния пост
                      преди беше 5,5 сега е 7,5 и пак е много под еконт

                      Коментар


                      • В Еконт колко е..На мен , когато купувам вече ми препоръчват Еконт за по Евтино..

                        Коментар


                        • КЗК разреши сделката за Рапидо, честито
                          всичко върви по план
                          цената за куриерска пратка от офис до клиент вече е към 7,5 лв., а преди беше 5,5 лв., честито ... (на пращащите

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от PetraV Разгледай мнение

                            Промоционални цени за пратки до Автомат на Спиди: 1,28 лв. , ама до АПС. Е няма как да ме привлекат с това.

                            Не виждам и как ще накарат хората да си получават пратките по тия станции, камо ли партньорите си да доставят на тази цена.
                            Другата седмица ще правя поръчка, ще се разбере бързо дали се предлага от web магазините като опция. Ако го няма, файда никаква.

                            Бесни цени ще са, ако има кой да ползва тази услуга, така че ще видим. Аз съм скептичен.

                            "Очевидно са разкарали некадърника отговорен за бъркотията и загубата на клиенти. Промяната в ценовата политика е толкова сериозна, най-вече в посока опростяването на тарифата, че само липсва голям банер с надпис - осъзнахме грешките си."

                            Напълно съм съгласен с този коментар, няма как да е по-точен. Другите некадърници, които получиха акции кога ще си ходят?
                            Това хубаво ли е за акционерите ?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

                              Амазон няма шанс

                              виж какво става

                              Спиди кърти мивки
                              1,28 лв. за доставка по Спиди
                              и вече няма изискване за обем, само за тегло да е до 31.5 кг.
                              тоест влязоха в сегмента на Еконт с бясни цени
                              https://www.speedy.bg/bg/standard-24-hours

                              Не знам как тази ценова война ще им се отрази на маржа, но предполагам хич няма да е зле, вярвам, че са си сметнали

                              Поздрави
                              Промоционални цени за пратки до Автомат на Спиди: 1,28 лв. , ама до АПС. Е няма как да ме привлекат с това.

                              Не виждам и как ще накарат хората да си получават пратките по тия станции, камо ли партньорите си да доставят на тази цена.
                              Другата седмица ще правя поръчка, ще се разбере бързо дали се предлага от web магазините като опция. Ако го няма, файда никаква.

                              Бесни цени ще са, ако има кой да ползва тази услуга, така че ще видим. Аз съм скептичен.

                              "Очевидно са разкарали некадърника отговорен за бъркотията и загубата на клиенти. Промяната в ценовата политика е толкова сериозна, най-вече в посока опростяването на тарифата, че само липсва голям банер с надпис - осъзнахме грешките си."

                              Напълно съм съгласен с този коментар, няма как да е по-точен. Другите некадърници, които получиха акции кога ще си ходят?
                              Last edited by PetraV; 05.09.2018, 18:41.

                              Коментар


                              • Кефиш ме с тоя "политически" PR, все едно слушам някой гербаджисйки трол. Преди година, когато Спиди се лутаха от едната крайност в друга, слушахме други неща от теб за маржовете и т.н.. Сега изведнъж ниските цени станаха нещо позитивно Интересно ми е как ще се справят при новите условия, след като още в края на Август, отново масово ги напускаха служители, предвиждайки, че след промените ги чака още по-голям гърч.
                                Забавно ми е да гледам как всичко, което говоря последните 2г започна да се случва и след безброй мъчителни промени започнаха да влизат в "правия път" за да са поне ценово конкурентни.. Очевидно са разкарали некадърника отговорен за бъркотията и загубата на клиенти. Промяната в ценовата политика е толкова сериозна, най-вече в посока опростяването на тарифата, че само липсва голям банер с надпис - осъзнахме грешките си.
                                И тъй като този пазар го познавам доста по-добре от теб, искам да ти кажа, че няма да е толкова лесно на Спиди да привлекат клиенти, след като са ги разочаровали няколко пъти. Клиентите вече свързват Спиди с високи цени, объркващи тарифи и кошмарно осблужване. Търговците работещи с тях страдат най-вече от последното. Рекламиране на новите цени вече не е достатъчно (те като цифри са си същите), сега ще трябва да много усилия да обяснят на клиента, че има само една основна мярка и тя е тегло.

                                Коментар

                                Working...
                                X