IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиди АД (SPDY / 0SP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Между другото, супер пичовско поведение:

    Уважаеми клиенти,

    Във връзка с търговската кампания Black friday и последвалата Cyber week, и в допълнение поради затрудненията, причинени от първия сняг в някои части на страната, обръщаме се към вас със следната информация:

    Всички централни и регионални разпределителни центрове на „Спиди“ работят на 24-часов цикъл, с над 100% от човешкия си потенциал. Преди началото на търговските активности бяха предвидени извънредни смени и всички други необходими ресурси, включително човешки. Пратките, получени за обработка за всеки ден от последната седмица са между 1.5 и 2.5 пъти повече от среднодневния им брой преди кампанията!

    Въпреки установената в индустрията практика по въвеждане на ограничения и лимити по това време на годината, решихме, че подобни действия ще възпрепятстват бизнеса на нашите клиенти и не прибегнахме до това.

    Заради огромния брой пратки, обаче, вече няколко дни изпитваме затруднения в разноса до адрес, както и в обслужването на заявки за куриер на адрес. В момента, макар с минимални изключения, пратките до офис и автомат на Спиди се доставят в срок. В тази връзка, още веднъж напомняме, че на разположение на нашите клиенти е обновената ни офисна мрежа от близо 450 офиса и автомата в цялата страна.

    Въпреки ранната подготовка (започнала още през летните месеци) на „Спиди“ и „Рапидо“ за ноемврийската кампания и Коледа, обработката на данните, подавани от целия електронен бизнес, също е предизвикателство. Вече отстраняваме външните и вътрешни причини за неочакваните затруднения и ще изясним на какво се дължат те.

    С цел предоставянето на по-качествена услуга, молим всички наши клиенти за коректно попълване на адресите на получателите и/или данните за пренасочване на пратки, защото това е важна предпоставка за сигурна и по-бърза доставка – особено до адрес! В противен случай, при неточности в адреса, особено при претоварена логистична схема, закъсненията са неизбежни.

    Отговорността на „Спиди“ към онлайн бизнеса в България не започва от вчера и не свършва с тази кампания! „Спиди“ е партньор на българския бизнес вече 20 години и по тази причина разбира повече от отлично колко и какви услилия са положили корпоративните ни клиенти: маркетинг, реклама, организация по обслужване на клиенти и мобилизирането на ресурсите на своите компании, за да могат да реализират продажбите, които са желали и планирали за това време на годината.

    Ние винаги сме подкрепяли усилията на клиенти си и бизнес моралът ни задължава да компенсираме всички корпоративни клиенти, чиито пратки са отказани от получател заради закъснение от наша страна.

    Ние ще дадем възможност на всички клиенти с договор, след приключване на кампанията – да заявят своите претенции за пратки, „отказани от получател“ заради закъснение на „Спиди“ и куриерската услуга по тези пратки няма да бъде заплащана. Правим го заради отговорността, която имаме към нашите партньори и защото така е редно!

    В следващите няколко дни и в дните около Коледните празници (18-22.12), молим всички корпоративни и крайни клиенти за търпение. Уверяваме ви, че правим всичко възможно и дори повече – за бързото разпределение и доставка на вашите пратки. Извиняваме се на клиентите си за причинените неудобства и гарантираме, че всички пратки ще бъдат доставени при първа възможност!

    С увежение,

    Спиди и Рапидо

    Коментар


    • Миналата година и аз чаках на опашка от 15-20 човека да си получа нещото. Преди това бях ходил още един път и пак имаше опашка и не ми се чакаше и си викам аре ще дойда утре. Ама и утре пак хора.

      Така че тоя проблем няма как да бъде решен. Няма как за 1-2 седмици в годината да увеличиш капацитета с 50%, примерно, ей така от раз.

      Това се случва и на физическите магазини. Оня ден минах край един Технополис - паркинга пълен и в радиус от половин - един километър задръстено с коли.

      Това се случва и когато гастербайтерите се струпат по КПП-тата. Случва се и кога софиянци се юрнат към Гърция по празниците. Случва се и у Франция кога всички си вземат отпуската на 1 август по пътищата им.

      Коментар


      • И какво излиза,че многото работа създава неудобства на народа,ама и пълни касичката на пощальона.С наличния материал толкова,да се оправят в движение по офисите.Факт е,че всички куриерски фирми работят на макс!
        Не е препоръка за каквото и да е.......

        Коментар


        • аз имах да взимам пратка от офис(фирмат където работя направи договр със спиди),
          отивам опашка от вън 6 човека, излезе служител и каза, че нямали интернет и чакат техник,
          тръгнах си - не се сетих да им шерна от телефона,
          на другия ден отивам опашка отново, влизам да си взимам нещата, не мога да платя с карта, защото устройството на другото гише било затрупано с пратки, не ми се разправяше и не исках да бавя, платих и си тръгнах
          за телефоните потвърждавам свързване невъзможно дори и в дни дето не са около черният петък
          “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

          Коментар


          • Първоначално изпратено от sasho7777 Разгледай мнение
            Тъй като виждам, че темат за офсите е доста нашумяла последно време, нека и аз да си кажа.
            Трябваше да получа международна пратка. Получих съобщени, че от Спиди ще ми я доставят. Добре, в крайна сметка не можем да си избираме доставчиците !!! Първо бяха сбъркали адреса, след това опитвайки се да се свържа с куриер или някой от кол центъра, видях че е много трудно. След втория ден опит се свързах с куриера, който ми каза, че е претрупан от работа и не може да смогне да ми я достави на адрес и ще я достави в офис на Спиди в Младост 3. Съгласих се, по презумцията, че така ще бъде по-лесно и за двете страни. Ден трети - отивам в офис на Спиди, където един човек обработва, приема, издава пратки, пари, касови бележки. Брей казах си, голяма робота ще е той щом успява с всичко това, но не. За мое голямо учудване, той не знаеше, че пратката ми е дошла в неговия офис и започна да обвинява Спиди, куриера и прочие. Помоли ме да дойда отново. Между другото докато се изясняваше ситуацията идваха и други хора, част от които имаха сходен проблем като моя. Казах си добре, не мога да чакам, ще дойда пак. Ден четвърти - отивам в офиса където се оказа, че куриера междувременно е изсипал нови 350 пратки, чакащи за обработка и моята беше някъде измежду тях. Стана скандал, естествено вината беше моя. В това време се появиха и други изнервени хора. Човекът се видя в чудо и се наложи да затвори офиса, за да може да обработи част от новодошлите пратки, както и да намери моята. Изминаха 45 мин. Не я намери, не можах повече да чакам и си тръгнах. Ден пети - отивам до офиса на Спиди да си взема пратката. Имаше опашка от 10 човека отвън. Както и да е, изчках си редът и сел 40 мин си вчех пратката.
            Сами си направете изводите.
            Съвсем нормално в най-натоварената седмица на годината. Чух че има 200 000 поръчки вповече от нормалното.
            Чувал съм, че изследвания с таен клиент показват същото като % недоволни клиенти/проблемни случаи и при Еконт и при куриери в Западна Европа
            просто сте изтеглил късата клечка в късата седмица!!!

            Аз подадох моя пратка в сряда и в петък бяха дошли обратните документи от другия край на България, така че аз проблеми не видях. Специално им казах "чух че има 200 000 поръчки вповече, аз не бързам, може да ми я забавите", служителката каза,
            че ще се справят нормално. Е справиха се.
            Първоначално изпратено от sasho7777 Разгледай мнение
            Сами си направете изводите.
            направих си
            иначе черния петък поръчвах само едно нещо, но си го взех от доставчика, защото случайно му посещавам магазина два пъти седмично и просто взех минус 39-те% от сайта му

            Поздрави
            Last edited by oslo; 01.12.2018, 21:26.

            Коментар


            • Тъй като виждам, че темат за офсите е доста нашумяла последно време, нека и аз да си кажа.
              Трябваше да получа международна пратка. Получих съобщени, че от Спиди ще ми я доставят. Добре, в крайна сметка не можем да си избираме доставчиците !!! Първо бяха сбъркали адреса, след това опитвайки се да се свържа с куриер или някой от кол центъра, видях че е много трудно. След втория ден опит се свързах с куриера, който ми каза, че е претрупан от работа и не може да смогне да ми я достави на адрес и ще я достави в офис на Спиди в Младост 3. Съгласих се, по презумцията, че така ще бъде по-лесно и за двете страни. Ден трети - отивам в офис на Спиди, където един човек обработва, приема, издава пратки, пари, касови бележки. Брей казах си, голяма робота ще е той щом успява с всичко това, но не. За мое голямо учудване, той не знаеше, че пратката ми е дошла в неговия офис и започна да обвинява Спиди, куриера и прочие. Помоли ме да дойда отново. Между другото докато се изясняваше ситуацията идваха и други хора, част от които имаха сходен проблем като моя. Казах си добре, не мога да чакам, ще дойда пак. Ден четвърти - отивам в офиса където се оказа, че куриера междувременно е изсипал нови 350 пратки, чакащи за обработка и моята беше някъде измежду тях. Стана скандал, естествено вината беше моя. В това време се появиха и други изнервени хора. Човекът се видя в чудо и се наложи да затвори офиса, за да може да обработи част от новодошлите пратки, както и да намери моята. Изминаха 45 мин. Не я намери, не можах повече да чакам и си тръгнах. Ден пети - отивам до офиса на Спиди да си взема пратката. Имаше опашка от 10 човека отвън. Както и да е, изчках си редът и сел 40 мин си вчех пратката.
              Сами си направете изводите.
              Last edited by sasho7777; 01.12.2018, 16:23.

              Коментар


              • По темата за офисите. Моя позната трябваше да получи нещо за ремонт в офис на Еконт в София. Отишла е там в 9:00ч, тъй като ѝ било спешно.. чакала е до 11ч отпред, защото пратките не били обработени и не можела да я вземе.. След 2 часа чакане я е взела. Хайде да не гледаме само Сиди

                Коментар


                • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

                  Първо, на бас че говориш за офиса на Спиди в Надежда, там наплива от клиенти наистина е огромен. Лесно познах за кой офис говориш
                  Второ, няма да кажа за кой офис говоря аз (за да не познаете къде живея), но по диагонал на него има на Еконт и вече има опашка пред Спидовия, а пред Еконтния вече няма..
                  Трето, 30% ръст на продажбите през третото тримесечие на Спиди в България (и 23% с Румънския), това е доста добре и то преди ефекта от 2,55 лв. от офис до офис и т.н. супер оферта, с около 40% под тази на Еконт

                  Ша са сетите

                  Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам
                  И аз вчера нещо такова се наканих да пиша:

                  1. Не мога да разбера какви инвеститори има тук. Спиди обявява супер яки резултати, но се коментира опашка пред офиси.
                  2. Въпросът с офисите на Спиди е като оня виц: "А ти що си без шапка?". Малко по-надолу някои коментира, че са толкова зле, че нямат никакви клиенти, малко по-нагоре друг се оплаква от опашки.
                  3.Специално за офисите Спиди са супер. Имали е моменти пред офис на Еконт когато съм се чуствал като по Виденовата зима...

                  За протокола - нямам акции, дразня се като някои казва на чернто - бяло.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от coolio Разгледай мнение
                    Винаги съм бил доволен от обслужването и от компанията като цяло, имам и акции за около 30к. Днес отидох до техен офис за получаване на пратка и ми направиха впечатление някои неща. Клиентът пред мен поиска да му опаковат пратката, нямаха определени консумативи, били им свършили, а ги получавали веднъж седмично. Успяха някак си да се справят. Имаше опашка от около 6-7 човека. Последният на опашката започна да недоволства на висок глас, протестира, че работела само една каса и обслужването било много бавно. Попита как може да допускат подобни опашки, отговорът беше: Ооо, това не е нищо, понякога опашката стига до Билла (Биллата е на 200 метра от офиса). Клиентът се поядоса малко повече и започна да им сравнява обслужването с това в Еконт, което според него било перфектно
                    Първо, на бас че говориш за офиса на Спиди в Надежда, там наплива от клиенти наистина е огромен. Лесно познах за кой офис говориш
                    Второ, няма да кажа за кой офис говоря аз (за да не познаете къде живея), но по диагонал на него има на Еконт и вече има опашка пред Спидовия, а пред Еконтния вече няма..
                    Трето, 30% ръст на продажбите през третото тримесечие на Спиди в България (и 23% с Румънския), това е доста добре и то преди ефекта от 2,55 лв. от офис до офис и т.н. супер оферта, с около 40% под тази на Еконт

                    Ша са сетите

                    Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа. Имам

                    Коментар


                    • Винаги съм бил доволен от обслужването и от компанията като цяло, имам и акции за около 30к. Днес отидох до техен офис за получаване на пратка и ми направиха впечатление някои неща. Клиентът пред мен поиска да му опаковат пратката, нямаха определени консумативи, били им свършили, а ги получавали веднъж седмично. Успяха някак си да се справят. Имаше опашка от около 6-7 човека. Последният на опашката започна да недоволства на висок глас, протестира, че работела само една каса и обслужването било много бавно. Попита как може да допускат подобни опашки, отговорът беше: Ооо, това не е нищо, понякога опашката стига до Билла (Биллата е на 200 метра от офиса). Клиентът се поядоса малко повече и започна да им сравнява обслужването с това в Еконт, което според него било перфектно
                      Last edited by coolio; 01.11.2018, 16:51.

                      Коментар


                      • Да, тоя пост прилича как някои си е измислил издънка, да се прави на интересен във фейса.
                        1. Много ми е странно спешни пратки до автомат. Аз ако имам нещо важно си го искам в офиса.
                        2. Преди време имаше една пратка дето ми беше все тая кога ще дойде, ама исках да е евтино и ми я пуснаха до автомат. Ако имам пак, пак така ще направя. Получих саобщение, паркирах си в мола, там си беше.
                        Та и мене това дето се пише почва да ме съмнява.

                        Коментар


                        • Това твоето е "Една жена каза...". Аз пък имах да получавам колет, нямаше ме у нас, доставчикът звънна, казах му да го остави в офиса им наблизо. Мъжът ми я взе. Нямах никакви проблеми. Май всички критики са измислици-премислици.

                          Коментар


                          • Ето едно мнение от ФБ, на което попаднах преди малко:
                            Минавам някак си тихомълком да отбележа, че на Speedy и APS-ите им не стават На всички е ясно, че като куриери са изключително проблемни, но все се надявах, че като им занесеш пратка в офиса и я пратиш до автомат, то тя ще е там някъде сутринта, предвид че не се изисква кой знае какво усилие от тяхна страна, освен да заредят автомата. Е, да ама не! Пускам първи път, експрес 24, пристига на следващия ден в късния следобед, около 16-17 часа. Имало инцидентно забавяне. Пускам втори път.... ем, стоя и чакам да видим, кога ще се наканят да заредят автомата.... Ама това, че ми е спешно.... няма никакво значение! Все някога през деня ще го заредят автомата и аз все някога ще трябва да си преподредя деня, за да мога да взема пратката. Явно отново има инцидентно забавяне... Просто като видят моя пратка и става инцидент ))

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ADK83 Разгледай мнение

                              oslo - Толкова ме заинтересова, че чак ме накара да си направя профил!

                              Може ли да разкажеш повече за тези числа с цените на Еконт и комисионната? Много интересно...
                              да обобщим и после виж по-долу. Еконт цака клиентите си с 50% горница от 2,55 до 4 лв. Но защото франчайзите прибират 30% или 1,2 лв. от малките пратки лъжат като за световно срещу Спиди
                              А това са 600 франчайза с роднините и приятелите една ударна група от няколко хиляди Спиди хейтъри, който собственика на Еконт гордо нарича "моя башибозук", работещи срещу интереса на клиентите си и ел. търговия в БГ със високи цени и хейт на лоялната конкуренция. Още ли искате да работите с башибозука на Събев?

                              Срам
                              мисля че всички българи трябва да знаят за некоректното им поведение

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение

                                Всъщност ти явно си отчаяният
                                Защото според мен си държател на някой от 600-те офиса на Еконт и виждаш как губиш клиенти. Взимаш 1/3 от цената на всяка пратка или на 4 лв. от офис до офис взимаш 1,2 лв.
                                Сега Спиди като Ви удрят като маче от дирек с 2,55 лв. за пратка от офис до офис и край с твойто бизнесче.
                                Само се чудя, защо набутваш клиентите си на 4 лв., вместо да ги в Спиди, да спестят 36,25%!!! това не е малко

                                Срам ме е от това което правиш, даваш лоша цена на клиентите си

                                Аз не бих могъл да се гледам в огледалото

                                Амин
                                oslo - Толкова ме заинтересова, че чак ме накара да си направя профил!

                                Може ли да разкажеш повече за тези числа с цените на Еконт и комисионната? Много интересно...

                                Коментар

                                Working...
                                X